“Dünle  beraber gitti, cancağızım,ne kadar söz varsa düne ait. Şimdi yeni şeyler söylemek lâzım…”  demiş Mevlana..

Sıfırlamak iyidir bazen,kendini resetlemek ,bildiğini sandığını atmak zihninden,yaşamından..


" Bildiğim tek şey hiç birşey bilmediğimdir.." demiş Sokrates'te..

Dün dünde kalsın en iyisi ,ben bugün yeniden keşfetmek istiyorum tüm yaşamı,yeniden bilmek istiyorum herşeyi..






Elimde zencefil çayımı yudumlarken limon ağacımın yapraklarını okşuyorum ve bu muhteşem kokuyu çekiyorum tüm hücrelerime..

Dışarıda kuşların cıvıltısı,kalabalığın uğultusu varken ve sonbahar rüzgarı saçlarımı savururken ,hadi diyorum hadi yeni bir benle bakayım hayata :)





26 Yorumlar

  1. Bazen gerçekten sıfırlamak lazım geçmişe reset atıp önümüze bakmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de öyle,önümüze bakmayı öğrenmemiz gerek :)

      Sil
  2. Her gün yeni bir biz, ama farkında değiliz.
    Bir yerden başlamak lazım bakış açımızı değiştirmeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi hergün yeni bir hayat yeni bir biz ama unutuyoruz işte..
      Ama evet bir yerden başlamamız şart :)

      Sil

  3. Ne hoş romantik bir yazı olmuş♥️♥️🌹🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bu sıralar biraz romantiğim galiba :)

      Sil
  4. İnsanın kendinde yeniliğe dair dürtülerin olduğunu hissetmesi, her şeyi unutup, hayatın da yenisini isteyerek bir görüş ortaya koyabilmesi, hayata dair umutların devam ediyor olmasına ve yaşama sevincinin kaybolmamış olmasına bir işaret olarak değerlendiriyoruö... daim olsun efendim... 👋👋👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun efenim :)
      İşte elimizden geldiğince umutlu olmaya umutlu kalmaya çalışıyoruz napalım..Araştırmak yenisini bulmaya çalışmak insanı tazeliyor sanırım :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Keşke ben de ara ara sıfırlayabilsem kendimi :)

    YanıtlaSil
  7. Arada sırada resetlenmek lazım..🙂

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle bazen resetlemek lazım

    YanıtlaSil

  9. gracias :)
    Estoy muy feliz de que te guste

    YanıtlaSil
  10. Çok isabetli bir karar ve çok isabetli bir bakış açısı. Gerçekten sizi tebrik ederim. Bazen ben de her şeyi sıfırlamak ve yeni bir başlangıç yapmayı çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel görüşleriniz için :) evet bazen sıfırlamak çok iyi oluyor gerçekten..

      Sil
  11. eveey eveey şarkıdaki gibiiii sil baştaaan başlamak lazım hayataaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın deepcim sil baştann şarkısı bu yazının konseptine çok uygun :)yeniden başlamak..

      Sil
  12. ancak depresif ruhlar geçmişte takılı kalıyor, bazen benim de yaptığım gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım o dediğin hepimiz de oluyor zaman zaman..

      Sil
  13. Yeni başlangıç için yola kararlı çıkmak lazım. Dünün izleri olmasa bugünün sözleri olmazmış :) Ama kesinlikle bazen sıfırlamak lazım şu hayatı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kararlı olmak lazım...
      Dünün izleri olmasa bugünün sözleri olmazmış ...güzel sözmüş :)
      Sıfırlamak iyi oluyor tabii elimizden geldiğince ..

      Sil
  14. Çok istediğim ancak beceremediğim bir şey :)) Yeni bir ben hepimize lazım

    YanıtlaSil