Rüyamda başka bir yerdeyim sanki suyun altındayım.

Evet evet suyun altında bir şehir var.

Saraylar,evler,ağaçlar var burada,herkes yüzüyor ama sanki uçar gibi yüzüyorlar.

Ben o kadar da iyi yüzemem ki diye düşünürken birden kendimi çok iyi bir yüzücü olarak buluyorum.

Üstelikte rahatça nefes alabiliyorum .

Burada insanlar sanki konuşmadan anlaşıyorlar,arada Yunus balıkları da geçiyor yanımızdan,muhteşem görünüyorlar.

Kendimi evimde gibi hissediyorum.Yemek yiyoruz arkadaşlarla,herkes tanıdık geliyor bana.

Sonra birden uyandım,baktım yatağımdayım..

Dışarıda yağmur çiseliyordu.

Bir bardak su içtim ve ocağa  çay koyup güne başladım ..

Orası mı rüya yoksa burası mı bilemedim :)




38 Yorumlar

  1. Keyifle okudum. Keşke gerçekten de insanların konuşmadan anlaşması mümkün olsa. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keşke :) teşekkür ederim beğenmene sevindim canım

      Sil
  2. Hayır olsun inşallah. Harika bir rüya bence. İnşallah güzel şeylerin habercisi olsun Sevilciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciğim saol canım, Amin insallah hayırlara vesile olur :)

      Sil
  3. Hayır olsun canım. COK GUZEL BIR RUYA GORMUSSU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncim çok teşekkürler Amin :) evet rahatlatıcı bir rüyaydı..

      Sil
  4. Hayırdır inşallah... Güzel bir rüya:)

    YanıtlaSil
  5. Hayır olsun inşallah. Rüya tabirlerinden anlamam ama hayra işarettir umarım:) Su altı rüyasını böyle rahat görmek gayet güzel, ben olsam direk uyanır dayanamazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah..Hayır olsun inşallah,su rüyaları rahatlatıcı olabiliyor, o kadar süre nasıl su altında kaldım ben de anlamadım vallahi :)

      Sil
  6. Orası mı rüya yoksa burası mı bilemedim...aynen düşündürücü kaleminize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet değil mi orası mı gerçek burası mı acaba,kim bilir :)Sevgiler...

      Sil
  7. rüya görmek, çook severim, özellikle su içerenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deepcim sen rüyaları çok seversin,az rüyanı okumadık :)))

      Sil
  8. Tanıdık yüzler görmekten mutlu oldunuz mu? yoksa burada da kurtuluş yok bu tanıdıklardan mı dediniz... Rüya anlatmak cesaret ister... Umarım burada olmaktan dolayı çok mutlu olursunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) rüyadaki tanıdık yüzleri görmek bana çok huzur verdi vallahi..Rüyalarımı seviyorum bir kısmını tabii. İnşallah Amin,
      burada olmayı da çoğunlukla seviyorum,güzel temenniniz için çok teşekkürler :)

      Sil
  9. Biraz fantastik biraz astraal tadı aldıım. ne keyifli bir rüya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fantastik astral ne ararsan var :) beğenmene sevindim canım:)

      Sil
  10. Bilemedim sudan sıkılınca insan olmanın rüyasını karada yaşamayı da isteyebiliriz sonuçta herkes ulaşamadıklarını istiyor afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sürekli su sıkıcı olurdu karayı özlerdik herhalde...çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. beğenmene sevindim canım :) evet belki de görüyoruz ama unutuyoruz, tatlı güzel rüyalar dilerim sana :)

    YanıtlaSil
  12. keşke burası rüya olsaydı :)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlısı farklı bir rüya görmüşsün iyide yazmışsın kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  14. belki de çok derin uykudayız da uyandık sanıyoruz kim bilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım belki de derin uykulardan uyanamadik kimbilir

      Sil
  15. Keyifle okudum. Keşke gerçekten de insanların konuşmadan anlaşması mümkün olsa. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim evet keşke mümkün olsaydı

      Sil
  16. You describe a dream so beautiful. In my dream, everything is alright. In my dream, I feel peaceful. And yes, in my dream it also seems people can communicate without speaking. Amazing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much
      yes it was a really peaceful and beautiful dream

      Sil