Ne yazacağımı bir türlü bulamadığım bir Pazar günüydü.

İlham perim bugün tatildeydi dinleniyordu anlaşılan.


Belki de akrabalarını ziyarete gitmişti.

Onu bu sıralar çok zorladım .

Kitap yazarken, dergiye yazı yazarken ,bloga yazarken hatta yeni kitap hazırlığı içindeyken. 

Sürekli yanımda durmasını istedim gitme dedim, hadi birşeyler fısılda ama orijinal bir şeyler olsun dedim.



Gece gündüz isteklerim bitmedi.

Ee sonuç ortada yoruldu benim ilham pericik. 

Bugünlerde ortadan kaybolma nedeni bu.

Biraz tatil biraz kendine zaman ayırma durumları var anlaşılan .

Giderken bir haber verseydi iyiydi ama olsun vedaları sevmem çok ağlarım zaten.

Nasılsa yine gelir beni bırakmaz diye umuyorum .

Uzun zamandır yazıydı, çocuğumun sınav dönemine yardımdı, işlerdi güçlerdi,ekonomiyle mücadeleydi derken ben de yorgun düşmüşüm 

İlham kaynağım yokken bugün ben de dinleneyim en iyisi. Netflix 'de Emily İn Paris 2. sezona bakayım bari elimde ada çayımla beraber:)

44 Yorumlar

  1. Afiyet olsun :) bir gün dinlenmeyi hak ediyor bence :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ara herkes yorgun, bıkmış biraz da hüzünlü sanki... Kaleminize sağlık, pazar günü için en güzel dizi bence de Emily in Paris 2 ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorulduk haklısın ama ne yapalım yeniden canlanırız elbette:)
      Güzel diziydi eğlenceliydi.

      Sil
  3. Ohh ohhh en güzelini yapmışsın Sevilciğim. Şifa olsun, her bir hücrene. Pericik gelene kadar dinlen :)) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Sibelciğim,Amin inşallah...Daha henüz gelmedi ben de dinleniyorum bol bol :) Sevgiler çokk

      Sil
  4. İlham perisi ikiniz içinde biraz mola iyi gelir diye düşünmüş olsa gerek. İyi de yapmış, biraz kendinize zaman ayırmış olursunuz. :)
    Emily in Paris keyifli diziydi, 2 sezonunu da 3-4 günde izleyip bitirdim ben de. İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle düşünmüş olmalı :)Arada dinlenmek iyi oluyor aslında..
      Harika bir diziydi ben de sevdim .

      Sil
  5. Giden ilham perileri güçlenerek dönüyordur belki. :)) Ara vermek gereklidir bence farklı pencereden bakmasını da sağlar insanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de güçleniyordur :)Ara vermek hayatın her alanında iyi bir şey bence de:)

      Sil
  6. Bazen belki o yorgunlukların nasıl meyve verdiğini beklemek, izlemek ve ilham perisini dinlendirmek güzel olacaktır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız yorgunluklardan ,verilen emeklerden sonra elde edilen şeyler elbette ki daha güzel :)

      Sil
  7. İlham perisini kesinlikle arada dinlendirmeli :)

    YanıtlaSil
  8. Ohhh dinlenin tabii, fazlasıyla hak etmişsiniz. 🤗Uzunca bir zamandır benim ilham perisi sürekli tatilde mesela🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun hak ettim galiba :) Sizinki de tatil de demek :)

      Sil
  9. Bu günlerde benim de ilham perim tatilde,bir daha ne zaman gelir bilmiyorum:) Size de iyi dinlenmeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki de mi yok,tatil zamanı demek ki :) Teşekkürler :)

      Sil
  10. ha haaa tabi yazık ona da iyi bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
  11. "İlham perim tatile çıktı" çok yakında sinemalarda.🙂Ama güzel bir film senaryosu olurdu,bu konuda güzel bir hikaye yazabilirsiniz..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da iyiydi ,sinemalarda olabilir böyle bir film :) Belki de yazarım :)

      Sil
  12. Ne tatlı bir yazı olmuş:))) İlham perisi bazen uzaklaşıyor ama sonrasında çok güzel geliyor. Bence dinlenin biraz, afiyet olsun bu arada:))) Ayrıca yazıda ''yeni kitap hazırlığı'' yazısını görünce heyecanlandım:)))) Bir de bu sıralar herkes Emily in Paris dizisini izliyor, sanırım izlemeyen tek ben kaldım:))) Diziyi de merak ettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim begenmene sevindim :) Arada gidip gelebilirler bence de :) Yeni kitap üzerinde çalışıyorum ama pek de kolay olmuyor bakalım :) Dizi çok keyifliydi tavsiye ederim.

