Bugünlerde nihayet kitap okuma isteğim geri geldi ve hemen evime yakın olan Arkadaş Kitabevi'nde aldım soluğu...

Fiyatlar uçmuş, en ucuz ve en ince kitaplar bile 80-90 liradan başlıyor. Hafif bir şok yaşasam da içimdeki isteği zapt edemiyorum ve muhteşem kitap kokulu rafların arasında buluyorum kendimi.

Uzun uzun yazarlara ve fiyatlara baktıktan sonra zamanın çok geçmiş olduğunu fark ediyor ve acaba kitabevinde mi yatsam, burada işe mi başlasam diye saçma düşüncelerimden sıyrılarak kitaplarımı seçiyorum.






  • En sevdiğim Japon yazar Haruki Murakami'nin ilk romanı " Rüzgarın Şarkısını Dinle" yi alıyorum ilkin.







  • Bugünlerde Murathan Mungan okuma isteğim ağır basıyor ve iki kitabını kapıyorum raflardan...
       "Paranın Cinleri"  ve  " Lal Masallar" ı okuyacağım.

  • Ve uzun zamandır merak ettiğim William Golding ' in " Sineklerin Tanrısı" nı alıyorum son olarak.








       Kasada epey bir ödeme yapsam da hatta taksitlendirsem de acaba internetten daha ucuza alır mıydım diye düşünerek eve gidiyorum yine de mutlu ve kitap kokularıyla keyifli bir şekilde.

26 Yorumlar

  1. Keyifli okumalar dilerim. Murathan Mungan'ı daha önce hiç okumadım, merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Murathan Mungan farklı ve çok güzel yazıyor bence, tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Kaleminize sağlık, okumak için kitap listemdeki kitaplarımı satın almak istediğimde bir kitabin 350 lira olduğunu gördüğümde şok olmuştum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Evet değil mi, çok pahalı kitaplar var almamızı zorlaştırıyor maalesef...

      Sil
  3. Almak istediğim kitaplarda fiyatını görünce usulca rafa geri koyuyorum. Bekliyorum indirim zamanlarını artık. :)
    Kitaplarınızı keyifle okuyun Sevil Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Nazlı Hanım, kitapçıdan kitap almak pahalı oluyor, indirim zamanını beklemek en iyisi:)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ömrüm boyunca sadece kitaplara verdiğim paraya acımadım. Dönüp geriye baktığımda "iyi ki" diyorum. İyi ki bu kadar çok okumuşum.
    Ülkenin mevcut şartları içinde kitapların ucuzlamasını beklemek bir hayal. Beklemek, daha yüksek bir ücreti göze almak demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim sizinle :) Kitaplara verdiğim paraya ben de acımam yeter ki alıp okuyabileyim der başka bir yerden kısar yine de alırım.
      Evet rakamlar bu koşullarda daha da artacak gibi duruyor.

      Sil
  5. Maalesef canım her şey gibi onların da fiyatı arttı. Murathan Mungan kitaplarına bayıldım.
    İkinci el kitap satan yerler var, oralara da baksana, Kadıköy' de benim bildiğim bir kaç dükkan vardı Akmar Pasaj' da ve civarında. Ben şimdi İzmir' de öyle bir dükkan buldum, ya ikinci el alıyorum ya da bir kitabevinin, aldığın kitabı okuduktan sonra temiz şekilde götürdüğünde yarı fiyatına geri alıp, yeni kitap verme uygulamasına katılıyorum. Bence araştır. İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok arttı canım dediğin gibi. Murathan Mungan'ın tarzını seviyorum ben de:)
      Ben Ankara'dayım, burada Olgunlar Sokak'ta, Zafer Çarşısı'nda sahaflar var ama artık eskisi gibi pek kitap bulunmuyor. Ne güzel sen öyle bir yer bulmuşsun.
      İnternette Nadir Kitap'tan da kullanılmış kitap satışı oluyor bu arada.
      Ama işte bazen de bir kitapçıya gidip kitapların büyüsüne kapılmak istiyorsun ve kendini kasada buluyorsun :)

      Sil
  6. İnternette daha ucuza bulurdunuz muhakkak ama yine de olanla ölene çare bulunmaz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulurdum dediğiniz gibi ama oldu bir kere yapacak bir şey yok :)

      Sil
  7. Kitap fiyatlarının indirimli halleri bile çok pahalı bence artık... İyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi indirimli halleri bile pahalı maalesef...Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Kesinlikle internetten daha ucuza alırdınız ama olsun bazen de rafları dolanıp kokuları içine çekmek istiyor insan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu aslında, kendimi bir anda kitapçının mis kokulu ortamında buldum ve bir de baktım kasadayım :)

      Sil
  9. Murakami nin bu kitabını okumadım bakayım kütüphanede var mı☺️. Benim de hayalim minik bir kitabevi ne güzel olurdu 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murakami' yi çok seviyorum bu kitabı da ilk kitabı ve güzel bir kitap canım, okurken ilk kitabı olduğunu hissediyorsun birazcık :)
      Ne güzel bir hayal :)

      Sil
  10. Ever is so good to have interesting references on good books like these. It is a good list for to read now in the next months.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much, I'm glad you liked it.
      If you read the books you will like it

      Sil
  11. Hepsi çok güzel görünüyor, biraz gecikmeli olacak ama keyifle okuyun. :)
    Fiyatlar çok arttı gerçekten, eskisi gibi rahatlıkla alamıyoruz. Üzücü bir durum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bazılarını okumaya başladım :)
      Maalesef eskisi gibi rahatça kitap alamıyoruz...

      Sil
  12. Sineklerin Tanrısı çok sarsıcı bir kitap

    YanıtlaSil