Bugün Dünya Kalp Günüymüş ❤❤az önce öğrendim.. Kalbimiz önemli çok önemli hatta .Ona çok iyi bakmalıyız elbette ki..

Bir de kalp gözümüz var.Derler ki , olaylara  ve çevrende olup biten her şeye kalp gözüyle bakabilirsen hep doğruyu görürsün...Ve yine derler ki ; kalp ehli kişiler , bire ulaşır bir olurlar.

2 gözümüz varken ve hep dışarı bakarlarken, vücudumuzun sol yanında bulunan kalbimizle bakabilmek nasıl mümkün peki ? Kalp sevgiyi temsil eder, duyguları, hisleri,yaşamı...

Evvela kalbini yormayacaksın, üzmeyeceksin, ona iyi bakacaksın...Olaylar ,sorunlar karşısında kalbine danışacaksın sık sık...

Ama bu işin kolay kısmı tabii ki...Biraz daha derinleştirirsek mevzuyu, hayatı 2 gözle değil kalp gözümüzle algılamamız, öyle bakmamız önemli tabii...Bu bakışın içinde saf sevgi de var , akılda,samimiyette..Zor yani oldukça...

Gönül gözüyle bakanlar bilirler ki, düşündüklerinde ve aldıkları cevaplarda herkesin iyiliği söz konusudur..Bencillik yoktur... Bir ben vardır elbet ama bu ben kendini bulmuş herkesle bir olmuştur...

Sorunlarında, çelişkilerinde hep sor içine, özüne, gönül gözüne...Onun cevabı huzurludur, doğru olduğunu bilirsin.

Aslında derdim yok kimseyle ya da kalbimle.Benim en büyük derdim kendimle😊.Bir an , içimden geldi yazdım kalp sesimle...Hepimize aydınlık günler olsun ...

Sevgiyle..Düşle❤❤

0 Yorumlar