"Dünyayı güzellik kurtaracak, bir insanı sevmekle başlayacak her şey..." diye devam eden Zülfü Livaneli'nin o güzel şarkı sözlerinden etkilenmişimdir her dinlediğimde...

Fakat sözleri biraz değiştirmek lazım gelir bana göre.Esası şöyle olmalıdır;

Önce kendini sevmek ve kendini tanımak ve hatta kendinle barışmakla başlar her şey...Kendini bilmek,kendini bulmak kolay gibi görünen ama en zor süreç insanın hayatında..

Diğer insanlar,tüm olaylar hep yardım ederler bize kendimiz olmamız için, düşmanlarımız da dahil!

Zaten ben anlamıyorum, kendini bilmeyen kendini sevmeyen ,nasıl sevsin bir başka şeyi,nereden bilsin sevmenin evrelerini..

Evet dünyayı güzellik kurtaracak ben buna inanıyorum tüm kalbimle ve tüm aklımla...Kendi bütünlüğüne ulaşmış bireyler ve bu bireylerin oluşturduğu toplulukların yaydığı enerji ve aura ,iyileştirecek dünyayı.

Bazıları bu tip yazıları okuduğunda şöyle der; Polyanacılık bu, saflık,gerçeklikten uzak...Hadi ama iyimser olmanın, olumlu düşünmenin nesi kötü anlamıyorum.Bireylerin kendi içlerinde yapacakları devrimle yeni bir oluşuma girmeleri ve hem kendilerini hem diğerlerini sevmelerinin nesi kötü..

Asıl olumsuz olan ne biliyor musunuz? Olumsuz düşünmeyi alışkanlık haline getirmiş, her şeyde olumsuzu arayan ve yaşadıkları için hep başkalarını suçlayan insan toplulukları...Sürekli karamsar, sürekli  depresyona meyilli insanlar..Silkelenin ve kendinize gelin

2012 önemli bir yıl.Bilinçlenme ve aydınlanma yılı..Ya kendinizi bulur ve insanlığa hizmet etmeye başlarsınız ya da  egoları şişmiş,hırslarına yenilmiş  ve olumsuz bir şekilde kendi dünyanızda yalnız yaşarsınız...

Seçim sizin...Dünyayı güzellik kurtaracak ve tüm evreni sevmekle başlayacak her şey...

0 Yorumlar