Uzun zamandır beklemedeyim...




 Biten kitabımın dosyasını yayınevlerine gönderdim,olumlu ya da olumsuz bir haber bekliyorum aylardır...

 Toprağa domates ve limon ektim,her sabah meyve vermelerini bekliyorum.

 Yıllardır tatile gitmedim,bu yaz tatile gitmeyi dört gözle bekliyorum.

 Yeniden taşınacağım için emlakçıdan yeni bir ev buldum diye aramasını bekliyorum.

 Ve uzun zamandır hepiniz gibi ben de Korona bitti maskeleri çıkarın yeniden insanca yaşayın denilmesini bekliyorum.

Ya ni  hep beklemedeyim,beklemek zordur,kolay değildir sabırlı olmak...

Ama elbet sabrın sonunda güzel haberler de gelir değil mi? 

Zaten bu bahsettiğim bekleyişlerin çoğu da güzel bekleyişler yani sonu mutlulukla bitecek türden...

Buna inanmaya,yeniden yeni şeyler için enerji bulmaya çok ihtiyacım var son günlerde..

Neyse ki sağlığımız yerinde çok şükür,gerisi de zamanı gelince olur elbette...

Bazen komik bekleyişler de olmuyor değil, sipariş verdiğim bir ürünün kargosunu beklemek,Netflix de favori dizilerimin  yeni sezonunu beklemek,sevdiğim bir arkadaşımın aramasını beklemek...gibi şeyler de bu bekleme işinin cilvesi,tadı tuzu olsa gerek.




  Peki siz neleri bekliyorsunuz?



  

  

43 Yorumlar

  1. Bilgiç sınava girsin de bitdin bu gerilim diye bekliyorum. Yaz tatili gelsin karavanla yollara düşelim dite bekliyorum. Ama çoğunlukla her sabah öğlen on iki olsun da kahvaltımı edeyim, çok acıktım diye bekliyorum :) Fazla bi beklentim kalmamış mı ne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiçe sınavında başarılar dilerim şimdiden..Karavan yolculuğu bence en güzel yolculuk şekli :)
      Çok hoş beklentiler bunlar Handancım :)

      Sil
  2. Kitap dosyanızla ilgili olumlu dönüş alırsınız İnşallah. Tabi diğerleri de olumlu olur umarım. :)) Çok güzel bir yazı olmuş.
    Ben de bir belediyenin düzenlediği hem hikaye hem şiir yarışmasına katıldım, sonuçları bekliyorum.
    Yasak kalksa da annemler yanıma gelse diye bekliyorum.
    Evlilik yıldönümümüze az kaldı, o günü bekliyorum. Bari ben güzel bir sürpriz hazırlayım diyorum, yoksa boş geçecek yine. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Yayınevleri ortalama 6 ay bekletiyorlar az kaldı bakalım :)
      Ne güzel umarım senin de yarışma sonucun beklediğin gibi olur:)
      Evlilik yıldönümünü şimdiden kutlarım nice senelere :)
      Dilerim herkesin beklentisi mutlu sonuçlanır...

      Sil
  3. Sabrın sonu selamettir derler, dediğiniz gibi güzel bekleyişler bunlar:-) Benim bekleyişim; yarın ki ilk konaklamalı gezinin başlama saatinin bir an önce gelmesi:-) Fotoğraflar çok güzel. Mutlu haftalar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi sabrın sonu selamettir diyor ve bekliyoruz :)
      Güzel bir gezi olur inşallah,bol gezmeler ve güzel çekimler dilerim :)

      Sil

  4. Bekliyorum başlıklı, ilhamı sizden menkul kişisel bloğumda yazacağım... :) Sabrın meyvesi tatlıdır... Gönlünüzce olsun inşallah... 👋👋👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman be de sizin bekliyorum başlıklı yazınızı bekliyor olacağım :)
      Sizin de gönlünüzce olsun...

      Sil
  5. Beklemenin alışkanlık haline gelmesinden korkuyorum şu sıra bende... Sınavlarının bitmesini ve yeni Sınavların bitmesi derken zamanın bu kadar çabuk akmasını görüyorum. Sanirim bekleyişler de farklılaşıyor zamanla,mevsimlerin ardalanmasi gece ve gündüz kovalamacası derken hayallerimin gerçekleşmesini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın,beklemenin fazlası alışkanlık yapabiliyor...
      Sınavlarında başarılar dilerim..
      Zaman hızla akıp geçiyor,umarım güzel geçer ve hayallerine kavuşursun bir an önce :)

      Sil
  6. Ahh evet hepimiz bir şeyler bekliyoruz ve beklediğimiz her güzel şey umarım bir an önce olur... Benim kargo bekleyişlerim özellikle hüsranla sonuçlansa da. Yok bir daha kıyafet almayacağım. İade etmekten yoruldum. Pandemi öncesi hiç kıyafet türü şey sipariş etmezdim ama üç dört kere söyledim hiçbiri üzerime olmadı ben de artık pes ettim:D

    Onun dışında özellikle üniversitemin diğer sene açılmasını bekliyorum. Mezun olacağım yılı evde geçirmek istemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,evet umarım herkes beklentisinin karşılığını alır...
      Ah o kargo bekleyişleri yok mu..Bir kısmı hüsranla sonuçlandı benim de aynı şekil de kıyafetleri hiç tutturamıyorum hep iade hep iade :))
      Umarım okulun bir an önce açılır ve istediğin şekilde mezun olursun...

      Sil
  7. Ne güzel, ne insani bekleyişler içindesin Sevilciğim. İnşallah hepsi gönlüne göre olur. Özellikle birinci maddenin tez vakitte gerçekleşmesini diliyorum :)) Fotoğrafların yine çok güzel.

