Netflix'de tesadüfen karşıma çıkan çok hoş bir filmin adı bu.

Zaten beni çekme nedeni de ismi oldu.

Edebiyat ,kitaplar,kadın bir yazar ve kitap topluluğu...



Londralı kadın yazar var baş rolde,kitapları var,tanınmış bir yazar.

Dönem olarak 2.Dünya savaşı ve sonrasını anlatıyor film.

Ve bir adada Alman işgaline maruz kalan küçük bir topluluk bir kitap kulübü kuruyorlar,savaşın olumsuz etkilerinden bir nebze de olsa arınmak için.

Kadın yazarımız ile mektuplaşan grup üyeleri ve yazarımızın bu insanlarla tanışması ve hayatının farklı yönde ilerlemesi,bu insanlarla yoğun ve derin bir bağ kurması ile film devam ediyor.

Soft,rahatlatan,duygusal bir film .Arkadaşlık,aşk,sevgi,savaş ve kitaplar var konu olarak ,daha ne olsun.

Ben keyifle izledim belki siz de izler ve seversiniz,o nedenle çok spoiler vermiyorum tadı kaçmasın,yorum ve son size kalsın diye :)

İyi seyirler dilerim herkese..

21 Yorumlar

  1. İzlemediğim bir film, teşekkürler öneri için:-)

    YanıtlaSil
  2. Ahh bu tarz filmleri çok severim, şu an da internetim olmadığından bakamıyorum ama ekledim izlenecekler listeme, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet ben de çok seviyorum:) Umarım izlediğinde sen de beğenirsin:)

      Sil
  3. Great review. Have A nice weekend

    YanıtlaSil
  4. Yazı başlığına okuyunca,ben de sandım edebiyat ve patates turtası derneğine üye oldunuz,bunu haber veriyorsunuz,ne güzel diyodum..😁 Ama işin gerçeğini okuyunca öyle olmadığını anlamış olduk..İlginç bir film başlığıymış,eğlenceli gözüküyor anlattığınıza göre..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok hoş bir isim tabiii yok efenim böyle bir yere üye değilim
      Filmin adı da kendi de güzel evet epey eğlenceli soft bir film

      Sil
    2. Size de iyi bayramlar efenim:)

      Sil
  5. yerim bu filmiii, bi de şeyi izlesenee, steel magnolias :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a evet bu magnolias netflix de hep karşıma çıkıyor bakayım:))

      Sil
  6. Adı çok tatlı diye konusuna bakmıştım, konusunu okuyunca da izlerim diye afişini almıştım. Sanırım artık izlemeliyim teşekkürler tavsiyeniz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet adı da kendi de çok tatlı bir film:)
      İzleyince seversiniz eminim :)

      Sil
  7. Merak ettim doğrusu. Mutlaka izleyeceğim. Genelde dizi ve belgesel izlerim ama güzel bir film izleme zamanı geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka tavsiye ederim, beğenirsiniz diye düşünüyorum:)

      Sil
  8. Çok merak ettim açıkçası. Hemen bakıyorum... 😇🎈✨

    YanıtlaSil
  9. Başlığı okuyunca ne güzel dernek kurmuşlar dedim ama içeriğe gelince işler değişti :) tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet isim çok ilgi çekici değil mi..
      Ben teşekkür ederim.

      Sil