Selam Dostlar... 

2 yıl içinde iki kez taşınmak zorunda kalan biri olarak söyleyebilirim ki;  taşınmak zor iş.




Bu süreçte fiziksel olarak o kadar çok koşturdum ki 4 kilo vermişim bu arada.

Kafa yorgunluğumu saymıyorum bile.Tekrar elektrik,su,internet abonelikleri,adres değişiklikleri felan filan derken beynim de yorulmuş durumda.

Neyse ki taşındık artık ,zamanla belli bir düzen de oluşuyor haliyle.

Fakat benim tüm bunlardan daha çok taktığım bir şey var;

Taşınırken kırılan,bozulan eşyalar ya da hiç bulamadıklarım..

Mesela çok sevdiğim bir yüz masaj aletim vardı,geçen gün onu kullanayım dedim ama şarjı yok.Şarj aletini her yerde aradım ama bulamadım.

Yine çok sevdiğim bir kupam vardı,bu karmaşada nereye koyduysam bir türlü bulamıyorum.( her şeyi de ne kadar çok seviyormuşum bu arada :))) )

Katı meyve sıkacağım yeni evde koliden çıkarırken sen düş takkk diye kırıl ! Olacak şey değil...

O kadar özenip düzgün kolilememe rağmen,her taşınmada ya kaybediyorum ya bozuyorum ya da kırıyorum bir takım şeyleri..

O kadar yorgunluğa değil de nedense buna takıyorum :)

Çok mu takıyorum :)




43 Yorumlar

  1. Taşınmak her zaman yorucu ve sıkıcı. Sanırım tek iyi yanı kıyıda köşede kalmış fazlalık eşyalardan kurtuluyoruz o bahane ile. :) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de taşınma rekoru bendedir. Taşıdığımız evden 2 gün sonra tekrar taşınmıştık hızlı bir karar alıp. 😅 Bunun haricinde de çok fazla taşınmışlığımız var.

      Sil
    2. Aynen çok zor ama evet kullanılmayan eşyaları elemek ve dağıtmak açısından iyi oluyor :)teşekkürler

      Sil
    3. 2 gün de çok hızlı olmuş :) Rekor sende :)

      Sil
  2. Taktığınız konularda kesinlikle haklısınız:) 11-12 sene önceki taşınmamızda çok değer verdiğim bir tabloyu (küçük bir şey) bulamayınca çok ama çok üzülmüştüm. Geçen sene yeniden taşınırken ortaya çıkınca çocuklar gibi de sevinmiştim:)) Kırılanlar için yapacak bir şey yok ama kaybolanların bir yerlerden çıkma ihtimali var:) Güle güle oturun yeni evinizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yeniden bulmuşsunuz geçte olsa :) Ben de bu yazıyı yazdıktan sonra sarj aletini buldum çok sevindim..Evet kırılanlar için yapacak bir şey yok elbette..Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Geçmiş olsun,hayırlı uğurlu olsun yeni yeriniz,umarım yeni yerinizde daha mutlu olursunuz..Takıntı dedinizde,murpy kanunları aklıma geldi..Belki bunlar sizin kaybettiklerinizi bulmanıza yardımcı olabilir;

    "Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gidecektir."

    "Aradığınız bir şeyi en başından değil en sonundan aramaya başlayın."

    "Bir şey arıyorsanız o daima son bakmanız gereken yerdedir."

    "İlk baktığınız yerde olma ihtimali ile oraya baktığınızda görmeden geçme ihtimaliniz eşittir."

    "Kaybettiğiniz bir şey ancak onun yerine yenisini aldığınızda ortaya çıkar."


    "Yere düşen her şey ulaşılması en zor köşeye yuvarlanır."

    ""Kıymetli bir şeyin düştüğü yer daima parmak ucunuzun bir santim ilerisidir.

    "Olur da o kıymetli şey parmak ucunuz mesafesine düşerse, bu almaya çalışırken itip uzaklaştıracağınız anlamına gelir."

    "Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir."

