Aklıma yazacak bir şey gelmiyor şu an,

Oysa ne çok fikir vardı kafamın içinde...

Ne çok yaşanmışlıklar, yıpranışlar birikmişti kalbimde.

Her defasında yeniden başlayan ruhumu,

Ve sürekli unutan hafızamdan geriye kalanları...

Sabahın ilk ışıklarıyla ışıldayan hüzünlü gözlerimi,

Ve tüm dünyaya inat değişmeyen en sevdiğim yanımı yani iyi niyetimi...

Hepsini evet hepsini yazmak istiyordum.

Ama öyle sıcak öyle sıcak ki hava!

Sanıyorum benimle birlikte buharlaştı tüm fikirlerim,

Bir dalga gibi yayılıp kara bir delikten geçti ve makro kozmosa karıştı.


Not: Son iki mısra aşırı sıcağın etkisiyle saçmalama içermektedir, dikkate almayınız :))


20 Yorumlar

  1. hadi az kaldı bitiyor yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen deepcim bak şu an yağmur yağıyor mesela ;))

      Sil
  2. Son iki mısra da dahil çok beğendim Sevilciğim ne çok yıpratıyor hayat insanı :( sevgilerimle.....
    Not: Sıcak çok beter ben Norveç'e iltica etmeyi düşünüyorum seneye böyle bir sıcak daha çekemem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde Ablacım beğenmene sevindim:) Yıpratıyor ne yazık ki...
      Neyse ki şu an yağmur yağıyor :))

      Sil
  3. Hiç bu yılki kadar sıcaktan bunaldığımı hatırlamıyorum. Şiir de tam uymuş, kalemine sağlık. 😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucum çok sıcaktı o neydi öyle...Şu an yağmur yağıyor diye seviniyorum...
      Beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Şiir gibi bir anlatım olmuş bence Sevilciğim 😊.

    YanıtlaSil
  5. Peki, son iki mısrayı dikkate almayacağım. :)
    Tahminimce bu yazın son sıcaklarıdır Sevil Hanım. Az sabır, eylül oldu mu, hava serinlemeye başlar.
    Şiirinizi çok beğendiğimi belirtmek isterim. Dikkate almayın dediğiniz son iki mısra da dahil. Beyninize, gönlünüze sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Evet haklısınız Nazlı Hanım mesela şu an yağmur yağıyor keyfim yerinde :)
      Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim, sevgilerimle :)

      Sil
  6. Son iki mısrayı dikkate alıyorum, çünkü hoşuma gitti:))) İçinden geldiği gibi yazılan her şeyi severim, doğal gelir bana:)))
    Sıcağı severim ama bu sene ben de şikayet ettim sıcaktan, sanırım Eylül ayında biraz daha normal olur hava:) Ben de bu ara zor okuyorum, zor yazıyorum, bunalttı sıcaklar hepimizi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim , doğal olan her şey güzel :)
      Bu sene sıcaklar çok abartılıydı ama bak şu an yağmur başladı ne güzel :)

      Sil
  7. sıcaklar fikirlerin erimesine vesile oluyor sanki :))

    YanıtlaSil
  8. Sıcaktan beynim kendini kullanıma kapatıyor gibi hissediyorum bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet kesinlikle beynimiz sıcaktan kendini kapatır gibi oluyor :)

      Sil
  9. Bende tam bu duygular içindeyim ne çok şey söylemek istiyorum ama yutkunup susuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı benim gibisin o halde :) Napalım akışına bırakalım duygularımızı...

      Sil
  10. Bu yıl iklim iyice şaşırdı 😒

    YanıtlaSil