Bazen size de oluyor mu?

Öyle bir anda aniden...

Rastgele bir takım günlük işlerle meşgulken.

Sessizce fısıldayıp duran bir duygu

Tanıdık desem değil ya da unuttuğum için öyle.

Özlem gibi evet evet özlem sanırım

Mutluluğu özgürlüğü yolculuğu ...

Ya da

Keşifleri neşeyi sarılmayı...

Doya doya kalabalıklarda dolaşmayı..

Geçmişi belki de farklı bir evrendeki geleceği.

Ama evet özlemek işte bunun adı

Uzun zamandır yaşayamadığımız ne varsa özlemek...

Size de oluyor mu?

 





52 Yorumlar

  1. Kalabalıklar da dolaşmak değil ama aklıma gelen, özlemini duyduğum şeyleri yapabilmek için çok çaba sarf ediyorum. Bilmiyorum belki yaş ile alakalı ama sürekli bir hayatı kaçırıyormuşum hissine kapılmaya başladım:-) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum evet oluyor öyle yani bazen bir şeyler kaçıyormuş hissi oluyor özellikle de yaşadığımız bu süreçte...

      Sil
  2. Arada özleme hissi oluyor... aniden bir şarkı çaldığında, deniz kıyısından geçerken ya da bir kuş cıvıltısında sökün ediyor o duygu... kollarım iki yanda buyur ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylemişsin evet aniden bir şarkı,bir anı bir kuş herşey tetikliyor bu duyguyu..En güzeli sanırım kolları açıp buyur etmek :)

      Sil

  3. Olmaz mı Sevilciğim. Korona bu tür duygularımızı daha da depreştirdi, herşeye olan özlemlerimizi artırdı. İnşallah kuşlar kadar özgür bir şekilde hayallerimize, özlemlerimize doğru uçarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Sibelciğim, korona süreci duygularımızı daha da seyreltti özlemimiz tavan yaptı herşeye..İnşallah dediğin gibi olur canım :)

      Sil
  4. Fotoğrafların güzelliği:) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Özlenecek o kadar çok şey var ki. Arkadaşlarımdan uzağım, sevdiğim insandan uzağım, yaşamayı sevdiğim şehirden uzağım. Anı yaşamak çok zor geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne çok şey...Haklısın insanın sevdiklerinden,şehrinden uzak olması en zoru..Umarım düzelir.

      Sil
  6. Şu ara 1 yıl öncesine özlem duyar haldeyiz hepimiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın 1 yıl öncesine,virüsün olmadığı günlere özlemimiz büyük.

      Sil
  7. esto es de lo mas interesante, feliz dia

    YanıtlaSil
  8. Sürekli sürekli hem de. Özellikle şu pandemi sürecinde, özlenecek ne çok şey varmış diyor insan kendi kendine. Ne çok şey değerliymiş bizler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet değil mi ne çok şey var özlediğimiz..Pandemi öncesi yaşamımızda ne çok şey değerliymiş meğer; sarılmak,özgürce dolaşmak,maske takmamak..

      Sil
  9. Kaybettiklerimizin özlemi hep içimizde...

    YanıtlaSil
  10. Bazen özlüyorum ne özlediğimi bile bilmeden. Hep bir şeyler eksik. Eksik olan şeyin ne olduğunu bilemediğimiz için bu eksikliği başka şeylerle doldurur olduk. Ya da doldurduğumuzu zannettik. Doldurabildiğimize kendimizi inandırdık. Ama sahip olduğumuz her şey ( ya da sahip olduğumuzu zannetiğimiz şeyler ) hep başka eksiklikler yarattı. Dünya hep böyle sürüp gidiyor işte. Emeğine sağlık. Çok güzel yazmışsın. Bende yazının bana hissettirdiği şekilde yorum yapmak istedim. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben de teşekkür ederim, sen de çok güzel ifade etmişsin.
      Bazen boşluk duygusunu doldurmak ya da tamamlamak kolay olmuyor,neyi özlediğimizi bilemeden geçiyor günlerimiz.Böyle zamanlarda hayata sahip olduklarım için teşekkür ederek dengeyi bulmaya çalışıyorum yine de özlemek hep var olan bir duygu..

