Bugünlerde neredeyse hiç evden çıkmıyorum,bu arada çok fazla Netflix dizisi izledim.

Daha çok rahatlatıcı,eğlenceli,keyifli diziler seçiyorum.Korkunç diziler bana göre değil,bilinç altımdan hiç ummadığım anda karşıma çıkıyorlar sonra :)

Gelelim önereceğim keyifli Netflix dizilerine;





1-Emily in Paris   2020 Komedi Drama 1 sezonluk

Amerika'dan Paris' e iş için taşınan  Emily' nin Fransa'da yaşadığı iş ve aşk ilişkileri,yaşadığı kültür çatışması çok eğlenceli bir şekilde anlatılmış.

Üstelik Paris turu yapmış oluyosunuz diziyi izlediğinizde,görsel olarak çok iyi..Fransızların yaşam şekillerini ,bakış açıları ve yemek kültürlerini de yakından tanıyorsunuz ayrıca.

Ben çok sevdim bu diziyi bakalım 2. sezon ne zaman gelecek...






2-The Good Place   2016 Durum Komedisi 4 Sezon

Ölen ve öbür tarafta cennete giden Eleanor ruh eşi Chidi ve komşuları Tahani ve Jianyu'nun burada yaşadıkları ile başlıyor dizi.

Fakat küçük bir sorun var çünkü Eleanor aslında o kadar iyi biri değil ve bu iyi yere yanlışlıkla gelmiş.Bunu farkedince bir ahlak profesörü olan Chidi'den etik ve ahlak dersleri almaya başlıyor.

Müthiş bir dizi, her bölüm 20 dakika sürüyor.Olaylar böyle başlıyor fakat daha sonra çok şaşırtıcı şekilde gelişiyor.

Her sezon finali ayrı bir ters köşe ayrı bir süprizdi.En sevdiğim dizilerden biri oldu...






3-Rita  2012  Komedi Drama 5 Sezon

Bir Danimarka dizisi. Rita eşinden ayrılmış,3 çocuklu,alımlı bir öğretmendir.Evi ve okulu yanyanadır. Rita rahat biraz da vurdum duymaz tavırları ile olaylara ,insanlara, ilişkilere farklı yaklaşmaktadır.Okul müdürü ile de gizli bir ilişkisi vardır .

Ayrıca çok iyi bir eğitimci ve öğretmendir.Öğrencileri tarafından çok sevilir.

Dizi Rita'nın okulu,çocukları,öğrencileri ve yaşadığı ilişkilerin etrtafında şekilleniyor ve gelişiyor.Zaman ilerledikçe Rita da değişmeye başlıyor.

Soft bir dizi,insanı yormuyor,keyifle izleniyor.Kesinlikle tavsiye ederim.






4-The Let Down 2016 Komedi Dizisi 2 Sezon

Bir Avustralya dizisi.2 aylık bir bebeği olan Audrey bir ebeveyn destek grubuna katılır bir çok anne ile tanışır.Aslında hayal kırıklıkları ile dolu, yeni bebekli bir yaşama başlamıştır. Geceleri bebek emzirmekten dolayı hiç uyuyamaz.Hep bakımsız,hep yorgun bir şekilde sürekli bebeği ile ilgilenirken değişen hayatı,değişen arkadaşlık ve evlilik ilişkisine adapte olmaya çalışır.

Bu diziyi sevmemim nedeni sanırım benzer şeyleri hayatımın bir dönemi yaşamış olmamdı.Yeni doğum yaptığım sıralardaki hayatımı çekmişler heralde diye düşündüm izlerken :)

Düşük yıldız almasına bakmayın gerçekten hoş bir dizi,meraklılarına tavsiye ederim..


Sizin de varsa önerileriniz bana yazın olur mu? Herkese iyi seyirler dilerim...

