Kısa bir tatil yaptık ve döndük..Denizi görmeyeli 4 yıl olmuş özlemişim..

Doğayı ,dağları ,kuşları, ağaçları ,sahili ,deniz kabuklarını her yeri her şeyi kucakladım, kokularını,seslerini bellegime kaydettim..

Öyle iyi geldi ki,ne çok ihtiyacım varmış anlatamam size. Hatta kalbimin ruhumun bir kısmı oralarda kaldı diyebilirim...

Şimdi sıra taşınmaya geldi ,yeniden taşınmam gerekiyor ne yazık ki..O nedenle bu tatilde aldığım moral ile hızlı bir şekilde eşyaları kolilemeye başladım bakalım..

Darısı tatili isteyen ve ihtiyaç duyan  herkese olsun♥️

 

33 Yorumlar

  1. Fotoğraflar çok güzel görünüyor. Tatil iyi gelmiştir. Taşınmanızda kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil güzeldi,taşındım ama tam yerleşemedim,teşekkürler :)

      Sil
  2. Tatil yeri o kadar güzel ki tatili Hawaiiyide mi yaptı acaba diye içimden geçti.. 🙂 Taşınmak zordur ama gidilen yer,ayrıldığımız yeri aratmasında yeterki taşınmada zorluk olsun..Size kolaylıklar dilerim..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Hawaii olsa ne güzel olurdu :)) Antalya taraflarıydı...
      Taşınmak zor valla hala yerleşemedim çokkk yorgunum..
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Beautiful view and good review. I followed your blog now. Thx

    YanıtlaSil
  4. o dağın yanına kadar yürüdünmü ,oraya yürümek güzel olurdu.oradan manzara nasıl güzel olurdu,daha 2021 bitmeden nice tatillere... ışık ve sevgi ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi ya,yürümek harika olurdu ama yürümedim onun yerine deniz kabuğu topladım :) nice tatillere olsun inşallah

      Sil
  5. ne iyi yapmışsınız ruslar gelmeden :) uçuşlar başlıyor yeni dalga kabusu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ruslar yoktu ortalıkta,tek tük ukraynalı vardı ama şimdi çokca rus geldi,iyi ki erkenden gitmişim diyorum :)

      Sil
  6. aaa denize mi yaaa :) korkuyoruz yani, salgın, deniz salyası, somon, marmara akdeniz girmeyin diyor doktorlar ama insanların olmadığı bomboş sahiller veya tekne ile açılıp uzaklarda girin diyorlar :) hımm giriliyor yanii öncü oldun seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla deniz :) yok sakindi o tarihlerde,deniz soğuktu biraz ama olsun kimseler yoktu rahat ettik.
      giriliyor yani öncülük ettiysem ne mutlu bana deepcim :))

      Sil
  7. Eminim çok iyi gelmiştir:-) Taşınma işinde de kolaylıklar dilerim, bu konuda tecrübeli biri olarak ne kadar zor olduğunu biliyorum... Fotoğraflarda harika, ellerinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi geldi,kafam boşaldı birden..Taşınma işi yorucuydu tabii ..
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Fotoğraflar bir harika emeklerinize sağlık...yeni evinizde güle güle oturun...ben de taşınmayı pek severim değişiklik her zaman çok iyidir... gerçi biraz yorucu olur ama dip köşe bir temizlik ...atılacaklar yeni alınanlar evin yerleşimi ne güzel olur...Kolaylı gelsin🧡🧡🧡 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Vildan Hanım inşallah sağolun..Değişiklik iyide benim gibi çok kısa zamanda tekrar taşınmak zorunda kalmak gerçekten zordu ama taşındık en azından.Sevgiler

      Sil
  9. What a beautiful place for a holiday! it looks so nice :)

    Hope you are having a good weekend :) Another rainy day here.

    Away From The Blue

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. it was a very nice holiday.

      we enjoyed it as a family

      thanks:)

      Sil
  10. Canımmm harika fotoğraflar. Tatil sana ve ailene şifa olsun inşallah. Taşınma işlerin kolay gelsin. Ben de yıllık izindeyim. O yüzden blogu bu aralar ihmal ettim. Dergiye hazırladığım yazıları buraya da yükleyip kopmamaya çalışıyorum🙈🙈🙈. Kendine çok iyi bak 😍❤️🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkür ederim :)
      Amin inşallah...Taşınma işleri yoğun tabii
      Sana da iyi izinler,iyi tatiller dilerim :)
      Sen de kendine çok iyi bak...

      Sil
  11. Yeni yazı yok herhalde..Taşınmanız sağlıklı olmuştur umarım,iyi hafta sonları dilerim..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yazmaya fırsatım olmadı :) yorumlara ancak cevap verebiliyorum.
      Taşındım ama tam yerleşemedim ama herşey yolunda teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Tatile gitmesem de artık okul bitsin diye bekliyorum. bu cuma inşallah. Çok yoruldum 2 okul çocuğu ile pandemi döneminde. Bu yıl biz de kisa geziler planladık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o okul işleri çocuklar kadar bizleri de yoruyor,anlıyorum seni canım.
      Umarım dinlenirsin ve yaptığın geziler iyi gelir sana :)

      Sil
  13. Ne güzel en azından değişiklik olmuş dinlenmişsinidir. Taşınma işi zor biraz ama meşakatli kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik oldu gerçekten iyi geldi..
      Teşekkürler taşınmak gerçekten yorucu bir iş..

      Sil
  14. Muchas gracias
    el mar y la playa eran hermosos

    YanıtlaSil
  15. What a beautiful place ♥.♥

    YanıtlaSil
  16. Fotoğraflar çok güzel görünüyor. Tatil iyi gelmiştir. Taşınmanızda kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil