sevil çevirgen



Tek başına bavulunu alıp uzun bir yola çıkmak istedin mi hiç?

Ya da bir ormanda saatlerce oturmak...

Belki de bir gece yarısı denizin kenarında durup haykırmak suya sesin yankılanırken.

Bir trende oturup sadece pencereden bakmak  öylesine.

Hiç tanımadığın birileriyle havadan sudan sohbet etmek.

Arkana bakmadan sadece yürümek ıslak çimenlerde.

Kendinle kalmak istedin mi hiç?

Ve bunları yapamayınca hepsini bir kağıda döküp paylaşmak istedin mi benim gibi?


Mutlu Bayramlar diliyorum...




28 Yorumlar

  1. Bayramınız mübarek olsun. Hangimiz uzaklara gitmek istemiyor ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de bayramın mübarek olsun Duygucum :) Değil mi hepimizin ortak isteği bu :)

      Sil
  2. Elbette, ben sanıyorum %80 kendimle baş başa kalmak için doğmuşum. :) ve bundan son derece hoşnutum.
    İyi bayramlar diliyorum ailene ve sana. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Yalnız kalabilmek, yalnızlığını sevmek, bundan hoşnut olmak :)
      Sana da iyi bayramlar canım :)

      Sil
  3. "Bir trende oturup sadece pencereden bakmak öylesine."

    Bunu çocukluktan beri yapan nadir insanlardan biriyim sanırım, içimde trenler dolaşır ayrıca:)

    İyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika :) Tren yolculuğu yapmayı ben de çok severim pek sık yapamasam da...İçinde trenler dolaşmak ne hoş bir tanımlama olmuş :)
      İyi bayramlar :)

      Sil
  4. Hiç istemez miyim. 😊😊. Mutlu bayramlar Sevilciğim 😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Sibelciğim istenmez mi hiç :))
      Sana da mutlu bayramlar canım :)

      Sil
  5. istencek şeylermiş bunnar :) sana daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok istenecek şeyler bunnar :))
      iyi bayramlar deepcimm :))

      Sil
  6. Bunların hepsini çok ama çok isterim:))) Ve yapamayınca kağıda dökenlerdenim senin gibi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız demek ki canım :))) İnşallah yapacağımız zamanlar olur :)

      Sil
  7. Burada da şiirsel bir dokunuş var, bir sonraki şiir gibi yazınızı okuduktan sonra şair duygularınızın ortaya çıkmaya başladığını görüyoruz.. Böyle daima şiirde mutlu şiirsel kalın efenim..🙂 Geçmiş bayramınız kutlu olsun efenim.. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim valla :)) Şairane bir yanım olduğunu bilmiyordum ama yavaş yavaş ortaya çıkıyor sanırım:)
      İnşallah hepimiz mutlu kalalım :)
      Sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun efenim :)

      Sil
  8. Çok ama çok istedim. Hep istedim hiç olmadı. :D

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel yazmışsınız, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Yapmak da nasip olur inşallah. Niyet varsa fırsat da çıkar elbet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, o günlerde gelir inşallah yeter ki niyet olsun :)

      Sil
  11. şiir yazmak hariç valla hepsini de yapmak istedim :)

    YanıtlaSil