    "Ne kadar beklersen bekle istenmediği zaman gelecektir."

    Umarım bunlar yardımcı olur..Kolay gelsin..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Amin inşallah.. Ah evet murpy kanunları çok hoş ve çok haklı..
      Mesela birdenbire şarj aletimi buldum ve bir arkadaşım çok güzel bir kupa hediye etti bu arada..
      Bir takım şeyler zamanla düzeliyor.
      En başından değil de en sonundan aramak ta çok mantıklı geldi bana..
      O şeyi takıntı yapmadığımızda herşey yoluna giriyor :))
      Teşekkür ederim tüm bunları yazdığınız ve hatırlattığınız için ..

      Sil
  4. Odio las mudanzas, no están hechas para mí xD

    YanıtlaSil
  5. Yeni eviniz Hayırlı uğurlu olsun güle güle oturun inşallah...

    En zor işlerdeden biri taşınmak olsa gerek... Yap boz gibi fakat ne bozması ne yapması kolay...

    İyiki taşınmışız dedirtecek çokça mutlu anlarınız olsun... 👋👋👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşalah,teşekkür ederim
      Zor gerçekten,ben bu sefer çok zorlandım ama artık tam yerleştim diyebilirim..
      Ne güzel temenniler umarım dediğiniz gibi olur sağolun.

      Sil
  6. Sorry to hear you have had to move so much and that you lost things in the move - I hope that you find them again and you settle into your new home well :)

    Hope you are having a nice weekend :) We will be at home enjoying this rare summer-like warmth in the middle of winter :)

    Away From The Blue

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Thank you so much
      Yes the move is over.
      and i found some of my stuff ,i'm so happy :)
      thanks for your good wishes
      I hope you have a nice weekend

      Sil
  7. Sevil hanım bir buçuk sene önce ki yaşadıklarıma tercüman olmuşsunuz. Zor iş taşınmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek siz de yaşadınız bu durumları..Evet zor ,iş valla..

      Sil
  8. Sevilciğim "bir taşınma bir yangına bedeldir" derler. Yeni evinde huzur ve mutlulukla otur inşallah. Öpüyorum seni 😍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten de öyle..
      Amin inşallah çok teşekkür ederim.
      Benden de bol öpücükler sana:))

      Sil
  9. merhaba bloğunuzu yeni gördüm :) dediğiniz gibi taşınmak zor biz taşınırken birçok eşyamız kaybolmuştu. Tüm fotoğrafların olduğu flash bellek özellikle çok üzmüştü beni:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz :)Evet zor gerçekten..
      Fotoğrafların kaybolması üzücü olmuş..

      Sil
  10. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni eviniz size güzellikler mutluluklar getirsin :)

    YanıtlaSil
  12. Aynen dediğiniz gibi,daha mutlu olmak umudu teselli ediyor insanı:)

    YanıtlaSil
  13. Hola, Estoy bien, gracias
    Tuve mucho trabajo estos días.

    YanıtlaSil
  14. bende 7 sene içinde 4 kez yaptım o işi sizi çok iyi anlıyorum Allah kolaylık versin.bence çok takılmıyorsunuz haklısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki de çok olmuş..O nedenle beni anlıyorsunuz :) Teşekkürler Amin.

      Sil
  15. gracias escribiré una nueva publicación pronto:)

    YanıtlaSil
  16. Selam, blogumu taşıdım eski blogumda vardınız o yüzden tekrar yazmak istedim. Tekrar takip ederseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  17. Taşınmayı ben de hiç sevmem.Neyse ki bitmiş,gitmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşınmak gerçekten zor oluyor Yurdagülcüm..
      Evet neyse ki bitti gitti :)

      Sil
  18. Taşınmak her zaman yorucu ve sıkıcı. Sanırım tek iyi yanı kıyıda köşede kalmış fazlalık eşyalardan kurtuluyoruz o bahane ile. :) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de öyle..Taşınmak zor bir iş.
      Teşekkürler sağolun...

      Sil