Güneş vuruyor yüzüme  elimde dibek kahvesi

Bu ânı oluşturabilmek için epey uğraştım malum işler güçler

Balkondayım radyoda rastgele açtığım kanalda arabesk bir şarkı

"ömründe beni unutamazsın "diyor bir kadın acıklı acıklı...

Yani unutsa ne olacak bilmem ki.

Ömür geçiyor oysa öyle ya da böyle

Bugünlerde kendimle takılıyorum en çok

Yakın dost olduk sanırsın kankayız :)

Meğer ne çok yormuşum ne çok irdelemişim bazı şeyleri

Dengeye ulaşmak için verdiğim çabalar çokta şart değilmiş yani..

Şimdi anlıyorum gerek yokmuş..

Güneşi hissetmek kahveyi yudumlamak ama tüm bunları sade bir şekilde duyumsamak tüm benliğinle çok daha önemliymiş..

Mükemmel olmaya gerek yokmuş zaten olan herşey böyle iyiymiş

Radyoda yeni bir şarkı başladı

"kendime yeni bir ben lazım"

Evet yeni yeni farkettiklerimle gerçekten alıp kabul ettiklerimle herşey daha kolay..

Blogumda da artık yeni farklı konulara değinmeyi planlıyorum

Hadi  silkelenin bugün yeni hayatınızın ilk günü

Tüm güç içimizde:)

Not; ben bunları yazarken ocakta süt taştı amann olsun be boşver:)





49 Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsın, emeğine sağlık :)
    Ayy süt taşması, hemen de kurur yapışır, boşveeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim..
      Ayy evet taştı kurudu boşver, boşverelimmm nolcek :))

      Sil
  2. Bazen şebnem ferah diyor ya
    "sil baştan başlamak lazım hayatı sıfırlamak"
    İnşallah her şey istediğiniz gibi olur
    Dizeler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demiş Şebnem Ferah; sil baştan yazmak en güzeli bence de:)
      Amin herkesin teşekkür ederim..

      Sil
  3. ha haa evet evet yaaa güzeeel :) amaan hayat güzeeel sen de iyisin beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha haa 'di mi deepcim güzel herşey işte:)
      sağol yani çokta takmamalı iyiyiz böyle :))

      Sil
  4. Sevil'imm, bu aralar ben de çok kendimle başbaşayım, ben de sorguluyorum, irdeliyorum.. Ortaya çıkan şeylere şaşırıyor, kızıyorum.
    Huzurla yaşamak elimizdeyken biz onu nasıl da zorlaştırıyoruz..
    Ayy boş ver taşsın süt, sen o kahve molan süresinde bunları ortaya çıkardın ya, sütü kurtarmaktan çok daha iyi bu😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim evet başbaşa kalmak kendinle güzel tabii ama irdeledikce yoruluyor insan galiba.
      Huzurla yaşamak en güzeli ben bunu senin
      yazılarında hissediyorum mesela, küçük şeyleri mutluluğa ceviriyorsun sen :)
      Ay evet taştı kurudu sildim falan ama olsun 'di mi nolcak ki , yazdım çizdim burada sizlerle seninle buluştum ya daha ne olsun 😊🌸

      Sil
  5. Akşama sütlaç yattı o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt yapacaktım o sütten ama tencerede kalanıyla yaptim yine de:)
      Sütlaçta ıyi fikirmiş :)

      Sil
  6. Sevilcigim gerçekten bana da yeni bir ben lazım. Gereksiz ayrıntılara takılarak yıllarımızı heba etmisiz.Varsin bundan sonra herşey olsun.Bize vi gelir.Hayat bazı seyleri kafaya takip büyütecek kadar uzun değil.
    Taşan süt olsun :)
    Sevgiyle kalalım hep. Bir gün o balkonda kahve içmeye geleceğim ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveleri üçleyelim lütfen, ben de orada olacağım çünkü 🤗💕🎈

      Sil
    2. Canım İncim yeni bir ben iyi olur hepimize şöyle bir yenileniriz.Ayrıntılar yormuş bizleri.Varsin olsun canım bence de vız gelir.Aynen kafaya artık birşey takmamak lazım.
      Ya evet ne kadar da güzel olur burada böyle kahve içmek karşılıklı insallah bir gün mutlaka❤❤

      Sil
    3. Zeynepccim senin kahven de hazır tabii 3 kişilik hazırladım😘🍮

      Sil
  7. Değişimi kabullenmek çok önemli ki hayatın da değişsin herşey düşünceyle başlıyor :) İyi düşünelim iyi olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım alıp kabul etmek önemli direnmek yoruyor..
      Iyi düşünelim iyi hissedelim :)

