" Müziğin sesini duyamayanlar dans edenleri deli sanırlar."

Nietzshe' nin en sevdiğim sözlerinden biridir.




Şu sıralar herkes öyle bir panik havasında ki kimse müziği duyamıyor .

Oysa hala ve inatla dans edenler var.

Dünya hem çok güzel hem zorlu bir yer,hep böyleydi, bunun için biraz tarihi olaylara bakmamız yeterli..

 Buna rağmen bu zorlu zamanlarda da insanlar aşık oldu, yaşamdan keyif aldı, şarkı söyleyebildi, inadına yaşadı..

Şu an bir çok kişi bu bizim başımıza neden geldi diye sorgularken bir taraftan da tüm bu gerçeklik altında eziliyor.

Oysa hafiflemek zamanı,  gereksiz düşünce ve kalıpları atmak zamanı.

O zaman müziğin sesini duyalım hadi.





Sevgiyle Kalın . Evde Kalın.








44 Yorumlar

  1. müziğin sesi güzelmiş 😊 gerçekten öyle duymuyoruz inşallah en kısa zamanda duyarız müziğin sesini 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müziği beğenmenize sevindim:) inşallah duyacağız en kısa zamanda inanıyorum:) benden de sevgiler canım :)

      Sil
  2. Çok haklısınız. İnsanlar bir anda çok fazla karamsarlığa düşüyor. Evet kolay bir süreç değil ancak tamamen kendimizi de bırakmamamız gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karamsarlığa çabuk girilebiliyor ama pes etmemek lazım..Bu zor süreci de atlatacağız insallah..

      Sil
    2. İnşallah Sevil Hanım; inşallah...

      Sil
  3. Çok haklısın Sevil... Bu durum başımıza geldiyse yaşayacağız, "ben oynamıyorum" diyip kenara çekilme hakkımız yok ki. Ama ne yazık ki öyle yapıp kendilerini devre dışı bırakan insanların negatif enerjileri ile dolu çevremiz..Belki de öylesi kolayına geldiği için.

    Yine canlandırıcı bir bakış açısı getirdin bize, ne güzel oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Zeynep ne güzel söylemişsin mızıkçılık yapanların oynamayanlarinda oyuna girmesi gerekiyor tabii..Herkesin sorumluluk alması gereken cok farklı bir dönem bu..Hayırlısıyla çıkacağız insallah..
      Begenmene cok sevindim canım 😊

      Sil
  4. hafiflemek zamanı, gereksiz düşünce ve kalıpları atmak zamanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dostum hafifleyelim yüklerimizden arınalım..

      Sil
  5. Olay tamamen perspektifle alakalı, güzel düşünenler güzel görüyor. Panik ve stres ise bakışları bulandırıyor, kulakları sağır ediyor, böylece müziğin sesi duyulmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylemişsiniz kişinin perspektifine bilincine egosuna göre bu süreç farkli şekiller alıyor..
      Müziğin sesini hep birlikte duymak umuduyla..

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı... :) Emoji yarışmasına beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim begenmenize sevindim :)
      Emoji yarışmasına mutlaka uğrayacağım:)

      Sil
  7. Biri müzik mi dedi hem de Niçeli, süpperr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet niçemiz müziğimiz herşeyimiz var daha ne olsun di mi :)

      Sil
  8. Motive içerikli yazılarınızı okumak iyi geliyor... Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun bunu duymakta bana iyi geldi :)
      Selamlar...

      Sil
  9. Müziği beğenmenize sevindim :) Şu an duyamasakta yakında duyacağız inceden inceden :)

    YanıtlaSil
  10. Müziğin sesini duyuyorum ve duymak gerekli bence de ayrıca bu adamın bir çok videosunu izledim dinledim ekibi ve kendisi çok iyi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size, evet bu adamın cok sayıda videosu var dediginiz gibi hepsi birbirinden güzel..

      Sil
    2. Evet güzel ben seviyorum bu arada yeni yazı gelmemiş bir sıkıntı yoktur umarım saygılar.

      Sil
    3. Yok bir sıkıntı herşey yolunda çok şükür:)
      Başka bir yere yazı hazırlıyorum da, bloga da yazacağım yakında, sağolun..

      Sil
  11. Müziğin sesini hep duyanlardanız..🙂 bssmoya üyelik vardı ,yorum yapılabiliyo.. Klasik müzik güzelmiş..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ne mutlu size😊
      Evet üyeligim vardı tamam bakayim hemen..
      Müziği begenmenize sevindim :)

      Sil
  12. Sevil'ciğim daha güzel ifade edilemezdi sanırım. Müziğin sesini her daim, her ortamda, duyabilmeyi başaranlardan olmak dileğiyle. Bayramımız kutlu olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🌷😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız'cığım teşekkür ederim canım:)
      Evet insallah her ortam ve durumda müziği duyabiliriz..
      Bayramımız kutlu olsun 🇹🇷🇹🇷🌹

      Sil
  13. Bazen kendimi müziksiz dans ederken buluyorum, bana deli diyorlar :D

    YanıtlaSil
  14. Zor zamanlarda olumlu düşünmek zorlukları atlatmak anlamında çok faydalı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi bu dönemde olumlu düşünmek iyi geliyor..

      Sil
  15. ayna karşısında müzikle dans etmek çokzeeel :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de dans etmeye bayılanlardanım.Evde hala müziği açıp ayna karşısında dans ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel:) Çokta iyi yapıyorsun Yurdagülcüm :)

      Sil
  17. Herşeye rağmen inatla müziğin sesini duyabilmek lazım 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım pes etmeden, herşeye rağmen duyarız insallah💕

      Sil
  18. Müziğin sesi hiç kısılmadı ve harikaydı :)

    YanıtlaSil
  19. Anthony Hopkins'in besteci olduğunu bu videoyu gördüğümde öğrenmiş ve şaşırmıştım. Adamın on parmağında on marifet var, resim, piyano , beste, müziksiz yaşayamam diyenlerdenim Sevil'ciğim, bu zor günlerde tam tersine bol bol dinliyorum, tekrar hatırlattın bu güzel müziği, ev kuşuyum zaten merak etme virüs olmasa da evdeyim:) çok teşekkürler. :)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Müjde Ablacım ben de ilk öğrendiğimde çok şaşırmıştım çok yetenekli bir insan ve kendiyle çok barışık..
      Bu besteyi eşi kendinden habersiz orkestraya göndermiş ve kabul edilmiş:)
      Ne güzel sen zaten eve alışık olduğun için bu sürece daha kolay adapte olmuşsundur..
      Müzik hep olsun hayatımızda tabii..
      Ben teşekkür ederim Ablacım 💕

      Sil
  20. Müzik hiç susmasın su gibi aksın ki biz onu hep duyalım .ışık ve sevgi ile kal ....HAYKIR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet müzik hiç susmasın hep duyalım:) sevgiler

      Sil