Hayat beni belli bir kıvama getirdi artık.

Biraz demlenmiş çay biraz yıllanmış şarap biraz da çilekli jöle kıvamındayım :)




Artık durup durup aldanışlarım yok .

Her şeyi değiştirme  çabam da kalmadı.

Bıraktım akışına durumları olayları kişileri .

Üstünde durmayı, zorlamayı ,öfkelenmeyi 

Attım gitti.

Aynaya bakıp seviyorum kız seni tarzında bir sevimlilik geldi üstüme .

Rüzgarı hissederken yüzümde, kahvemi yudumlarken evimde ve sevdiklerime bakıp gülümserken kalbimden şükrediyorum bol bol.





Kendime ayırdığım zamanları çok kıymetli  buluyorum artık.

Ve bolca hayal kuruyorum.

Bu sıralar Paris'te  Cafe de Flour 'da oturmuş kruvasan yerken düşlüyorum kendimi .

Sonra yanıma Fransız bir adam geliyor ve kitabınızı imzalar mısınız diyor!

Çok büyük hayranınızım diye de ekliyor...

Bense konuya Fransız kalmış gibi bu adam bu hayale nasıl girdi diyor ve gülümsüyorum:)

29 Yorumlar

  1. Sevilciğim valla en güzel her şeyi akışına bırakmak zaten istesek de değiştiremiyoruz ...hayaline bayıldım inşallah gerçekleşir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ablacım akışına bırakmak en iyisi:)
      Hayal işte, kimbilir 😊

      Sil
  2. Hayal kurmak güzeldir. Bol okurların olsun. :) Kendine vakit ayırdıkça mutlu oluyor insan.

    YanıtlaSil
  3. Hayal kuran kişi için beyin jimnastiği yapıyor denebilir. Beyin hücreleri çalışıyor her şeyden önce. Algı yeteneği genişliyor. Ne düşünürsen onu çekersin derler bir de. Hayalleriniz gerçek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen beyin jimnastiği gibi bir şey oluyor kesinlikle:)
      Amin inşallah 😊

      Sil
  4. çok tatlı hayal, cafe de flore önemli tabii, çilekli jöle de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi deepcim hepsi de önemli hele ki çilekli jöle:)))

      Sil
    2. hey baksan ya cafe de flour (un kafe'si) değil de cafe de flore (çiçek kafe'si) olcak o ünlü paris kafe'si :)

      Sil
    3. evet deepcim ben de şimdi baktım flore diye yazılıyormuş :)))
      senin dikkatinden de bisey kaçmıyor valla:))
      sartre, camus ve picasso pek severlermiş bu cafeyi

      Sil
  5. Kendinizi yormamayı öğrenmişsiniz ne güzel. Aslında herşey olacağına varır diyip durmak gerekirken nasıl da bi çaba içine giriyoruz gereksiz yere kendimizi yıpratıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet yormamaya çalışıyorum işte elimden geldiğince.
      Kendimi çok yordugumu anlayınca böyle oldum sanırım:)

      Sil
  6. Hayaller gerçeğe de dönüşebilir,hiç belli olmaz..😊

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir yazı hayaller bizi de Fransa'ya götürdü o ana yoldan geçerken tanık olan biri gibi😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sizi Fransa 'ya götürmüşsem :)
      Sizler de hayalime ortak olmuş oldunuz🥰

      Sil
  8. Ruh halini olduğu gibi yazına yansıtmışsın Sevilciğim; berrak, huzurlu, samimi ve renkli.

    Her şey bir hayalle başlamıyor mu?

    Düşlemiş ve yazıya dökmüşsen Paris'te Cafe de Flour'da oturacak, kruvasanını afiyetle yiyecek ve o Fransız hayranının kitabını imzalayacaksın demektir. Bunu da buraya mühürleyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciğim canım beğenmene sevindim 🧡
      Aslında evet her şey hayalle başlıyor tabii..
      Mühürleyelim o zaman:))
      Burada ya da paralel evrende bir yerlerde olur illa ki🙏♥️

      Sil
  9. Cafe de Flour iyi değil onun karşısındaki Öz Has Hakiki Cafe de Flour'u denemelisiniz. :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de giderek daha gençleştiğini düşünüyorum.Yaşam enerjin daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim Yurdagülcüm. Bu güzel yorumunla gülümsettin beni ,mutlu ettin :))

      Sil
  11. Belli bir süreden sonra aynen dediğiniz gibi hissediyor insan:)

    YanıtlaSil
  12. Her şey hayal etmekle başlarmış. Umarım bir gün gerçek olur :)

    YanıtlaSil