Sevgili arkadaşım Momentos  davet etmiş beni ,Onu da  Sadece C isimli blogdaşımız davet etmiş.

" Neden birbirimize kartpostal yollamıyoruz?" düşüncesinden yola çıkılmış.

Bir kartpostal hazırlıyoruz ,yapabilirseniz elle çizim yok çizemem derseniz  teknolojiden yardım alarak bir görsel hazırlıyoruz ,bir kartpostal.

Yani birbirimize kart göndermek gibi bir şey aslında..

İsteyenler buradan https://www.canva.com/tr_tr/yapma/kart/ yardım alabilirler.

Ben fotoğraf çeken biri olarak fotoğraflarımdan bir kart hazırladım sizlere bazı teknikler kullanarak...





Mesajım ise herkese ;

" Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
Ve
Bir orman gibi kardeşcesine
Bu hasret bizim..." 

                                                      N.H.R


       Tekrar bir arada olduğumuz güzel günleri hep birlikte görmek dileğiyle..

       Hadi gelin siz de kartpostallar hazırlayın paylaşın bizimle .

       Tüm dostlarım davetlidir.

       Sevgiyle kalın  Evde kalın...

29 Yorumlar

  1. Kaleminize sağlık 😊 sağlıkla ve mutlulukla insAllah...

    YanıtlaSil
  2. Harika.. sanki ağaçların, doğanın, havanın aura renklerini çıkarmışsın ortaya.. ben bayıldım, mesaja da.. gelecek güzel günlere <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Momentoscum :) ben de severek yaptım çok keyif aldım sağol.. gelecek güzel günlere :))

      Sil
  3. Momentos'un davetiyle ben de katılmıştım bu mime.

    Sizin mesajınız da harika olmuş.

    Bu günler de geçecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçecek geçecek..
      Beğenmenize sevindim :)
      Demek siz de yaptınız uğrarım mutlaka...

      Sil
    2. Uğradığınız için teşekkürler :)

      Sil
  4. Siyah beyaz resimle renkli resmin birleşimi güzel bir kolaj olmuş, anlamı da çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kolaj çalıştım photoshop tekniği ile :)
      Beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  5. Çok teşekkürler, çok severek yaptım ben de :)
    Bir katkı sağladıysam ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yaparsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim sağolun.
      Ben zaten sizi takipteyim:)
      Uğrarım tabii ki..

      Sil
  7. Bu uygulamayı kullanmamıştım. Kartpostalları çok severim, deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  8. Hoş mim :)) kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok ta güzel bir düşünce :))) beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :)) teşekkürler beğenmenize sevindim..

      Sil
  10. Güzel bir çalışma olmuş ayrıca fikirde güzel olmuş bloglar üzerinden karpostal göndermek sizde sağlıcakla kalın teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim. Kartpostal hazırlamak çok zevkliydi gerçekten.Sağlıklı günler dilerim ben de...

      Sil
  11. Çok güzel bir kartpostal olmuş ve verdiğiniz mesajda harika :)

    YanıtlaSil
  12. yapmışsın yineeee sana özgüü gizemli havalı bişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay saol deepcim beğenmene sevindim, yaptık biseyler işte:)

      Sil
  13. Güzel bir kartpostal olmuş, senin gibi yaratıcı bir insana yakışan bir çalışma 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım beğenmene çok sevindim gerçekten 💕🙋‍♀️

      Sil