Merhaba

Korona sürecince hep evlerdeydik bense hala evdeyim.

Blog,dergi ve kitap çalışmalarım için evde zaman geçirmek benim için daha uygun ve verimli oluyor.

Oğlum da tatil olduğu için ve de Corona hala devam ettiği için günlerimiz ev ağırlıklı geçiyor diyebilirim.

Sıkılmamak için yapmadığım şey kalmadı ama dört duvarın içinde  zaman zaman daralmamak mümkün mü?

Ben de elime fotoğraf makinemi alarak evdeki objeleri,yürüyüşlerim sırasında gözüme çarpan şeyleri görüntülüyorum.

İşte objektifime takılanlar ;



Burada gördüğünüz her şey el yapımı ve hepsini ben yaptım.

Bu salgından önce Çömlek kursuna gidiyordum ve bu renkli objelerin hepsine şekil verdim,boyadım.

Şanslıydım çünkü çok bilgili,yardımsever,tatlı bir öğretmenim vardı ve bana çok yardım etti sağolsun..



Minik vazomun içinde en sevdiğim şeyleri yani lavantaları koymak çok hoşuma gidiyor.








Bu minik kuş bir arkadaşımla parkta çay içerken resmen bize poz verdi :)




Ben galiba denizi özledim...





Bu kırmızı kupamı kendim yaptığım için onda kahve içmek benim için ayrı bir zevk diyebilirim...







Bunlar da kursta yaptığım diğer ürünlerim...

Sizin yaz tatiliniz ,günleriniz nasıl gidiyor? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim  :)

Sevgiyle..Düşle...

23 Yorumlar


  1. Ne güzel, sen de çok yönlü, çok yetenekli olanlardansın. Etrafındakiler çok şanlı. Eline, emeğine yüreğine sağlık canım. 👏👏🧿🧿🧿🤗🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte :) Değişik şeyler yapmak beni mutlu ediyor umarım etrafımı da mutlu ediyordur :)
      Güzel yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  2. Sanat altı bilezik... Can sıkıntısına da deva... İnsan ortaya el emeği göz nuru bir ürün koyduğu zaman, ona baktıkça ömrü tazeleniyor ve gönül rahatlığıyla birlikte mutlu oluyor... Bu bakımdan sizi tebrik ediyorum... Beyhude bunalım takılmak yerine güzel meşgaleler insanı rahatlatır... Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle dediğiniz gibi sanat altın bilezik ,bir şeylerle meşgul olmak ruh haline birebir :)
      Kendinizin ürettiği şey ister bir örgü yelek,ister bahçede domates ya da çektiğiniz fotoğraf olsun baktıkça huzur geliyor insana.
      Çok teşekkür ederim güzel görüşünüz için ,bunalım takılmak insana pek birşey katmıyor zamanını çalıyor hatta :)

      Sil
  3. Ne güzel şeyler yapmışsın. Doğrusu ben de genelde kalabalıklardan kaçıyorum. Bizde yine artış var 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deryacım :)
      Bu dönem kalabalıklardan mümkün olduğunca uzak durmak en iyisi sanırım kolaylıklar diliyorum canım :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  5. Objektife takılan güzel anlar..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Çok teşekkürler güzel yorumunuz için...

      Sil
  6. deniz özlemi içeren fotoğrafın ışığı ne hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet balkona vuran güneşin altında çekmiştim onu :) Beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
  7. Ne güzel vazolar, kupalar yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğine çömlek kursunda öğrendiklerimden yapmaya çalıştıklarım :) Beğenmene çok sevindim teşekkürler :)

      Sil
  8. maşallah maşallah eline sağlık, en çok da kupayı sevdiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepcim çok teşekkür ederim :) di mi kırmızı kupa benimde favorim :)

      Sil
  9. Günlerimiz üç aşağı beş yukarı aynı geçiyor. Vakit bol diye boş oturmamak gerek. İyi ki gitmişsiniz kursa. Her biri ayrı güzel, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğumuzun günleri benzer sanırım :) Evet haklısın boş boş oturmamak gerek.
      Kursa iyi ki gitmişim diyorum ben de,toprakla uğraşmak şekil vermek çok iyi geldi bana ..Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  10. muchas gracias por tu bonito comentario :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel şeyler takılmış :))

    YanıtlaSil
  12. Corona dönemi çok fotoğrafçı ev içi çekimlere yöneldi sanırım. Ben de ilk başlarda denemeler yapmıştım ya ekipman eksikleri zorluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Corona zamanı evlere kapanınca ev içi çekimleri arttı.
      Evet haklısın ekipman eksikliği olunca sıkıntı oluyor.

      Sil