BUGÜNLERDE NELER YAPIYORUM?
Bu ay uzun bir süre İstanbul'daydım.
Bazı zorunluluklar için gitsekte aralarda fırsat buldukça şehri keşfetme turları da yaptık tabii.
İstanbul fotoğraf çekmek için muazzam bir şehir, öyle çok malzeme var ki bu şehirde...
Bu sıralar The Walking Dead e bakıyorum, trende de diziye bakarken çapraz koltuktaki yolcu bir an ne izledigimi gördü:))
Zombilerden epey korkmuşcasına şaşkınlıkla bana baktı:)
Normalde ben de izleyemezdim ama dizinin ana temasını, insanların hayatta kalmak için geçirdikleri evrimi izlemek hoşuma gitti.
Şu an 9.sezon bitmek üzere daha 2 sezon var bitmesine...Zamanla zombilerin değil de insanın insanı neler yapabileceğini görmek ise epey üzücü...
Onun dışında günlerim bir sağa bir sola koşturmakla geçiyor, o nedenle meşhur koltuğuma oturupta dizi izledigim anlarda kendimi çok şanslı görüyorum.
Sevgiyle kalın:)





11 Yorumlar
Fotoğraflar çok güzel. Şanslı günlerin bol olsun Sevilciğim. Sevgiler.😊✋️
YanıtlaSilZombili şeyler ben de hiç izleyemem ya içinde canavarımsı şeyler olan hiçbir şeyi izleyemiyorum :) Trenle yolculuk fikri bile çok yorucu geliyor sizi tebrik ederim, kısa mesafe iyidir de uzun düşünemiyorum :))
YanıtlaSilMezatların eski ruhu olsa da Balat günleri yeniden gelse..
YanıtlaSilZombilerden epey korkmuşcasına şaşkınlıkla bana baktı:) Ne izliyor bu kadın der gibi bakmış :)
YanıtlaSilFotoğraflar fantastik Seviliko. Balat bir Ankara rüzgarı almış ehe.
YanıtlaSilO yolculardan biri bir anda iskandinav mitolojisindeki figürler gibi çıksaydı? Yaşasın kurgu! AHAHAH
Hieronymus Bosch'un çizdiği canavarların trende yolculuk yaptığını hayal ettim şu anda ahah.
Uzun zamandır trene binmedim. Aslında hiçbir taşıta binmesem daha mutlu olacağım. :)
YanıtlaSilGüzel fotoğraflar kareler kaydetmişsin paylaşım için teşekkürler
YanıtlaSilbalat foti için ideal mekan :)
YanıtlaSilİstanbul fotoğraf kareleri için mükemmel bir alan sunuyor insana. :)
YanıtlaSilTrenle yolculuk en sevdiğim. :)
Canım şehrim hala çok güzel ama artık devamlı yaşayamam sanırım.
YanıtlaSilBir İstanbul'lu olarak fotoğrafları görmek nasıl iyi geldi😍
YanıtlaSilBalat çok güzel kesinlikle. Yoğunluk için kolay gelsin canım😊
The Walking Dead ilk iki bölümü izlemiştim ama pek sevmemiştim, keyifli seyirler canım😊
Tren yolculuğu çok güzel oluyor değil mi? Çok seviyorum ben trenleri😊