      Sil
  8. Yazmak, sütten beyaz, koyu ve lezzetli... süt kadar elzem... ilhamdan daha aşağı sınıfta süt... boşvermişliğinize ve yazmaktan aldığınız hazza sağlık... 👍🖐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak su gibi değerli hava kadar gerekli sanırım ve evet süt kadar da elzem.Uykusuz kalmaya değecek sütü taşırtacak kadar ilham dolu kimbilir..
      Boşvermişlik halindeyim evet:) sizin de yorumunuza sağlık 🙋‍♀️

      Sil
  9. Gerçekten ben de bazen sizin gibi düşünüyorum. Hayata farklı bir perspektiften bakabilme becerisi kazanabilmeliyiz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle..Hayata farklı bakabilmek lazım aynı şeyler aynı düşünceler bizi kısır döngüye sokuyor bir süre sonra..teşekkür ederim

      Sil
  10. Kendiyle bu kadar barışık olmak hele süt taşsa bile gülüp geçmek işte bu ya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi:)) kendiyle çatışmak daha zor en güzeli barışmak gülüp geçmek valla..
      Teşekkür ederim gerçekten:)

      Sil
  11. Arabeskten popa geçmişsiniz sanırım radyoda. Hayatınız da böyle olsun. Durağan hayatınızı akışına bırakın ve hep mutlu olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyom level atladı galiba evet arabeskten popa geçti :)
      Evet insallah hepimizin hayatı öyle olsun terfi etsin..Amin sağolun

      Sil
  12. Hayatta bir basamak daha çıkmak böyle birşey herhalde, herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım sağol ne biliyim öyle mi oldu bilmem ama öyle hissettirdiysem ne hoş:)
      Inşallah hepimizin:)

      Sil
  13. ne güzel yazmışsınız ne güzel anlatmışsınız :) tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel böyle begendiyseniz yazdıklarımı çok mutlu oldum, teşekküler:)

      Sil
  14. bazen yenilenmek gerçekten iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  15. Evet bazen bize yeni biz lazım oluyor, süte üzüldüm :) Bu şekilde devam edin hayatı çokta kafaya takmamak gerekli çok güzel bir yazı elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, aynen çok ta kafaya takmamak lazım herşey geçiyor , herkese yeni bir ben lazım galiba..

      Sil
  16. uhh nasıl kokmuştur yanık süt. iyi bilirim hemen her hafta tencere köpürüp ocağa taşıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen nasıl koktu anlatamam temizlemesi de zor amann olsun napalım:)
      Demek senin de taşıyor benim gibi sürekli:))

      Sil
  17. Yaş ilerledikçe hayatı sadeleştiriyoruz sanırım. Kendimizin değerini ve en iyi dostumuz olduğunu da anlıyoruz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bunun yaşla çok ilgisi var bence de..
      Giderek kendimizi değerli görüyor ve seviyoruz ne güzel 🌸😊

      Sil
  18. İçinden geldiği gibi yaşamak gerek hayatı. Bazen fazla kasıyoruz ve detaylarda boğuluyoruz. Dediğin gibi yeni bir ben lazım, en güzeli farenin sağ tuşuna basıp "yenile" demek galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'di mi çok kasıyoruz ayrıntılar içinde kayboluyoruz aynen..gevşemek lazım genel olarak
      Böyle bir tuş herkese lazım yenile tuşuna basmak en güzeli :))

      Sil
  19. Biz illla bir imza atalım hayata diye unutulmak istemiyoruz.Zaten çocuk doğurmak,yazmak,sanat eserleri ortaya çıkarmak da ''Bakın işte varım''diyen bilinçaltı düşüncemizden kaynaklanıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse unutulmak istemiyor ama dediğin gibi zaten yaptığımız şeyler hayata bıraktığımız birer imza değerinde haklısın canım :)

      Sil
  20. Yeni bir başlangıç,yeni bir adım,yenilerle dolu bir hayat,ne güzel.. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilikler iyi gelsin hepimize umarım ki, teşekkür ederim :) siz de yeniden geri döndünüz aramıza hoş geldiniz 😊

      Sil
  21. Hayat akması gerektiği gibi akıyor ne yaparsak yapalım. Yaşamak başlı başına zaten çok güzel, başka ne ister insan. Her gün yeni umut, yeni başlangıçtır aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de akması gerektiği gibi akıyor ve geçiyor herşey. Hergün yeni bir hayat, haklısınız yeni başlangıç demek her yeni gün:)

      Sil
  22. Bazen ben de sizin gibi kendi kendimi sorgularım.

    YanıtlaSil
  23. Yazının formu da, içeriği de, fotoğrafı da öyle bir bütün olmuş ki, anlatılanı tamamlamış ;) Nil'in şarkıları da çok iyi geliyor bana böyle anlarda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yazımı beğenmeniz beni çok mutlu etti :)
      Şarkılar olmasa ne yapardık değil mi..Sevgiler :)

      Sil