Baharın gelişini esen rüzgarla birlikte yüzümde hissettim bu sabah. Çiçeklerin ve çam ağaçlarının kokusunu burnuma çekerken kulağıma serçelerin minik ıslıkları ve şakıyışları  geliyordu.




Anladım ki silkelenmem lazım, yeniden doğmam lazım doğanın sürekli yaptığı gibi. Tüm evrensel sistem bir döngü içinde yapması gerekeni yaparken insanoğlunun var olana direnci hep aynı maalesef.

Hüzünde kalmak istiyoruz çoğumuz, şikayete devam etmek hayıflanmak istiyoruz sürekli. Sadece olumsuza odaklanma eğilimi yüksek nedense. Beynimiz kolay olanı seçiyor mütemadiyen ve kolay olan da alışkın olduğumuz şikayet etme, olumsuz düşünme eğilimimiz...

Ama hayat bazen göz kırpar işte ve biz bu işareti göremeyebiliriz.

Ben bugün o göz kırpışı hissettim tüm var oluşumda usulca ve tatlı tatlı. Öyle uzun zamandır hasrettim ki bu derin nefes alışa ve farkındalığı hissetmeye.

Şeyden bahsetmiyorum olumlu düşün her şey güzel olsun ya da kendinle yüzleş, fark et, uyan v.s.
Zaten herkes kendi yolculuğunda ya uyuyor ya da bir miktar uyanmış. Hepimizin uyanışı farklı bunu biliyorum.

Bilgi değil anlatmak istediğim var oluşun bir parçası olduğunu anlamak, iliklerinde hissetmek hali...Bir an bile olsa o göz kırpışı görmek ve umutlanmak...

Baharın gelişi, bu sıralar yaşadığım bazı güzellikler, rüzgarın benden yöne esmesi, durumları o an neyse ona göre yaşamak, hiç bir şeyi yargılamama hali...İşte bundan bahsediyorum.

Daha çok göz kırpışları fark etmeyi ve içimizde zaten uyanmış sevgi ve idraki sürdürebilmeyi dilerim kendim ve hepimiz için.








23 Yorumlar

  1. hayat çok güzel zateeeen heeep :)

    YanıtlaSil
  2. Bahar geliyor, ağaçlar çiçeklendi, umut bitmez, hep üzüntü hep üzüntü olmaz tabii inşallah her şey güzel olacak :) Güzel olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yer çiçek, mor salkım, sakura dışarıda mis gibi bir hava var Müjde Ablacım :) Güzellikler daha çok olur umarım :)

      Sil
  3. Hayat bir dengeden ibaret.. zaman gelir dibi görürüz, an gelir neşeden havalanırız. Bahar, her ne olursa olsun hep iyilik ve güzellikleriyle geliyormuş gibi algılıyorum. Fotoğraflar muhteşem :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dengeyi iyi yakalamak lazım tabii, bazen hüzünlere takılıyoruz... Bahar gelince bende neşe doluyorum:) Teşekkürler beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  4. Ne güzel dedin. Hep olumsuzluklara odaklıyız, hepimizin değişmesi lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım insan farkında olmadan olumsuz da daha çok kalıyor nedense...Değişim şart :)

      Sil
  5. spama da bakıver gari :)

    YanıtlaSil
  6. Bahar bana da çok iyi geliyor 😊🌹

    YanıtlaSil
  7. Yazınız, okuyucuyu farkındalığa ve umutlu bir bakış açısına davet ediyor. Her anın güzelliğini ve değişimin kaçınılmazlığını kabul ederek, kendimizi sevgi ve idrak ile beslememiz gerektiğini vurguluyor. Teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Bey beğenmenize sevindim...Elimden geldiğince böyle hissetmeye bunları vurgulamaya çalışıyorum...

      Sil
  8. Selamlar,

    Baharın gelişiyle insanın içinde yepyeni umutlar yeşeriyor. İyi geliyor bahar doğaya da bizlere de...
    Tüm güzellikler bizlerle olsun.
    Sevgiler ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar
      Bahar umudu yeşertiyor degil mi? Çoğumuzda böyle sanırım:)
      Güzellikler hepimizin olsun inşallah.
      Sevgiler

      Sil
  9. Doğa insana çok iyi geliyor ve aslında üzüntülerimizin de ne kadar boş olduğunu gösteriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğaya çıkınca kendime dönüyorum sakinleşiyorum... Üzüldüğümüz şeylerin çoğu boş gerçekten:)

      Sil
  10. Yazı çok güzel ama bu cümle...'' Hepimizin uyanışı farklı bunu biliyorum.''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım:) Hepimizin uyanışı ve uyanış zamanı farklı evet buna eminim:)

      Sil
  11. Ben bu güzel yazıya yorum bırakmıştım. Spama mı düştü acaba Sevilciğim 🤔🥰🌺

    YanıtlaSil