Sevgili blog arkadaşım canım Bir Yıldızın Hikayesi  bir öykü kitabı ( Solmayan Ümit ) çıkardı biliyorsunuz.  Kendisini yeniden tebrik ediyor ve bol okura ulaşmasını temenni ediyorum.

Ve kitap hazırlama ,çıkarma süreci ile ilgili bir yazı hazırlamış ve merak edenlere detaylı bilgiler vermiş.Bunu da bir Mim şekline dönüştürüp beni de davet etmiş sağolsun.Bu arada sevgili canımız Deeptone ' da kitap yazdığı için bu mimi o da yaptı.


Çoğunuzun bildiği üzere Haziran ayında bir çocuk masalı çıkardım Hayalci Cüce isminde..Korona sebebiyle kitabımı bastırmak yerine e-kitap olarak yayınlamayı tercih ettim ,ayrıca çocuklar rahat ulaşşsın diye ücretsiz indirip okunabiliyor.




Şimdi gelelim Mim sorularını cevaplamaya;


1-SİZE GÖRE YAZMAK NE DEMEKTİR?

Yazmak ben olmak demek ya da ben olmamak...Bana ait olan ya da olmayan şeyleri görmemi sağlıyor yazmak...Yani kendimi anlamamda bir araç bir dost bir yol gösterici benim için..

Eğer yazmasaydım bazı şeyleri atlatamazdım ve bence kendim olamazdım, işte o yüzden benim için çok çok önemli bir şey yazmak.


2-NE KADAR ZAMANDIR YAZIYORSUNUZ ?

Çocukluğumdan beri yazıyorum aslında,günlük tutar,minik notlar alır,kısa öyküler yazardım.Rüyalarımı not ettiğim bir rüya defterim var ayrıca. Oğlum doğunca anne bebekte yazmaya başladım,sonra blog,sonra dergi,sonra kitap...

Ama aktif yazma hayatım 10 yıldır devam ediyor desem daha doğru olur sanırım..


3- İLK KİTABINIZ MI?

Evet


4- KİTABINIZ KAÇ SAYFAYDI?

71 sayfa


5- KİTABINIZI YAZMAK NE KADAR SÜRDÜ?

Dağınık çalışırım genelde aynı anda bir sürü şey yazdığım için bu kitabımı yazmam ortalama 2 yıl sürdü.


6- KİTABINIZIN İÇERİĞİ HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?

Bir çocuk masalı bu. Sürekli hayal kuran hayalci  bir cücenin kurduğu hayaller gittiği yerleri anlatıyor.Hem hayal kurmanın önemini hatırlatıyor hem de çabalamamız ve paylaşmamız gerektiğini de..

Çocuklar kadar büyükler de severek okuyorlar :)


7-YAYINEVİNİ NASIL SEÇTİNİZ?

E-kitap yazdığım için bana bu imkanı sağlayacak platformlar araştırdım ve en sonunda Publitory ' de karar kıldım. Burada her şeyi ücretsiz olarak  kendiniz hazırlıyorsunuz kapak,yazı,dizayn.

E-pub,word ya da pdf olarak formatı siz seçiyorsunuz. Ben de öyle yaptım dilerseniz publitory' ye belli bir ücret ödeyerekte bunu yapabilirsiniz.

Ama temelde her işlem ücretsiz.Sonra da kitabınıza bir değer biçiyorsunuz euro üzerinden ve satışa sunuyorsunuz ve kazancınız hesabınıza yatıyor ya da benim gibi ücretsiz çıkarmayı tercih edebilirsiniz.


8- EDİTÖRYAL HİZMET NE KADAR SÜRDÜ? KİTAP NE KADAR SÜREDE ÇIKTI?

Benim bu e-kitap işini anlamam,oluşturmam,kapak ve grafikleri hazırlamam 2 ay gibi  bir süremi aldı.Hiç bir yardım almadığım için hep deneme yanılma şeklinde hata yapa yapa sonuca ulaştım diyebilirim.


9-KİTABEVLERİNE DAĞITIMI YAPILDI MI?

Şu an isteyen herkes kitabı bu linkten indirip cep telefonundan ya da bilgisayarından okuyabilir.Benim dağıtım şeklim internet yani :)


10- KİTABINIZ ÇIKTIĞINDA NELER HİSSETTİNİZ?

Müthiş bir heyecan ve ardından bir rahatlama hali..Çok istediğim bir şeyi gerçekleştirmenin verdiği bir rahatlamaydı bu sanırım.


11- ŞU ANDA ÜZERİNDE ÇALIŞTIĞINIZ BİR ESER VAR MI?

Evet var, bu sefer büyükler için biraz fantastik biraz kişisel gelişim tarzı bir şeyler yazıyorum.Epey yazdım ama sonunu bağlayamıyorum. Karakterime her gün farklı bir final düşünmekle meşgulüm.