46 Yorumlar

  1. rita şarkı diye hatırlıyorum da filmi de varmış :)

    YanıtlaSil
  2. Ençok Good Place'i merak ettim. Emily'nin ününü çok duydum ona da bakarım belki. Yalnız bu aralar depresyondayım hiç dizi izleyemiyorum bakıyorum Netflix'e sonra çıkıyorum. Anne With an E ile Virgin River da benim tavsiyelerim. Ben çok beğendim. Ha bir de When Calls the Heart var. Üçünü de çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Good Place 'i kesinlikle tavsiye ederim Ablacım..Depresyon insanda değişik etkiler yapıyor ben de depresyondayken daha çok dizi izliyorum..Anne with an E yi çok duydum ablam da önermişti.Bakayım ona da :) Diğerlerine de bakarım teşekkürler Müjde Ablacım :)

      Sil
  3. Bir sezonsa yaklaşmıyorum biraz arşiv yapılsın da öyle başlayayım kafasındayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir kafa :) aynen tek sezonsa biraz şüphe duyuyorum ancak Emily gerçekten iyiydi..

      Sil
  4. Emily in Paris dizisini merak ediyorum ilk fırsatta izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneririm eğlenceli bir dizi izleyince seveceğine eminim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ayy..ne diyeceğimi bilemedim inşallah yakında netflixin olur..

      Sil
  6. Rita güzel diziydi emily de öyle diğerlerini bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet di mi Rita ve Emily iyiydiler diğerlerinden özellikle Good Place harika :)

      Sil
  7. The Good Place, ben de merak ettim,iyi diziye benizyo..Netfilix bizde de yok ama bakalım belki lerde olabilir..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa .. yakında netflxiniz olur umarım..Eğer seyrederseniz Good Place'i çok seversiniz Ertuğrul Bey :)

      Sil
  8. Rita'ya başlamıştım yarım kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rita evet bir yerden sonra rutine bağlayabiliyor di mi :)

      Sil
  9. Komedi ağırlıklı olmaları güzel. Korku ve gerilim dolu film ya da dizi izlemenin hiç mi hiç gereği yok. Keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi en iyisi kafa dağıtıyor depresyona birebir :) Korkular gece rüyama giriyor bence de gerek yok :)

      Sil
  10. the good place ve the let down, ikisini not aldım, izlerim, emily çok şeker dizi yaa :) rita da ne değişik öğretmenler di mi hihi, kuzey dizilerini çok seviyom zateen, bücürükün dediği virgin river ve when calls the heart ikisini de izledim sevdim, bir de good witch var o da pek tatlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle valla deepcim seversin kesin :) emily ne tatlı kızdı di mi yaa..
      rita uçuktu hihhii...
      virgin river ve when the heart bakarım not aldım..good witch onu da listeye ekledim :)

      Sil
  11. the good place e başladım çok eğlenceli saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa beğenmene sevindim :) eğlenceli di mi..
      benim netflix komedi de favorim good place ,bilim kurgu da ise dark oldu..
      ben de bugünlerde The 100 izliyorum heyecanlııı..

      Sil
  12. Evet ikisi de harika diziler özellikle The Good Place benim favorim..aynen korku filmleri korkunç :)

    YanıtlaSil
  13. Yakında bebeğim kucağımda olacak kısmetse. The let down'ı seyrediyorum ama 'nooolur böyle olmayayım' diye diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel :) Güle güle sağlıkla büyütün inşallah..Evet geceleri güzelce uyursa daha rahat edersiniz umarım,dizideki bebişler pek uyumuyorlardı :))

      Sil
  14. the good place'in yazarının iki dizisi daha var, onları da izle, broooklyn 99, the office :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo hemen bakayım deepcim :) brooklyn 99 u görmüştüm netflişte demek aynı yazarınmış:)

      Sil
  15. Sí, muy buena serie de televisión, me alegro que te guste cariño

    YanıtlaSil
  16. komedi izleyemiyorum herhalde son izlediğim komedi dizisi avrupa yakası :)

    YanıtlaSil
  17. Hello! :)
    very interesting post. I read it with pleasure. you write very interestingly and your posts are very inspiring :) if you want, we can visit each other or observe our blogs :)
    Greetings from Poland!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for good comment :)
      Why not..I will visit to your blog now :)

      Sil
  18. baksana son yazımdaki dizilereee hihihi :)

    YanıtlaSil
  19. rita yı izleyelim bakalım

    YanıtlaSil
  20. notlarıma ekledim izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  21. güzel diziydi bence :) bir solukta bitti. The good place öneririm çok neşeli ve hoş bir dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel dizi gerçekten :) Netflix'in en keyifli dizisiydi bence :)

      Sil