Bugün yazı tura attım kendim için. 

Yazı gelirse yeniden yazmaya başlayacaktım. Tura gelirse hiç bir şey yapmadan oturup abur cubur yemeye devam edecektim.

Ve Yazı geldi, o sebeple şu an itibariyle yeniden yazmaya başladım. 

Kırk gündür kendimce inzivadaydım, düşündüm, sıkıldım sonra tekrar düşündüm, sürekli yemek yedim, sıcaktan bunaldım, tatile gidemedim, gidenleri izledim durdum, onlar adına sevindim kendi adıma üzüldüm.

Üzüldüm, sıkıldım, kaygılandım sonra ekonomi haberleri izledim gene kaygılandım, ailevi meselelere kaygılandım ama kimseye çaktırmadım. Klavyem ile benim aramda bir sır bu yani kimseye bir şey çaktırmamak, duygularımı belli etmemek daha doğrusu edememek...

Bu meseleyi kalemim ve klavyem iyi bilirler. Çünkü en çok onlar aracılıyla konuşurum ben.

Neyse işte bugün Yazı gelince işler değişti. İnzivadan da, sıkılmaktan da sıkıldım. Yeter yani sıkıl, daral nereye kadar değil mi?

Bu inziva meselesini gerçek bir inziva gibi düşünmeyin lütfen. Normal hayatımı sürdürüyorum, yemek yapıyor, çocuklara bakıyor, insanlarla görüşüyorum. 

Ama işte hem üretemiyorum hem de enerjim üretme eşiğini geçemiyor ve hem varoluşsal bir sıkılma hem de  dünyasal bir sıkılma şeklinde oluyor bu. Bazen olur ama bu sefer sıcakların etkisiyle ve bitmeyen bazı sorunların etkisiyle uzun sürdü sanırım.

Ha bu arada çevremde beni kahkaha atarken görmüş olanlar da olabilir çünkü o an gerçekten anda kalıp gülmüşümdür:)

Her neyse işte artık buralardayım yine. Gidip kendime bir kahve yapayım sonra da çiçekleri sulayayım...



19 Yorumlar

  1. İyi ki yazı gelmiş yoksa bu güzel yazıyı okuyamyacaktık. Bu aralar ben de biraz ihmalkarım. Oluyor bazen hepimize. Çok öpüyorum Sevilciğim🤗😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım iyi ki yazı gelmiş :) bazen oluyor haklısın. Sevgiler canım

      Sil
  2. Bu sıcakta da her şey çarpı 2 hissediliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklar hala devam ediyor maalesef bugün Ankara 37 derece

      Sil
  3. Yazmış olmana sevindim, fazla da uzaklaşmamak lazım. :) İnsan kendi içine dönüyor zaman zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım evet fazla da uzaklaşmamak lazım haklısın :)

      Sil
  4. yazı gelmiş yazmak yaniii :)

    YanıtlaSil
  5. Yazı gelmesi, bir okur olarak çok memnun oldum sevgili Sevil Hanım. Tabii ya, sıkıl daral, sonu yok ki. Gerçi sıcak havalar da etkili oluyor daralmaya. Siz, kalem ve klavyeyle buralarda olmaya devam edin yine de. :)
    Kahkahanız bol olsun. Sorunlarınız da umarım gelmemek üzere yok olur.
    Kıymetli paylaşımınıza teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nazlı Hanım:) Evet sıcaklarda etkili oluyor mesela şu an Ankara 37 derece...
      Sağ olun hepimizin kahkahası bol olsun inşallah:)

      Sil
  6. Kaleminize sağlık, yaz mevsiminde Adana da sıcaklık ülke genelinden daha fazla hissediliyor ama akşam serinliğini beklemek en güzel alışkanlık oldu artık,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Adana'nın sıcağı tartışmasız birinci gelir tabii:)

      Sil
  7. Bu inziva konusu istemeden de olsa bana da oluyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım yazan çizen insanların ortak sorunu gibi.

      Sil
  8. Hava o kadar sıcak ki, ben de temel yaşam aktiviteleri dışında bir şeyler yapmakta zorlanıyorum. İyi ki yazı gelmiş de sohbet hissi veren bu yazının bizlerle buluşmasına vesile olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen değil mi sıcakta insan ancak temel yaşam aktivitelerini yapabiliyor. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Kalem ve klavyesiz olmuyor demek ki.. 🙂

    YanıtlaSil
  10. Aynı hisleri paylaşıyoruz demek ki canım :) Evet bazen oluyor öyle ancak yazmak bizi rahatlatıyor haklısın :)

    YanıtlaSil