Ne zaman biter bilmiyorum,biter mi onu da bilmiyorum. Çok titizlendiğim bir çalışma,o nedenle çok iyi olsun diye uğraşıyorum, bakalım ..Bir gün biterse hep birlikte okuruz inşallah.


Güzel bir mimdi, teşekkür ederim.Benim bilmediğim ama kitabı olan arkadaşlarımız varsa ve yaparlarsa çok sevinirim.

Ayrıca e-kitap ile ilgili sormak istediğiniz soruları yorum bölümüne yazabilirsiniz.

Sevgiler...


47 Yorumlar

  1. ooooo oooooo oooooo gelcam yineğğğğ :)

    YanıtlaSil
  2. ooooo oooo oooo those peaky fokin blinders :) bu dizi yüzünden istanbulda kasket modası başladııı oooo oooo ooooo :) thomas shelby diye yazılır karizma diye okunur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet izliyorum ben de güzel dizi.. dark 3.sezon yeni bitti ben de peaky blindirs a başladım evet çok karizma :)
      kasket modası ha inanmıyorum..

      Sil

  3. Canımmm davetime icabet ettiğin çok teşekkür ederim🙏. Bu yolu deneyecekler için çok bilgilendirici bir paylaşım olmuş. Belki de içinde bulunduğumuz dijital çağda bu sisteme doğru bir geçiş yapacağız. Değerli kitabını herkesin ücretsiz kullanımına açman da çok yüce bir duygu🧿🌷. Ayrıca yeni kitabının yolu açık, okuyucusu çok olsun🧿. Çok güzel ve kaliteli bir içerik ürettiğine inancım sonsuz. En derin sevgi ve selamlarımla canımmm 🙏😍🌷😊🤚🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne demek ben teşekkür ederim davetin için benim içinde keyifli oldu..
      Dijital çağ ve yaşadığımız dönem için e kitaplar uygun aslında daha da yaygınlaşacak gibi:)
      Saol canım çocukların kolay ulaşabilmesini istedim 🤗
      Çok teşekkürler inşallah daha çok kişiye ulaşır..benden de selamlar ve sevgiler 🌷❤

      Sil
  4. Umarım umduğunuz ilgiyi görür, çocuklar bizim yarınımız o yüzden çok değerliler onların iyi yetişmesi için caba sarf eden herkese saygım sonsuz, paylaşımda olan kitabınız için sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi olur..Çocuklar evet çok kıymetliler ve hepimizin gelecegi onlar haklısınız..
      Çok teşekkürler sağolun:)

      Sil
  5. Diğer her şeyi sizin yapmanız ugraştırıcı olmuş biraz ama ben bu ilk kitabın ücretsiz ve internetten olmasını çok hoş buldum. Herkes rahatlıkla ulaşabilir. Tabi gerçek kitabın yerini e-kitaplar tutamaz. Umarım yakın zamanda gerçek bir kitabınız da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyle ilgilenmek hem çok yorucuydu hem de epey tecrübe kazandırdı bana..
      Evet herkes ücretsiz olarak ulaşsın istedim..
      Umarım ,ben de çok isterim basılı gerçek bir kitabımın olmasını:)

      Sil
  6. Kitap çıkarma maceranız ,bu konuda hevesli olanlara da fayda sağlayacaktır..Hayırlı uğurlu olsun efenim,.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efenim😊
      Evet e kitap çıkarmak isteyenler için örnek teşkil edebilir, fayda sağlayacaksa ne mutlu bana:)

      Sil
  7. E kitapçok mantıklı. Tekrar tüm kitabı olan arkadaşlarımı tebrik ediyorum ☺️💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım e kitap şu dönem için bana da mantıklı geldi...
      Çok saol Deryacım ❤
      Kitabı olan ama bilmediğimiz ne çok arkadaşımız var ben de tebrik ediyorum hepsini

      Sil
  8. masal kitabı mı ne tatlı, umarım eren de okur bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet çok teşekkür ederim..
      inşallah eren de okur ,masalları seviyor muydu?

      Sil
  9. Muchas gracias, me alegro que te guste

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim canım:)
    Senin bu yorumunda ışıl ışıl çok mutlu oldum saol:)
    Okursan sevinirim çok..
    Yeni kitap ilginç gibi ahh bir de bitse..
    Saol herşey senin de gönlünce olsun ❤

    YanıtlaSil
  11. bu yazını son yazıma koyduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet şimdi gördüm çok saol deepcim:)
      valla iyi ki varsın :)

      Sil
  12. harika bir mim. kitap çıkarmak için faydalı. sizin ücretsiz yapmanız da çok iyi çocuklar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) beğenmenize sevindim..
      çocuklara bir armağan vermek istedim yaz tatilinde :)

      Sil
  13. Masalcı Cüce'yi okudum.İkinci kitabını da merakla bekliyor olacağım...
    Yolun her daim açık olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Hayalci Cüce yi ilk okuyanlardan birisin bunun için tekrar teşekkür ederim ❤
      Ikinci kitap ta insallah biterse bakalim :)
      Senin de yolun hep açık olsun Yurdagülcüm..

