Biz kadınlar makyaj yapmayı çoğunlukla severiz,güzel görünmekten hoşlanırız.

Ama makyajsız da güzel ve sağlıklı görünmekte  hepimizin isteğidir.

Evden hemen çıkmamız gerektiği durumlarda ya da sabah uyandığımızda aynaya baktığımızda bile iyi görünmek, kendimizden hoşnut olmak isteriz.

Ama tabii ki bunun için de yapmamız gereken bazı şeyler var elbette.

 

1.İYİ BİR UYKU

 

İyi ve kaliteli bir uyku hepimiz için önemlidir.İyi bir uyku ile vücudumuz harika hormonlar üretiyor ve cildimiz yenileniyor.Az uyumuş halinizle çok uyuduğunuz zaman nasıl göründüğünüzü bir düşünün.Uyku sizi canlı ve sağlıklı gösterecektir,yorgun görünmeyeceksiniz en azından.

Günde 7-8 saat uyuyarak göz altı morluklarınızı da azaltabilirsiniz.

 

2.CİLDİNİZE BAKIM YAPIN

 

Cildinizi her gün temizlemeniz,tonikle silmeniz ve nemlendirmeniz çok önemli.Peeling kullanmak ve haftada bir cildinize uygun kil maskesi,bakım maskesi,nem maskesi yapmak cildinizi aydınlatacak ve makyajsız da iyi görünmenizi sağlayacaktır.

 

 

3.SAÇ BAKIMI

Saçımızın parlak ve bakımlı olması bizi her zaman daha güzel gösterir. Bu nedenle saçlarımıza yapacağımız haftalık ve aylık bakımlar ve evde kendimizin saç şekillendirici ile vereceğimiz şekil ,saçımızı ve bizi daha bakımlı yapacaktır.

 

 

4.KAŞ VE KİRPİK BAKIMI

 

Kaş ve kirpiklerinizin uzun ve bakımlı olması makyajsız da güzel görünmeniz için önemli.Her gün kaş ve kirpik serumları sürmeniz, makyaj yapmadığınızda kaşlarınızı taramanız daha iyi görünmenizi sağlayacaktır.

 

5.BOL SU İÇİN

 

Hem sağlığımız için hem de cildinizin daha güzel duru bir hal alması için günde en az 8 bardak su içmeniz çok önemli.

 

 

 

 

6.YÜZ YOGASI

 

Evet yanlış duymadınız,son zamanlarda  yoga kadar yüz için yapılan ve yüz kaslarını çalıştıran yüz yogası da cildimiz için çok faydalı.

 

Düzenli yapılan yüz yogası cildinizi,yüzünüzü çok daha canlı ve genç gösterecektir.Zamanla göz çevresi ve dudak kenarı kırışıklıklarınız da azalacaktır.

 

7.DENGELİ BESLENME

 

İyi ve sağlıklı bir beslenme şekli ,nefes egzersizleri ve düzenli spor yapmak hem bedeninizi,hem sağlığınızı hem de yüzünüzü çok daha sağlıklı yapacak ve siz makyajsız halinizle de harika hissedebileceksiniz.

 

 

8. BOL BOL GÜLÜMSEYİN

 

Güzel bir gülüş ve içten atılan bir kahkaha bir kadına en çok yakışan şey sanırım. Kişiliğiniz yüzünüze yansıyacak, sıcacık gülümsemeniz size harika bir güzellik katacaktır.

Aslında kendini mutlu hisseden kadın en güzel kadındır.

 

9. DUDAK BAKIMI

 

Dudaklarınıza bakım yapın bunun için peeling yapmak,diş fırçası ile dudaklarınızı fırçalamak,vazelin sürmek onları daha dolgun ve güzel gösterecektir.

 

10. BB KREM SÜRMEK

 

Hafif bir BB krem sürmek makyajdan sayılmaz degil mi. Sonuçta bir nemlendirici gibi düşünün bunu ve cildiniz dışarı çıkarken hafif renklenmiş olacak ve daha iyi görüneceksiniz.

 

11. EL VE TIRNAK BAKIMI

 

Tamam belki makyaj yapmadan dışarı çıkacaksınız ama saçınız,kıyafetiniz düzgün olduğunda ve bir de elleriniz bakımlı,kremle nemlendirilmiş olduğunda emin olun daha bakımlı bir doğallık içinde olacaksınız.

 

O nedenle tırnaklarınıza ,ellerinize her zaman bakım yapmanız önemli.




 

 

Genel olarak maddeler bu şekilde. Tüm kadınlar güzeldir elbette, biraz bakım ve özenle doğal,makyajsız da kendinizi çok daha iyi hissedebilirsiniz ne dersiniz ?

25 Yorumlar

  1. Çok fazla makyaj yapmayı seven biri değilim ancak bu önerilerini çoğu kez uyguluyorum.Özellikle gülümsemek kısmını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun canım,gülümsemek gibisi var mı :))
      Çok fazla makyaj yapmayı ben de sevmiyorum..

      Sil
  2. Çok güzel bir konuya parmak basmışsın ... Teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  3. Altın öğütler...
    Sağlıklı bir geleceğe, kaliteli bir yaşlılığa da yatırım aslında bu saydıkların. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi canım :)
      İyi uyumak,bol su içmek hepsi sağlığa ve yaşlılığa yatırım haklısın..
      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. makyaj hiç sevmiyorum zaten beceremem de. gün aşırı aloe vera yaprağı ile peeling yapıyorum ten yumuşacık oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade bir makyaj dışında fazlasını ben de sevmiyorum.
      Aloe vera bitkisi cilde çok yararlı gerçekten,iyi yapıyorsun :)

      Sil
  5. Makyaj yapmadan güzel görünme ile ilgili çok değerli bilgiler vermişsiniz Sevil Hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  6. yüz yogasına bi bakayıms nasıl bişiymiş :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni yazı var mı diye geldim ama yokmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda yeni bir yazı yazacağım inşallah Yurdagülcüm:)

      Sil
  8. Zaten hic beceremiyor makyaj yapmasını o yüzden en güzeli doğalık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum en güzeli doğal olmak, doğal güzellik:)

      Sil
  9. El, ayak, tırnak bakımını çok seviyorum ama makyaj yapmayı gençliğimde bile pek sevmedim. Şimdi zaten ihtiyar biri olarak hiç yapmıyorum:) püf noktaları için çok teşekkürler:) Eline sağlık:)
    Bu arada bloğunun yeni tasarımı çok güzel olmuş, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) El ayak bakımını ben de severim..Demek ki senin hiç makyaja ihtiyacın olmamış Müjde Ablacım ne güzel :)
      Blog tasarımımı beğenmene sevindim,ben de severek kullanıyorum çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler çok...

      Sil
  10. Zaten en güzel doğal olanı..😊

    YanıtlaSil

  11. Qué hermoso :)
    También amo mis pinceles de maquillaje

    YanıtlaSil