Ne yalan söyleyeyim 2023 ü sevmedim, hele ki Aralık ayım alaca karanlık kuşağında gibi geçti maalesef.

  Güzel anılarım da var elbette bu yıla ait bunun için şükran doluyum.

  Ama artık zor durumların 2023 te kalmasını istiyorum.


  Ve 2024 yılını gülümseyerek, mutlulukla hatırlamayı diliyorum ve buna çok ihtiyacım var.

  Bence çoğumuzun ihtiyacı var daha güzel bir dünyaya, daha yaşanılası bir yeni yıla...

  Umarım öyle olur, tekrarların olmadığı, bazı döngülerin kırıldığı, yeniye kucak açtığımız güzel bir 2024 istiyorum.

  Mutlu Yıllar :)



  



22 Yorumlar

  1. Güzel haberlere, iyi insanlara, iyi düşüncelere ve eylemlere hasret kaldık pandemiden beri haklısın. Dilerim bol kahkahalı bir yıl olur. İyi Seneler canım. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım öyle oldu gerçekten...Çok aydınlık bir yıl olsun hepimiz için :) İyi seneler sana da:)

      Sil
  2. Ben de hiç sevmedim 2023'ü, umarım 2024 iyi bir yıl olur özellikle ülkemiz için. İyi seneler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım aydınlık bir yıl olur Ablacım...İyi seneler :)

      Sil
  3. Güzel anların olacağı yeni bir yıl diliyorum Sevil Hanım. Umarım gönlünüzden ne geçiyorsa o olur. Nice mutlu senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı Hanım inşallah. Umarım aydınlık bir yıl olur, iyi seneler :)

      Sil
  4. Evet, 2024’ü mutlulukla hatırlayalım :) İyi seneler :)

    YanıtlaSil
  5. Canım 2024 yılı senin için çook güzel ve tatlı geçsin😊 Bütün olumsuz şeyler bir önceki senede kalsın😊
    Yeni yılın kutlu olsun canım😊 özledim, görüşelim bu ay😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım 2024 aydınlık mutlu bir yıl olsun:) Tarihe gömülsün olumsuz şeyler :)
      Ben de seni :) Görüşelim, iyi seneler canım :)

      Sil
  6. güzel olan her şeye muhtacım lütfen 2024 herkes için çok güzel geçsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok güzel bir yıl geçirirsin keyifle, mutlulukla :)

      Sil
  7. 2023 ü ben de sevmedim yeni yıldan daha iyi bir performans bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, 2024 den beklentilerimiz çok :) İyi seneler :)

      Sil
  8. Nice mutlu yıllar Sevilciğim. Her şey gönlünce olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciğim çok teşekkürler canım :) İnşallah canım hepimiz için gönlümüzce bir yıl olur :)

      Sil
  9. Better days are coming...sending my well-wishes to you, dear.

    YanıtlaSil
  10. Thank you my dear. I believe better days are coming.
    Sending my good wishes to you me to.

    YanıtlaSil
  11. 23'ü bende sevmedim ,🤭Üç yıllık ilişkim acı haberlerle bitti,ciddi hastalıklar atlattım falan filan :);En güzeli kızçem üniversiteli oldu ama oda evden ayrıldı başka şehre gitti :)Neyse ki 23 bitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne değişik bir yıldı değil mi? Off sen de epey zor şeyler yaşamışsın neyse ki bir kısmını atlatmışsın. Kızçene sevindim :) Bitti gitti 2024 den umutluyuz bakalım :)

      Sil