Bu ay uzun bir süre İstanbul'daydım. 

Bazı zorunluluklar için gitsekte aralarda fırsat buldukça şehri keşfetme turları da yaptık tabii.

İstanbul fotoğraf çekmek için muazzam bir şehir, öyle çok malzeme var ki bu şehirde...











 



Bu arada trenle yolculuk ettim yine, treni seviyorum, kitabımı okuyor, dizi film izliyorum. 

Bu sıralar The Walking Dead e bakıyorum, trende de diziye bakarken çapraz koltuktaki yolcu bir an ne izledigimi gördü:))
Zombilerden epey korkmuşcasına şaşkınlıkla bana baktı:)

Normalde ben de izleyemezdim ama dizinin ana temasını, insanların hayatta kalmak için geçirdikleri evrimi izlemek hoşuma gitti.

Şu an 9.sezon bitmek üzere daha 2 sezon var bitmesine...Zamanla zombilerin değil de insanın insanı neler yapabileceğini görmek ise epey üzücü...

Onun dışında günlerim bir sağa bir sola koşturmakla geçiyor, o nedenle meşhur koltuğuma oturupta dizi izledigim anlarda kendimi çok şanslı görüyorum.

Sevgiyle kalın:)


11 Yorumlar

  1. Fotoğraflar çok güzel. Şanslı günlerin bol olsun Sevilciğim. Sevgiler.😊✋️

    YanıtlaSil
  2. Zombili şeyler ben de hiç izleyemem ya içinde canavarımsı şeyler olan hiçbir şeyi izleyemiyorum :) Trenle yolculuk fikri bile çok yorucu geliyor sizi tebrik ederim, kısa mesafe iyidir de uzun düşünemiyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Mezatların eski ruhu olsa da Balat günleri yeniden gelse..

    YanıtlaSil
  4. Zombilerden epey korkmuşcasına şaşkınlıkla bana baktı:) Ne izliyor bu kadın der gibi bakmış :)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar fantastik Seviliko. Balat bir Ankara rüzgarı almış ehe.
    O yolculardan biri bir anda iskandinav mitolojisindeki figürler gibi çıksaydı? Yaşasın kurgu! AHAHAH

    Hieronymus Bosch'un çizdiği canavarların trende yolculuk yaptığını hayal ettim şu anda ahah.

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır trene binmedim. Aslında hiçbir taşıta binmesem daha mutlu olacağım. :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel fotoğraflar kareler kaydetmişsin paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. balat foti için ideal mekan :)

    YanıtlaSil
  9. İstanbul fotoğraf kareleri için mükemmel bir alan sunuyor insana. :)
    Trenle yolculuk en sevdiğim. :)

    YanıtlaSil
  10. Canım şehrim hala çok güzel ama artık devamlı yaşayamam sanırım.

    YanıtlaSil
  11. Bir İstanbul'lu olarak fotoğrafları görmek nasıl iyi geldi😍
    Balat çok güzel kesinlikle. Yoğunluk için kolay gelsin canım😊
    The Walking Dead ilk iki bölümü izlemiştim ama pek sevmemiştim, keyifli seyirler canım😊
    Tren yolculuğu çok güzel oluyor değil mi? Çok seviyorum ben trenleri😊

    YanıtlaSil