      Sil
  13. tatil şart arada pericik de yorulmuş demek ki :)

    YanıtlaSil
  14. Kitap çıkaran bir yazarsınız, üstüme vazife değil ama lütfen her 'şey'i ayrı yazınız. Lütfen ukalalık olarak algılamayınız.

    Bu arada ilham perileri zaman zaman çıkıyorlar tatile evet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey yorumunuzu okuyunca bir an kendimi lisede Edebiyat dersinde bir soruyu yanlış yapmışım gibi hissettim :)
      Yazımda "her şey" kelimesi yok ama "bir şeyler" i bitiştirmişim evet. Olur öyle ,bazen dalgınlıkla bazen yanlışlıkla...
      Kitap yazdığınızda da yayın evinin editörü tüm imla ve kelimeleri gözden geçiriyor çünkü mutlaka bazı şeyler gözden kaçıyor.
      Ayrıca blog ortamında ben kendimi blogger arkadaşlarımın arasında daha rahat ve samimi bir ortamda bulduğum için biraz daha doğaçlama yazıyorum sanırım.

      Sil
    2. Orada ben tüm 'şey'leri kastettim zaten. :)

      O kadar çok kitap gördüm ki editörün gözünden nasıl kaçtığına inanamadığım yanlışlıklarla dolu idi.

      Neyse, dediğiniz gibi arada olur ama siz yine de çok güvenmeyin editörlere. :)

      İyi tatiller...

      Sil
  15. muchas gracias que tengas una buena semana

    YanıtlaSil
  16. Bazen bana olur.Elime kalemi alırım ama aklımda yazacak şey yok :) Böyle durumlarda yazmaya zorlamamak gerek.Bazen de gece gelir yazma isteği,belli olmaz yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oluyor öyle bazen Yurdagülcüm:)
      Bana da bazen araba kullanırken geliyor o zaman hemen sağa park edip kayıt yapıyorum:)

      Sil
  17. Yeni yazı var mı diye geldim ama yok,olsun,son yazımda silikon bebeklerle ilgili bir paylaşımım var,sanmıyosam siz anne-bebek dergisinde yazıyodunuz,siz bu konuda ne düşünüyorsunuz diye merak ettim,derginizde bunu irdeleyebilirsiniz..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazıyı şimdi yayımlayabildim :) Evet anne bebek dergisinde yazıyorum aynen.. Tabii ilginç bir konu silikon bebekler merak ettim,uğrayacağım yazınıza mutlaka.Teşekkürler :)

      Sil
  18. ilham perisinin de arada bir kaçamak yapmasına kafasına göre gezip yeni ufuklar açmasına izin verin lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Haklısın kaçamak yapmasına yeni ufuklar açmasına izin vermek lazım :)

      Sil
  19. Bazen ben de böyle olurum, Bu sanatsal yazı için çok teşekkürler Sevil Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepimizin başına geliyor sanırım :) Rica ederim ben teşekkür ederim :)

      Sil
  20. Bu arada yeni bloğum saymuallim.blogspot.com hakkında sizi bilgilendirmek istedim. Ders ders oluşturduğum pratik bilgilerin öğrencilerinize faydalı olabileceğini düşünüyorum. Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A evet biliyorum uğramıştım ve takibe almıştım sizi :) Çok faydalı bir blog oluşturmuşsunuz emeğinize sağlık..Yine uğrarım tabii ki de :)

      Sil
  21. Zaman zaman minik aralar iyi oluyor zihin de dinleniyor 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Deryacım zihni de dinlendirmek lazım😍

      Sil