Bir süredir kendimi sessize almıştım.

Bolu'da bir ev kiralayıp doğayla iç içe güzel bir tatil yaptık.

Abant Gölü, Yedigöller ve Bolu civarını gezdik.

Ardından eve geldikten bir süre sonra böbrek taşım yerinden oynadı.

Böyle bir sancı yok anlatamam size...

Yerlerde süründüm ve acillerde günde iki üç kez iğne yaptırmak zorunda kaldım.

Neyse ki taş düştü de kurtuldum.

Allah'a çok dua ettim sancı çekerken bir an önce eski halime dönebilmek için.

Sağlık en büyük zenginlik...

Duanın gücü de en büyük güç bana göre...

İnstagram hesabımda, You Tube kanalımda ve şimdi de blogumda motive edici dualar, cümleler, olumlamalar paylaşmaya başladım...Günün sözü gibi günün duası.

Okuyanlara da iyi gelsin istedim.




Günün Duası Olumlaması;
Allah'ım bugünümü aydınlat, bütünü koru..







13 Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun, Allah'ım şifa versin.. 🙏

    YanıtlaSil
  2. Çok çok geçmiş olsun. Dediğiniz gibi sağlık en büyük nimet.

    Kanuni Sultan Süleyman'ın hastayken yazdığı bir gazeli:

    Halk içinde mu’teber bir nesne yok devlet gibi
    Olmaya devlet cihânda bir nefes sıhhat gibi

    Ko bu ayş u işreti çün kim fenâdur âkibet
    Yâr-ı baki ister isen olmaya tâat gibi

    Olsa kumlar sağışınca ömrüne hadd ü aded
    Gelmeye bu şîşe-i çarh içre bir sâat gibi

    Saltanat didükleri ancak cihân gavgâsıdur
    Olmaya baht u saâdet âlem-i dünyada vahdet gibi

    Ger huzûr itmek dilesen ey Muhibbî fâriğ ol
    Varmıdur vahdet makâmı gûşe-i uzlet gibi

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun, sağlık çok önemli evet. Allah şifa versin.
    Bolu'yu severim, ne iyi yapmışsınız. 😊🌺

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, sağlık bu dönem benim de imtihanım oldu. Allah cümlemize şifa versin ...

    YanıtlaSil
  5. ancak yaşayan bilir, çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Bir daha uğramasın...

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Sevil Hanım. Böbrek taşı düşürmenin çok zor olduğunu eşimden biliyorum. Dediğiniz gibi resmen yerlerde süründürüyor. Umarım tekrarı olmaz. Tüm dualarınızın kabul olmasını diliyorum.
    Bolu ve civarı, adeta cennetten bir köşedir. Enfes bir doğaya sahiptir. Çok iyi etmişsiniz tatilinizi oralarda geçirmekle.
    Kıymetli paylaşımınıza teşekkür ediyorum. Sağlık dolu günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun, atlatmanıza sevindim. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun canım🙏 Umarım bir daha yaşamazsın. Yıllar önce babam yaşamıştı, ne kadar kötü olduğunu ondan biliyorum. Sağlık kesinlikle en önemli şey, sağlığın olmadıktan sonra hayattaki her şey boş.
    Bolu tatiline çok sevindim, güzel yerler. Doğayla iç içe olmak insana iyi geliyor, ruhunu dinlendiriyor😊

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. ALLAH şifa versin inşallah .:)

    YanıtlaSil
  11. Ben yeni gördüm kusura bakma; bazen yayınlar gözümden kaçabiliyor. Çok çok çok geçmiş olsun, rahmetli yengem anlatırdı böbrek sancısı gibi ağrı yok derdi. İnşallah bu son olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil