Aslında yoğun bir hafta beni bekliyordu, ne yaptın diye sormayın, çok fazla iş yapıp çoğunu yaptıktan sonra unutuyorum vallahi billahi :) 
Bu yoğunluk nasıl sevimli hale getirilir diye düşünüp bulabileceğim her zaman dilimini değerlendirmeye çalıştım ben de ..

Önce uzun zamandır gidemediğimiz Eymir Gölü'ne gittik.
Kocaman bir göl burası ormanın içinde.
Havası tertemiz mis...


Bu göle araba ile almıyorlar sadece ODTÜ göl giriş kartı olanlar arabalı gezebiliyor.
Kartımız olmayınca  
yürümeyi tercih ettik tabii.
Zaten böyle güzel bir doğada da yürümek daha keyifli oluyor.



Sandalyelerimiz yanımızdaydı ve her fırsatta mola verip, ördekleri, ağaçları, gölü selamladık :)




Hafta içi ise Ankara'da Kızılay'da işlerim vardı, hazır gelmişken eski kitapçıların olduğu Olgunlar Sokağa da gidelim dedik.
Uzun zamandır gelmemiştim buralara...




Kitapçı sayısı azalmış maalesef, az sayıda satıcı kalmış yine de bu sokakta gezmek ve eski kitaplara bakmak huzur vericiydi...



Kitapçılar, Olgunlar Sokak , Yüksel Caddesi derken yorulmuşuz tabii.
Paraya kıyıp kahve içtik güzel bir kafede.
Malum dışarda kahve içmek yemek yemekten daha lüks bir şey oldu :))




Gezimiz sırasında kitapçılar, CD kaset satıcıları, sahaflar derken turumuzu Şemsiyeli Sokaktan geçerek tamamlamak istedik.



Burası Kızılay Konur Sokak. Yol boyunca size rengarenk şemsiyeler eşlik ediyor, gündüzü ayrı güzel akşamı ayrı güzel bir görüntü oluşuyor haliyle...




Böylelikle tempolu bir haftayı aralara geziler koyarak güzelleştirmiş oldum. Hem işler hem sorumluluklar hem geziler hepsi birden fiziki bir yorgunluk yapsa da özünde ruhumda, damağımda bir tatlı huzur kaldı sanırım.

Sen bunu çoktan hak ettin Sevil diyerek kendime şefkatimi de gösterip haftayı kapattım :))
Darısı diğer haftalara...






 

22 Yorumlar

  1. "kaybettiğim her şeyin sonunda kendimi kazandım, muhteşemdi." Minvalinde bir yazı.

    Yapmaktan hoşlanmadığım bir işin içerisinde olduğumu hissettiğimde, durumu tersine çevirmiş olma hissini yaşatacak bir takım kural dışı faaliyetler içerisinde olmayı ihmal etmem.

    Güzel gezilerin ve motive edici yazılarınızın devamını dilerim. 🙂👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş cümlenizi çok sevdim evet sanırım o minvalde bir yazı oldu :)
      Evet en güzelini yapıyorsunuz bence.
      Umarım devamı gelir:)

      Sil
  2. Ne güzel şeyler yapmışsınız öyle Sevilciğim. Sana enerji olarak geri dönecektir eminim. Öz şefkatin daim olsun, şifa olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sibelciğim beğenmene sevindim :)
      Öz şefkat önemli tabii, Amin canım :)

      Sil
  3. Ne iyi yapmışsın Sevilciğim, Eymir Gölü'nü maalesef hâlâ göremedim oysa yıllardır Ankara'dayım:))))şemsiyeli sokağı da görmedim. Dışarıda kahve vs. içmek dediğin gibi lüks oldu maalesef ama arada sırada insan kendisini şımartmalı.:)Afiyet olsun. Kitapçıların azalmasına üzüldüm hayat öyle pahalı oldu ki, insanlar artık 80, 90'lı yıllardaki gibi kitap, dergi, gazete alamıyorlar. Kendimden biliyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eymir Gölü'nü tavsiye ederim keşke fırsat bulsan da gidebilsen Ablacım.
      Şemsiyeli sokak çok keyifli bir yer...
      Kahve arada sırada da olsa içilmeli bence de :)
      Haklısın her şey öyle pahalı ki; kitap kahve dergi...maalesef

      Sil
  4. Sahi sonradan aklıma geldi: Ben çocuktum, 60'lı yıllar...Kocabeyoğlu Pasajı'nın alt katı tamamen kitapçı, sahaftı. Bayılırdık gezmeye. Çoktan yerini giysi, miysi vs. almış:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocabeyoğlu Pasajı'nda kitap ve sahaflar vardı demek ki bilmiyordum. Evet şimdi hep çamaşır ayakkabı falan var...
      Karanfil Pasajı ve Zafer Çarşısında hala kitapçılar var neyse ki...

      Sil
  5. Manzaralar çok güzel. Keyifli bir gezi olmuş. Hayatın tadını çıkarmak lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Duygucum :) Evet hayatın tadını çıkarmalıyız elimizden geldiğince :)

      Sil
  6. yüksel, olgunlar, konur, eymir, ankaraaaa güzel ankaraaa :)

    YanıtlaSil
  7. ayyy bir deee papazın bağıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet oraya epeydir gitmiyorum ben de çok severim papazın bağını deepcim :)

      Sil
  8. Bayağı da güzel geçirmişsiniz bu haftayı maşallah. :)

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar ve mekanlar çok hoş görünüyor. Okurken/bakarken sanki kendim gitmişim gibi hissettim. :)
    Yoğunluklar bazen zorlasa da keyifli anlar biriktirmek güzel. Bu haftada keyifli anlarla geçer umarım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) Öyle hissettiysen ne güzel.
      Umarım. Güzel anlar biriktirmek önemli tabii...

      Sil
  10. Bu güzellikte yürünmez mi 😊🌞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi canım :) Böyle bir ortamda yürümek çok keyifli oluyor :)

      Sil
  11. Hayatımızın hep bir tatlı huzurla geçmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hayat hepimize huzur ve mutluluklar getirsin :)

      Sil