Sevgili Blogum bu günlerde bana ne oluyor bilemedim? 
Sıcaklar mı yordu insanlar mı yoksa olaylar mı? Zaten olayların içinde de bizzat insanlar yok mu demek ki insanlar ana sebep...

Gerçi sıcakları insanlar oluşturmuyor desek de içimdeki ses olur mu Ozon tabakasını insanlar deldi, dünyayı da insanlar kirletti diyor. Bak gene geldik takıldık insanlara :)

Ben de bir insanım hatasız değilim hatta eskiye göre giderek daha kusurlu olmayı seviyorum laf aramızda. Ama bir kusurum var ki insanların arkasını topluyorum sürekli. Topla topla bitmiyor. 

Biri sinirli konuşuyor hop sakinleştiriyorum, biri ağlıyor sarılıyorum. Biri hata yapmış hatta bana da yapmış hemen yumuşuyorum.

Biri unutmuş ben onun yerine hatırlıyorum. Biri organizasyon yapacak yapmamış arkasından hemen iki dakika da herkesi birleştiriyorum.

Ayy şimdi düşündüm de deli miyim neyim ayol ben :) Bırak dağınık kalsın bırak eksik olsun değil mi ama. Yok ben hep topluyorum ve hatta topladığımdan kimsenin haberi bile yok yani düşün...Milli görevim haline gelmiş bu tutumum.

An itibariyle arka toplamayı bıraktım canım blogum, onlar beni toplasınlar azıcık da. Bundan sonra biraz seninle biraz da benimle ilgileneyim değil mi ama.

Bu arada yıldönümümüz kutlu olsun. Sanırım 13 yıl önce bir Ağustos sabahı seni tasarlamış ve ilk yazımı yazmıştım. Bak onu bile zar zor hatırlıyorum kafam dalgın kusuruma bakma aşkım. Bu süreçte benim en yakın arkadaşım olduğun için, her türlü kahrımı çektiğin için ve bana muhteşem Blog arkadaşları kazandırdığın için çok teşekkür ederim...




Nice yıllarımız olsun canım Düş Tasarımcısı ❤️

34 Yorumlar

  1. Bırakın azıcık dağınık kalsın.:) Daha nice güzel yıllarınız olsun blog aleminde...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bırakalım böyle bence de :)) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş, blogda nice yıllara İnşallah. :)) Herkesin arkasını toplamak zor gerçekten, kimse de kıymet bilmez. En iyisi kafana göre takılmak galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi kafana göre takılmak haklısın Duygucum :) Toplamaya gerek yok...Çok teşekkürler inşallah :))

      Sil
  3. Ah nice yıllara canım.. blog candır, tüm blogdaşlarımız da canandır. :)
    Şimdi farkettiğin bu ayrıntıyı kesinlikle durdurmalısın evet, katılıyorum. Çünkü sen sürekli düzelttiğin için hata yapmanın sonuçlarıyla karşılaşmalarına izin vermemiş oluyorsun. Herkesin yüzleşmesi gerekir yaptıklarıyla. Tebrik ederim seni bunun farkına vardığın için <3
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :))
      Evet haklısın valla fark ettim ya şimdilerde daha dikkat ediyorum bu konuya...Herkes ne yapıyorsa yapsın değil mi :)
      Sevgiler benden de.

      Sil
  4. 13 yıl, daha nice güzel yıllarınız olsun blogunuzda, kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Blog yazmaya başlama yıldönümünüzü kutlarım. Nice nice 13. yıllarınız olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ahmet Bey :) İnşallah Amin.

      Sil
  6. Öncelikle bloğunun yeni yaşı kutlu olsun Sevilciğim. Nice, nice yıllara. Daha çok uzun yıllar yazmanı diliyorum. Herkesin arkasını toplamak konusundaki kararın için tebrikler evet bırak herkes kendi arkasını kendi toplasın biraz da:))))Sevgilerimle Sevilcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde Ablacım, nice yıllara inşallah :)
      Evet arka toplama işini epey bir azalttım diyebilirim, yine de yakama yapışan çok oluyor ama olsun:))
      Sevgiler çok...