      Sil
  14. çokoştu bu anlattıkların. ha haa, insan bin türlü son düşünüyo de mi, alternatif sonlu yazabilirsiin kii. en sonda, düşündüğün bütün sonları yazabilirsin yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa bin bir türlü senaryo düşünüyorum valla :)
      haklısın aslında güzel bir fikir bu söylediğin altenatifli de olabilir saol deepcim:))

      Sil
  15. Aaa merhaba, bu aralar yaşlandım gibi öğrenci olsamda :D bu güzel blogu takip etmemek olmaz yeni kitabınız hayırlı olsun. Çok başarılı bir blogunuz var tebrik ederim :) Dilerseniz blogumu ziyaret edebilirsiniz Girişimcilikle ilgili yazılar paylaşmaktayım beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Sagolun..Blogumla ilgili güzel fikirleriniz için de teşekkür ederim..
      Blogunuza uğradım bile başarılar dilerim :)

      Sil
  16. Tebrik ederim. Yolunuz açık olsun :))

    YanıtlaSil
  17. E-pub,word ya da pdf olarak formatı siz seçiyorsunuz. Ben de öyle yaptım dilerseniz publitory' ye belli bir ücret ödeyerekte bunu yapabilirsiniz.

    Ama temelde her işlem ücretsiz.Sonra da kitabınıza bir değer biçiyorsunuz euro üzerinden ve satışa sunuyorsunuz ve kazancınız hesabınıza yatıyor ya da benim gibi ücretsiz çıkarmayı tercih edebilirsiniz.

    sözleriniz dikkatimi çekti sevgili düş tasarımcısı. yani kitap basımında cebiniznden bir kuruş dahi çıkmıyor mu?

    ben mi yanlış anladım..

    bu arada emeğiniz göz nurunuz harika kitabınızın satışları nasıl gidiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yanlış anlamadınız :)
      cebinizden bir kuruş harcamadan kitabınız oluyor ( e-kitabınız yani )
      üstelik ücretli olmasını isterseniz belli bir mebladan sonra hesabınıza para da yatıyor..
      sağolun kitabım iyi gidiyor yani indirilme okunma sayısı fena değil , ben çocuklara ücretsiz sunduğum için bu kitabımdan bir kazancım olmayacak ama olsun :)

      Sil
  18. Tebrikler ve kitabınızla iyi şanslar. Bu inceleme, bir kitap sahibi olmak isteyen herkes için çok bilgilendirici ve yararlıdır. Endonezya'dan selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun. Evet umarım merak edenler için yararlı olur.
      Endonezya'ya selamlar..

      Sil
  19. Yazmak gerçektende kendini bulmak değil mi bir hayalinizi daha gerçekleştirdiğiniz için tebrik ederim umarım devamı gelir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yazarak kendimizi buluyoruz çoğunlukla :)
      Çok teşekkür ederim ,umarım devamı gelir inşallah...

      Sil
  20. çok tebrik ederim, ayrıca bu güzel eserinizi ücretsiz paylaştığınız için ayrıca çok teşekkür ederim, indirdim ben de, çocuklarımla okuyacağız inşallah, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun :) çocuklar kolay ulaşşsınlar istedim..
      çok sevindim ,umarım çocuklarınızla birlikte severek okursunuz teşekkürler :)

      Sil
  21. Tekrardan hayırlı olsun sevil hanım daha önce haberdar olmuştum.. Şuan için böyle bir düşüncem mevcut değil ama çıkarmak isteyen arkadaşlara fayda sağlayacaktır mimde kısa ama bilgilendirici olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok sağolun :) Evet dediğiniz gibi e kitap çıkarmayı düşünen arkadaşlarımız için faydam olur diye düşündüm ben de :)

      Sil
  22. Tebriklerimi Kabul edin Lütfen Emeğinize Sağlık Ücretsiz İndirebilmemizde Harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve temennileriniz için :)

      Sil
  23. Harika bir iş çıkarmışsınız, çocukları mutlu etmek üstelik de gönüllü sizi kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)
      Evet çocuklar mutlu olsunlar istedim hele ki yaşadığımız bu zorlu günlerde...

      Sil
  24. Güzel bir çalışma olduğundan eminim. Ayrıca ilgilenenler için kitabı ücretsiz olarak sunmanız da şahsınızın bir göstergesi adeta. Emeğinize sağlık.

    Gecemizi süsleyen yıldızlar kadar geleceğimizi aydınlatacak olan çocuklarımız adına size teşekkür etmek isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim elimden geldiğince çocuklar için güzel bir şeyler yapmaya çalıştım.Ücretsiz olması en iyisiydi bence.
      Güzel yorumunuz için teşekkür ederim..Herşey çocuklar için :)

      Sil