Bugün düşünceliyim gerçi genelde öyleyim ya neyse...

 Düşünüyordum da küçük şeyler büyük adımlar oluşturur mu?






 E şimdi bir bebek minik adımlardan sonra yürümeye hatta koşmaya başlıyorsa.

 Yazdığımız kelimeler cümlelere sonra sayfalara sonra kitabımıza doğru yol alıyorsa.

 Diyete başlayıp az yediğimizde kilolar gidiyorsa.

 Küçük şeyler önemli olmalı...

 Farkında olmadan biriktirdiğimiz duygu ve düşünceler bize önemli bir ruh hali olarak geri dönüyorsa.

 Demek ki insanlık için küçük ama bizim için büyük bir adımın içindeyiz,

 diye düşünerek kahvemden küçük bir yudum alarak kocaman bir mutluluk bekledim :)

 Çok mu şey bekledim :)

  

33 Yorumlar

  1. Küçük bir adım arkasından gelecekleri saklıyordur içinde. Küçük mutluluklar büyüklerini de beraberinde getirir. Bence çok şey beklememişsiniz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız küçük mutluluklar büyükleri oluşturuyor.Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok samimi yazmışsın, küçük şeyler önemlidir. İlerlemek küçük adımlarla mümkündür. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol :) İlerlemek için küçük adımlar gerekli tabii...

      Sil
  3. Düşünmek birinci adımdır her zaman. Birinci adım, ikincisi, sonrakiler derken epeyce yol katedilir. Damlaya damlaya göl olur, atasözü ile de bağlantısı var aslında. Kocaman mutluluklarınız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii her şey düşünmekle başlıyor adım adım gidiyoruz :)Ay çok teşekkürler sizin de olsun o kocaman mutluluklar :)

      Sil
  4. Böyle samimi yazıları çok seviyorum :) O beklediğin mutluluk seni bulsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cem, beğenmene sevindim.
      Amin hepimizi inşallah :)

      Sil
  5. You don´t expect too much
    You just need to be happy

    YanıtlaSil
  6. Az sözle çok şey anlatmışsın Sevilciğim. Verdiğin örnekler çok güzel. Gerçekten de küçük şeyler, minik adımlar büyük farklar yaratabiliyor. Mutluluğu yudumlamayı çok iyi bilenlerden birisin bence. Daim olsun 😍🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne güzel yorumlamışsın beğenmene çok sevindim :)
      Zamanla küçük şeyler büyük farklar oluşturabiliyor.
      Elimden geldiğince mutlu anlar yakalamaya çalışıyorum Sibelciğim :)
      Amin hepimiz için...

      Sil
  7. Kelebek etkisine inanırım, teşekkürler Düştasarımcısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun kesinlikle kelebek etkisi oluyor bence de :)

      Sil
  8. bol sütlü neskafe içerken hiç böyle şeyler gelmiyor benim aklıma yaaa, sen ne içiyorsun hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi :)) valla ne biliyim deepcim
      ben expresso içiyorum ondan mı aceba :))

      Sil
  9. Samimi ve içten bir pazar yazısı olmuş:) Düşünerek ilk adımı atmışsınız zaten:) Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim samimi bulunmasına sevindim :)
      Değil mi her şey düşünmekle başlar..

      Sil
  10. Küçük şeyler büyük şeylerin habercisidir;)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba değerli müşterilerimiz, ben Erdal Sonkaya
    İzmir Ucuz Baza Yatak Danışmanıyım.
    İletişim Fiyat Bilgisi Al: Erdal Sonkaya - 0535 323 7010

    YanıtlaSil
  12. Küçük bir adım olmasa yol nasıl bitesi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbet bitmezdi o yollar adımlarımız olmasaydı...

      Sil
  13. A little goes a long way.
    Nice encouraging post.

    Have a lovely day.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment
      Yes, a little goes a long way

      Have a nice day.

      Sil
  14. ördekleri görmek mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil
  15. Prof.Dr.Üstün Dökmen'in "Küçük şeyler" programı vardı bir ara,bir de kitabı var küçük şeyler diye..Küçük şeyler, bazen büyük ve iyi şeylere yol açabilir..Kitabınızıda sanmıyorsam böyle küçük şeylerle hazırladınız,ne güzel..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A evet Üstün Dökmen 'in o isimde bir kitabı vardı ben de hatırladım..
      Kitabımı da minik minik çabalarla uzun bir sürede yazdım diyebilirim 😊

      Sil
  16. Küçük adımlar kesinlikle önemli👏

    YanıtlaSil
  17. Evet çok önemli :) teşekkürler.

    YanıtlaSil