Herkese Merhaba

Bu sıralar  sürekli yazdığım için yazmak üzerine çokca kitap okuyorum.

Okuduğum bu kitaplardan bir tanesinden bahsetmek istiyorum sizlere. 



  


Ferit Edgü'nün Yazmak Eylemi isimli kitabından.

Bir toplumsal olay üzerine 101 çeşitleme yapmış yazar.

Yani kendi döneminde gerçekten olan bir olayı almış ve 101 farklı açıdan kısa denemeler ve yazım tarzıyla olayı anlatmış .

Çok etkileyici bir çeşitlilik...

Sanki 101 kişiye aynı olayı durumu yazın demişsiniz de her birinden yazı örnekleri okuyorsunuz o kadar güzel yani. 

Aynı şeyin nasıl farklı dil ve üsluplarla yazıldığını görmek yazım dünyama farklı bakış açıları getirdi ve sizlerle de paylaşmak istedim.

İlginizi çekerse ya da ihtiyaç duyarsanız böyle bir  kitaba,mutlaka okuyun derim ben...

Düşle Sevgiyle.. 

33 Yorumlar

  1. İlginç bir çalışmaya benziyor. Merak ettim, not alayım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilginç bir çalışma,kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Gerçekten ilgi çekici ve kesinlikle faydalanacağımı düşünüyorum:) Teşekkürler öneri için, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın ufku açılıyor okurken kesinlikle faydalı:) Rica ederim ne demek..

      Sil
  3. okudum yaaa evet önemli kitap, aynı konuyu farklı açılardan yazma çabası, ferit edgü zaten çok severim, leş adlı bir toplu öyküler kitabı var nefis yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa okudun demek deepcim evet önemli bir kitap bence de ..ben de çok sevdim :)
      evet leş meşhur ben de okuyacağım onu deepcim :)

      Sil
  4. İlginç bir çalışmaya benziyor

    YanıtlaSil
  5. Sevilciğim duyduğum, bildiğim ve okuyamadığım kitaplardan biri. Bu paylaşımın beni daha da meraklandırdı. İnşallah en kısa zamanda okumak isterim. Çok teşekkürler bu güzel ve de faydalı paylaşım için. Sevgiler selamlar 😍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciğim ben kitabı çok beğendim ve çok faydalandım,yazmak konusunda ufkumu açtı.İnşallah sen de en kısa zamanda okursun beğeneceğine eminim...
      Rica ederim canım ne demek.
      Sevgiler

      Sil
  6. Oh very interesting book darling

    YanıtlaSil
  7. İlginçmiş gerçekten, okunacaklar listeme ekledim, teşekkürler:)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
  8. Benim için düşünceleri yazıya dökmek çok zor. Yazabilenlere imreniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak bazen kolay bazen zor bir eylem,bu kitap farklılık açısından çok güzel..
      Teşekkürler

      Sil
  9. Teşekkür ederiz güzel bir önerme olmuş yazmak eylemi saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim,kitap gerçekten güzel bir kitap...

      Sil
  10. Merhaba, yazınızla ilgili değil ama sizin görmeniz için yazıyorum bu yorumu... Konuşmuştuk zaten yine. :) Kitapları sevdiğinizi biliyorum, benim de yeni kitabım yayımlandı, blog'umdaki en son yazımda linkini bıraktım. Polisiye ve romantizm. Bir kış romanı. Okursanız uzun uzun detaylı kitap eleştirinizi mutlaka beklerim blog'unuzda. Çok sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun yeni kitabınız satışı okuru bol olsun...
      Benim de yeni kitabım çıkıyor yakında,ne kadar zahmetli işler olduğunu çok iyi biliyorum...
      Bakacağım sizinkine de..Hepimizin yolu açık olsun.

      Sil

  11. Escribiré una nueva publicación pronto
    ten un buen fin de semana

    YanıtlaSil
  12. İlginç bir çalışmaya benziyor. Merak ettim, not alayım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  13. Yazmak eyleminin 101 yazı çeşitleme örnekleri o zaman..Kitap yazmak için iyi fikirlerin olduğu bir kitap diyebiliriz herhalde..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle de diyebiliriz..101 örnekleme ile insanın ufkunu açıyor yazar.

      Sil
  14. Çok güzel bir kitapmış anlatım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  15. Yol gösterici bir kitaba benziyor.Ben de ara ara yazayım bir kitap diyorum ama sonra da geriye doğru gidiyor ayaklarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok yol gösterici oldu benim için de..Kitabımı yazarken faydalandım hatta..
      Ah evet o ayaklar çok geri geri gidiyor ama sen ıstersen çok da güzel yazarsın Yurdagülcüm:)

      Sil