15 Mayıs 2018 Salı

FOTOJENİK ÇIKMANIN PÜF NOKTALARI




  Aslında fotoğraf çektirmeyi seven birçok insan aynı zamanda fotojenik görünmek ister. Bazı insanlar vardır,çok güzel olmasalar bile fotoğraflarda çok güzel, çok havalı görünürler.






  Peki var mıdır bu işin bir püf noktası? Yıllardır fotoğraf çeken birisi olarak sizlere bazı tüyolar verebilirim bu konuda aslında..

  •    Rahat olun, moraliniz yüksek olsun her zaman.

  •    Fazla makyaj fotoğrafta abartılı durduğu için natürel olmak en iyisi.

  •    Gülümseyin, dilinizi dişlerinizin arkasına yerleştirebilirsiniz.

  •    Kendinize has bir duruş ve bakış belirleyin.

  •    Çenenizi biraz yukarı kaldırırsanız gıdığınız belli olmayacaktır.

  •    Boydan çekim yapacaksanız eğer, bir ayağınızı diğerinin üzerine koyup omuzlarınızı hafifçe geriye atabilirsiniz.Hafif yan durmak ve tatlı bir gülüş işinizi kolaylaştıracak inanın .

  •    Herkesin güzel görüneceği bir açı vardır, kendinizde bunu keşfedin.

  •   Peki bizim güzel görünmemizde fotoğrafçının hiç mi payı yok? Elbette ki karşılıklı olarak çeken ve çektiren ortak bir noktada buluşmalılar. Ama en başta söylediğim gibi rahatlık şart fotojenik görünmekte.
            

  • Kendinize güveniniz ise her konuda olduğu gibi fotoğraf çektirirken de tam olmalı:)




19 yorum:

  1. Bunlar biliyorum çok önemli noktalar ama çeken insana göre değişiyor mu acaba düşünüyorum annemin çektiği fotoğraflarimda diyorum ki en azından ben ben gibi çıkıyorum garip çıkmıyorum arkadaşlarımın çektiği fotoğraflarda ben beni tanımıyor o kadar 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çekenin marifeti önemli tabii:)Annen seni iyi tanıdığı için hangi açılardan fotojenik olduğunu biliyordur:) Ahh o arkadaşlar😃

      Sil
  2. ha haa bunu instacılara sölemeliii :) hep aynı pozları veriyolar hiç doğal olmuyolar :) yolda selfie çekenlere bakınca ne kadar yapaylar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha valla di mi ya:)Instagramda böyle bir furya var,kızların bazıları dudaklarını şişiriyo falan,saçlar tek bir tarafa atılıyor:))Herkes tek tip gibi:)

      Sil
  3. Su gıdıya çözüm iyiymis😃😃 Bir de su dudak uzatip resim cektirmesinler cok kötü😄😄 tesekkurler kucak dolusu sevgiler💙💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))çene yukarı gıdı içeri😊ya evet o dudak büzüştürenler niye öyle yaparlar bilmem ki:)Benden de kucak dolusu sevgiler❤

      Sil
  4. doğal olmak en iyisi galiba :) göz altı torbaların cıksa bile bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o göz altı torbaları bende de var:)evet evet fotoğrafta çıksa bile doğallık en iyisi bence de:))

      Sil
  5. Doğumdan sonra gıdım çıktı vw fotoğraflarda hiç hoş durmuyor ��Tavsiyeler için tesekkurler arkadaşım.
    Emeğine sağlık ����❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm:) Bu gıdıları napcaz bilmem ki:) Senin ki zamanla geçer bence.Yüz yogası yapanlar çene için bazı hareketler yapıyor,ben de deniyorum ara ara:)Rica ederim arkadaşım ne demek😊Öpüyorum ❤

      Sil
  6. ben de ne yapsam fotoğraflarda kendimi beğenmesem de çok takılmıyorum Abes gözüken bir yerim yoksa yayınlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru valla çok takılmamak lazım:)Aniden çekilen grup fotolarında zaten durumu hiç kontrol edemiyoruz,napalım olduğu kadar:))

      Sil
  7. Ben de fotoğraf çekilirken duruşuma filan dikkat ediyorum.Orjinal olsun istiyorum :) Çok da güldüğüm için sanıyorum geçiyor samimiyet :) Güzel bilgilerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek sana yakışıyor:) Kişinin kendine has duruşu,kendine kattığı orjinallik önemli oluyor tabii:)Ben de iyi çıkana kadar sürekli deneme yaparım mesela:))

      Sil
  8. Ben fotoğraf çekerken çok özeniyorum. Çektiğim herkesi illa güzel bir açıdan yakalıyorum . Sonra beni çekiyorlar , makinayı kafalarına vurasım geliyor.😂😂 Benim gibi özenmedikleri için açıyı , kendimi , ortamı beğenmiyorum.😂 Güzel tüyolar bunlar , bunları denemek lazım . Emeğine sağlık canım , çoooookkk sevgiler.😊♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)) Ben de aynen:)Herşeye çok özeniyorum,sonra başkalarının çekimlerinde, grup fotoğraflarında falan bir bakıyorum ben ben değilim 😁Gözlerim kapalı,ağzım bir yana kaymış falan😁Sende de durum aynı demek ki Zehracım. Rica ederim canım benden de çok Sevgiler❤

      Sil
  9. "Olmamış" "Şöyle bakarken bir daha çek" "Ha böyle çek" cümlelerini kullanmayacağız artık sanırım. Derken aklıma Fotoğraf çektirmeye çalışan kadın videosu geldi. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık bu cümleleri kullanmayacağız umarım:)) Hatta "Ay gözlerim kapalı çıkmış" "kilolu mu çıktım ayol" gibi cümlelerin bile önüne geçebiliriz diye düşünüyorum inşallah:) O videoyu hatırlıyor gibiyim, çocuk annesini çekmeye çalışıyor kadın garip garip pozlar veriyordu.Rica ederim,ben de yorum için teşekkür ederim..

      Sil
  10. Ben eskiden çok kötü çıkardım da şimdi idare ediyoruz artık. Bundan sonra daha dikkatli olurum. :)

    YanıtlaSil