    Bütün beklentilerinin gerçekleştiği mutlu bir hafta olsun inşallah. Sevgiler, selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibelciğim :) İnşallah öyle olur..
      Evet o birinci maddeyi çok bekledim bakalım :)
      Senin de tüm beklentilerin gerçek olur inşallah..Sevgilerimle :)

      Sil
  8. Sevilciğim, inşallah olumlu dönüş olur yayınevlerinden canım, çok sevinirim. Evet gerçekten hepimiz bir şeyleri bekliyoruz. Benim sağlık, aileyle ilgili şeylerden sonra çok beklediğim şey hikayelerimin dizi olması. :) siyasi beklentilerim de var Ekrem başkanın cb, Mansur başkanın da başbakan olacağı günleri bekliyorum, salgının bitmesini de tabii ki....
    Sevgilerimle ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Müjde Ablacım ben de çok istiyorum ama bakalım hayırlısı,yayınevleri çok ağırdan alıyorlar bu tip şeyleri..
      Ne güzel olur senin hikayelerini dizi olarak izlemeyi çok isterim ben de ...
      Değil mi ,pek çok şey bekliyoruz,umarım tüm dileklerimiz gerçek olur Ablacım...
      Sevgilerimle:))

      Sil
  9. ben ise artık bir şey beklemiyorum ... ama umarım herkesin beklediği güzellikler hayatına gelir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında beklentisiz olmak ya da bir şey beklememek önemli bir mertebe hayalkırıklığı da olmuyor bu durumda...
      Umarım dediğin gibi olur canım :)

      Sil
  10. Artık beklenti içine girmemeyi bekliyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel..bir şey beklememek ileri bir mertebe bence...

      Sil
  11. Güzel bekleyişler olsun her zaman. Sipariş verince ben de çocuk gibi gelmesini beklerim. Bu ara günesi bekliyorum çok yağmur var bizim burada 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :) Siparişler heyecanlı oluyor evet...
      Umarım güneşinize bir an önce kavuşursunuz Deryacım :)

      Sil
  12. Sometimes we have to have a lot of patience for waiting times! I hope you get what you are waiting for!

    Hope you are having a nice week :)

    Away From The Blue

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much:)
      You are right sometimes you need to be patient

      Have a nice day

      Sil
  13. Ben de yeni bir firma ile dirsek teması içindeyim. Bir an evvel sonuçlanmasını bekliyorum.

    Beklemek güzeldir, güzelse beklenen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beklemek güzeldir haklısınız..

      İnşallah yeni firmadan güzel haberlerinizi bir an önce alırsınız.

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. ah evet deepcim seyahat ve deniz en çok beklediklerimizden :))

      Sil
  15. Kitapla ilgili olumlu cevap en kısa sürede gelir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ,inşallah yakın zamanda güzel bir haber alırım:) teşekkürler..

      Sil
  16. beklemek... sonu güzelse ne güzel :)

    YanıtlaSil
  17. Beklemek sabırdır,sabredenlerin çok şeykazandıkları söylenir,bir atasözü dee "sabreden derviş muradına ermiş" diye bunu desteklemiş..Şimdiden hayırlı olsun yeni kitabınız..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok doğru söylediniz,beklemek sabırdır, inşallah güzel bir bekleyiş olur herkesin bekleyişi..
      Saolun umarım basilmaya uygun görürler kitabımı, epey uğraştım, bakalim hayırlısı 😊

      Sil
  18. Hi! I am also waiting for this to be over. Exams, Covid... I really hope you get some good news about that book you sent the manuscript from. I'm sure it'll be amazing!
    Thank you for following my blog. I am following yours too :)
    Hugs from Saqueadores de Palabras

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi! Thank you for your nice comment and also for following my blog
      I'm excitedly waiting for the book to be printed
      I hope your exams will end and you will get good results
      I wish Covid ends.
      Have a good day♥️

      Sil
  19. Evimi satıp uzaklara, sessizlik ve sakinliğe göç etmeyi bekliyorum. Yakında olacağım sınavdan alnımın akıyla geçmeyi bekliyorum. Okul işlerimi hafifleyince blog yazabilmeyi bekliyorum. Dün doğum günümdü kutlamayanların özrünü bekliyorum ☺️ En çokta Kime sorsam herkes “memleket sevdalısı, yerli ve milli!!!” hatta Peker bile...neye göre, kime göre? acaba bu durumda “evrensel, barış yanlısı, empati abidesi ve alttan alıcılar” yersiz ve gayri-milli mi? En çokta biri bunu açıklamasını diliyorum. Ahlaklıların en az ahlaksızlar kadar cesur olmalarını diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun,nice yaşlara 🎂
      Umarım uzaklarda sessizlik ve sakinlige bir an önce kavuşur,sınavda başarılı olursunuz...Ve aklınızdaki tüm soruların cevabını da alırsınız tabii...
      Blog yazmak boş zaman ve konsantrasyon gerektiriyor, yeni yazılarınızı bekliyoruz:)

      Sil
  20. hola muchas gracias me alegro que te guste

    YanıtlaSil
  21. Öncelikle kitabınızı dört gözle bekliyorum. O bekleme sürecini 8 Dakika sayesinde çok iyi bilirim. Ayrıca YouTube hesabınıza da abone oldum. Videolarınızı da merakla bekliyorum. 😅😍🤩👏🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap bekleme süreci uzun bir bekleyiş gerçekten de evet sen beni çok iyi anlarsın..Insallah olumlu sonuç almayı bekliyorum..
      Evet gördüm aboneliğin için teşekkür ederim Iremcigim daha çok video çekeceğim bakalim:))

      Sil