      Sil
  7. iyi ki doğmuş blogun :) o insanlardan hangimiz yorgun değil ki:/ insan ilişkilerinde alma verme dengesini korumak lazım yoksa en çok üzülen biz oluoyruz.öyşe ise bırak bazen dağınık kalsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))
      Sorma cidden çok yoruyor hep vermek...Almayı da bilmek lazım değil mi.
      Bırak dağınık kalsın evet :))

      Sil
  8. Nice güzel yazılarınıza, bloğunuzun doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Ah bi bırakabilsek o toparlama işini :)

    Yazı dolu nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet değil mi Handancım, ben ufaktan bırakmaya başladım valla :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Yorucu bir şey arka toplamak :( alışkanlık haline geliyor sonra, yapışıp kalıyor insanın üstünde. Dağınık bırakma işinde başarılar diliyorum :) ve bloğunuzda nice yıllara, 13 yıl için de koca bir maşallah ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorucu ki nasıl hem de...Aynen yapışıp kalıyor görev gibi bir şey oluyor. dağınık bırakma işini deniyorum bakalım :)
      Çok teşekkür ederim sağ olun :)

      Sil
  11. Arka toplamayı bırakmış olmanızı tebrik ediyorum Sevil Hanım. Darısı benim başıma. :))
    Bloğunuzun yıldönümü kutlu olsun. Nice keyifli, güzel yazılı paylaşımlara...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufaktan başladım fena da gitmiyor valla :) Darısı size olsun Nazlı Hanım :)
      Çok teşekkür ediyorum Amin inşallah :)

      Sil
  12. Nice yıllara:))) Sen hep yaz, ben hep gülümseyerek okurum yazdıklarını:))) İnşallah daha uzun seneler burada olursun canım:)))
    ''Önce ben'' demeyi öğrenmeliyiz, diğer türlüsü çok yıpratıcı ve yorucu oluyor, seni çok iyi anlıyorum inan. Bu ara sıcaklar da çok yordu hepimizi, bunaldık:(
    İyi ki bloğuna yazmaya başlamışsın, blog sayesinde seni tanıdım ve çok mutluyum bunun için:))) Kocaman öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım benim :)) İnşallah ben de hep buralarda olmak istiyorum sizlerle birlikte :)
      Kendimizin önceliklerini karşıya bildirmedikçe karşı taraf hep tepemizde oluyor ne yazık ki...
      Sıcaklar iyice arttı değil mi yaa, bu Ankara'ya ne oldu böyle bugün 41 dereceyi gördüm evden çıkamıyorum valla...
      İyi ki canım ben de seni ve sizleri tanıdım :))

      Sil
  13. blogta 13 yıl, ne kadar güzel. :) güzel yazılarınızla buluştuğumuz nice yıllara :)
    sıcaklar ve insanlar konusunda yazdıklarınıza katılıyorum. Çabalayıp dursak da insanları memnun etmek zor. Ben de son aylarda bunun farkındalığını yaşıyorum ve eskisi kadar takılmadan devam etmeye çalışıyorum. Kendimizi memnun etmeye çalıştığımız günler geçirmek dileğiyle. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :))
      Sıcaklarda insanlar da zaman zaman zorluyor değil mi. Tabii memnun etme meselesi de var. Aynı farkındalık içindeyiz demek ki :) Başarılar diliyorum ikimize de bu konuda...Amin inşallah :))

      Sil
  14. Öyle olmamayı zorla öğrettim kendime çünkü çok yıpratıcı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tebrik ediyorum Deryacım bu konuyu başardığın için, evet yoksa çok yıpratıcı oluyor...

      Sil
  15. Nice mutlu yılları olsun bu güzel blogun ve bazen dağınıklık da pek iyidir. Bırakın kalsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Aynen dağınıklıkta şahaneymiş valla :)

      Sil
  16. Very lovelys photographs. Have a nice August.

    YanıtlaSil