      Sil
  11. Wonferdul colors
    good post
    xx

    YanıtlaSil
  12. Beautiful pic and great article. Have a nice day

    YanıtlaSil
  13. Yazı sanki şiir gibi..Farklı bir şiir türü..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle oldu şiir desen şiir değil ,düz yazı desen pek değil :))
      Farklı bişiy :)

      Sil
    2. yeni bir yazı var mı diye baktım ama yokmuş,neyse deepin dediği gibi geçerken bi uğrayım demiştim..😊

      Sil
    3. :)) iyi yapmışsınız hoş geldiniz efenim..Yeni yazı hazırlıyorum yakında inşallah:)

      Sil
  14. Güzel ve şiirsel bir tarzda bir metin yaratırsınız ve pek çok insanın suadana'nın eskisi gibi özlem duyduğunu hissettiğini uygun bir şekilde temsil eder. Saygılarımızla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much, I'm glad you like it.
      Have a nice weekend.

      Sil
  15. A beautiful picture of a flower as a sign of the coming spring!
    Happy weekend !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I m glad you like it:) thanks your comment
      Have a nice weekend.

      Sil
  16. Çok güzel anlatmışsınız. Her zaman özlediği bir şeyler oluyor insanın. :) Bloğunuzu sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ☕🤗 Çok teşekkür ederim ziyaretinize..
      Begenmenize sevindim..
      Özlem hiç bitmiyor degil mi.

      Sil
  17. ¡¡Hola!! Bonito texto. Tienes un lugar muy bonito para expresar todo lo que sientes, enhorabuena. Gracias por la visita a mi blog y por quedarte como seguidora, con mucho gusto yo me quedo como seguidora de tu blog. Besitos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hola!
      Bienvenido a mi blog
      Me alegro mucho que te guste
      Estoy muy feliz
      Besitos :)

      Sil
  18. Bu aralar özlem çok basıyor. Salgın gelmeden önceki günlere en çok da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten de öyle en çok pandemiden önceki günleri özlüyorum ben de...

      Sil
  19. Hem de nasıl, normal hayatı özledim

    YanıtlaSil
  20. Hem de nasıl Sevilciğim...hem de nasıl...bir anda ta 40 yıl öncesini özlüyorum mesela...ta 60'lı yılları...yaşıtım kız çocuklarla yürüye yürüye Kavaklıdere'ye sinemaya gidişimizi...bir şarkı dinliyorum rahmetli babamı özlüyorum...bir çok şey bir çok şeyi özletiyor çağrışım yaparak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Müjde Ablacım bu sıralar ne çok şeyi özler olduk..Çok yakın geçmişi ya da uzak geçmişi bazen de gelecegi özlüyoruz..Kavaklıdere sineması vardı oraya mı giderdiniz?
      Degil mi insan kaybettiklerini çok özlüyor..
      Haklısın çağrışım yapıyor birçok şey ♥️

      Sil
  21. Yanlış yazmışım ayol 40 yıl öncesi 20'li yaşlarıma denk geliyor..60'lı yıllarım için 50 yıldan önceye gitmem lazım :)))63 yaşındayım çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ay çok tatlısın Müjde Ablacım:)
      Ufak bir matematik şeysi olmuş,olur o kadar :)

      Sil
  22. uzun zamandır yaşayamadığım çok şey var, hepsi hasret dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım öyle çok şey var ki yaşayamadığımız çok haklısın..

      Sil
  23. Hayallerimi kuruttular bu kadim ülkede sevgili Düş Tasarımcısı. Hayal kurmayı özlüyorum. Üç aydır elim varmıyor, hikaye yazamıyorum. Tüm keyfimi çaldılar Düş tasarımcısı, hikaye yazmayı özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( ah evet doğru söylüyorsunuz anlıyorum sizi..İnsan en çok hayal kurmayı özlüyor belki de..
      Yine de inadına hayal kurmak, inadına yazmak düşüncesindeyim ben..Bana da bahsettiğiniz tüm bu hisler,durumlar uğruyorlar ara ara..
      Bir süre içime kapansam da hadi diyorum toparlan yap bir şeyler..
      Siz de bizi o güzel yazılarınızdan mahrum etmeyin nolur ...

      Sil
  24. Olmaz mı. Arada bir geçmişten bazı şeyleri özlerim, göremediğim dostları, gezemediğim sokakları... 😪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım...Dostlarımızı,gidemediğimiz şeyleri ..özlüyoruz hem de çok.

      Sil