....

  Bilinmeyeni bilgiyle bil
  uzakların sırrı bilgidedir unutma
  uçmak gerek belki de kuşlar gibi
  kim bilir gerçek mutluluk senin içindedir

  Kalbinin sırlarını çözdüğünde
  ve
  derinliklerine indiğinde hayatın
  en basit de en gizemliyi görürsün
  her şey senin içinde ve hücrelerinde...

  Çözülmez görünen nedir?
  hayat mı ilişkiler mi
  tüm zorluklar mı?
  yoksa kendin mi?
  ne?

  Ya püf nokta en yalın olanda
  ve hemen yanı başındaysa
  çok kolay belki de
  olan her neyse onu anla
  takılma serbest bırak
  ve sadece ana odaklan
  cesaretle gir o kapıdan içeri
  ...
 




Bu yazdıklarım bir anda içimden geldi, umarım begenmişsinizdir :)

29 Yorumlar

  1. Çözülmez görünen nedir? bu soru sorular içinde en başa otursunki çözüm e ulaşayım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi dostum bence de bu soru temel soru olmalı :)

      Sil
  2. Neyi Özler insan, neresidir evi, neyi arar da bulamaz, nedir tamamlamaya bir ömrün yetmediği...

    Dizelerini çağrıştırdı yazdıklarınız...

    Güzel ve samimi çağrışımlar... selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafın derinliğine otantiğine müsavi bir yazı...

      Sil
    2. çok doğru sorular..
      insanın evi neresidir nereye aittir bilinmez
      arar durur neyi aradığını bilmeden..
      teşekkür ederim
      fotoğrafı dizelere uyumlu olması nedeniyle eklemiştim,fark etmenize sevindim sağolun...

      Sil
  3. Kapıyı çeker gidersin. Geride ne varsa terketmek istersin. Yeni bir umut ve hayaller, hayaller ve hayaller, yeniden yeni bir düş tasarlayıverirsin. Bir lokma ekmek, bir yudum su, kırk yamalı bir bohça ve bir hırka, hayat bu ya gerisi yalan deyiverirsin. Yeter ki insanın yüzü gülsün ve gülümsesin, huzur huzur içindesin vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmışsınız
      geride kalanlar yeni düşler tasarlanmış düşler
      sadelikle yola devam etmeler
      gülümsemek sadece huzurla :)
      teşekkürler...

      Sil
  4. Fotoğrafa takıldım bir hikayenin ana kahramanı olabilecek derinlikte... Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafın da ayrı bir hikayesi var değil mi :) teşekkür ederim...

      Sil
  5. çok güzel yazmışsınız

    YanıtlaSil
  6. beğendiim sadelik ve şimdiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol deepcim :)
      anda kalalım sade olalım di mi :)

      Sil
  7. Demek şiir de yazıyorsun.Vallahi bravo.Başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada öylesine :)
      Beğenmene çok sevindim canım sağol :)

      Sil
  8. takıldıkça kafada büyüyor biraz cesaret lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kafada büyütmeden eyleme geçmeli cesur bir şekilde :)

      Sil
  9. Vayyy güzel şiir.Ve fotoğrafın gizemi.

    YanıtlaSil
  10. Şiir sizin mi,güzel şiirmiş..Şiir dünyasına ilk adım herhalde,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim..öyle içimden geldi yazdım işte.. daha çok düz yazıcıyım ama ara ara yazıyorum şiir de :) sağolun beğenmenize sevindim..

      Sil
  11. Motive edici bir şiir, çok başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  12. güzel bir şiir olmuş her geçen günde daha iyi olacak gibi yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim çok teşekkürler :)
      umarım öyle olur..

      Sil
  13. İnsanları ya da olayları çözümlemeyi bırakabilsek belki daha mutlu oluruz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet değil mi herşeyi akışına bırakabilsek anlamlandırmaya çözmeye çalışmasak ne güzel olurdu :)

      Sil