Herkese Merhaba.

 Sevgili Blog arkadaşım ve aynı zamanda Dergi arkadaşım Sibelciğim https://gunesebakarken.blogspot.com/2021/11/blog-yorumlari-mim.html bir Mim başlatmış. Çok güzel bir Mim.

Blog dünyası olarak uzun zamandır bu etkinliği yapmamıştık, özlemişiz. 

Beni de davet etmiş arkadaşım, ben de ilk fırsatta yaptım.





 

İşte sorular ve cevapları;


1- Yaptığınız paylaşımla ilgili yorum alışverişine önem verenlerden misiniz?

Evet yorum alışverişine önem veririm. Yorum insanı çok motive eden bir geri bildirim.


2- Yorum geldiğinde iade-i ziyaret yapar mısınız?

Mutlaka yaparım hiç aksatmam. Karşılıklı iletişim halinde olmayı seviyorum.


3- Okunmadan yorum bırakıldığını  ya da hızlıca göz gezdirildigini hissettiğiniz olur mu?

Bazen oluyor ama bunu anladığımı belli etmem.Belki vakti yoktur ama yine de ziyarete gelmiştir,olabilir. 


4- Yazınıza gelen yorumları cevaplar mısınız?

Mutlaka cevaplarım kimseyi cevapsız bırakmam.


5- Önünüze gelen yazıyı okuduktan sonra o yazıya gelen diğer yorumları da okur musunuz?

Evet vaktim varsa okuyorum keyifli oluyor :)


6-Yorumları biriktirip hepsini aynı anda mı açarsınız? Neden?

Yok, zaten mesajlar onayım olmadan hemen düşüyor. O nedenle biriktirme durumu yok yani.


7- Yazıyı okuduğunuz halde yorum bırakmadan ayrıldığınız olur mu?

Çok nadir. Genelde elimden geldiğince okuduktan sonra yorum bırakıyorum.


8- En az ve en fazla yorum alan paylaşımlarınız hangileri hatırlıyor musunuz?

Hatırlıyorum. Fotoğraf makinesi alırken nelere dikkat etmeliyiz başlıklı bu yazım ile https://sevilcevirgen.blogspot.com/2017/09/fotograf-makinesi-alirken-nelere-dikkat.html

Hayalci Cüce masal kitabım çıktı isimli yazım https://sevilcevirgen.blogspot.com/2020/06/hayalci-cuce-masal-kitabim-cikti.html çok okunup çok yorum almışlardı.

Onun haricinde en az yorum alan yazım çok okunmasına rağmen bu olmuş. Still Life Fotoğraf Çekimi Nasıl Yapılır ? başlıklı olan  https://sevilcevirgen.blogspot.com/2017/09/still-life-fotograf-cekiminde-nelere.html


9-Hiç yorum almayan Yazınız oldu mu?

Evet ilk zamanlar hiç takipçim yoktu yani 2010 yıllarında falan. Haliyle yorum da olmuyordu.Sonra 2017 de diğer Blog ortamlarını ve blogger arkadaşları keşfettim ve yorumlar başladı tabii:)


10- Daha önce hiç bir etkileşimde bulunmadan tesadüfen tek bir yorumunu okuyup beğenerek takibe aldığınız biri oldu mu?

Bazen komik eğlenceli farklı yorum okursam gidip o yorumun sahibini takip ediyorum Evet. 


11-Size göre yorum bırakmada en iyi ve sürekli olan bloggerlar hangisi?

Benim zaten beni yalnız bırakmayan düzenli uğrayan çok Blog arkadaşım var.Hangi birini söyleyeyim bilemedim, destekleri bana her zaman moral olmuştur ,sağ olsunlar :)


Evettt.Bu güzel Mimin sonuna geldik.Yapmak isteyen herkesi davet ediyorum.

Kalın Sağlıcakla. 


38 Yorumlar

  1. Sevilciğim, canım arkadaşım, mimi yaptığın için, bu içten cevaplar için çok teşekkür ederim. Birbirimizi bu güzel yorumlar sayesinde tanıyoruz, derinleşiyoruz öyle değil mi? Farklı görüşlere, farklı fikirlere kapı aralıyoruz. Başka pencerelerden başka limanlara bakıyoruz. Bilgiler alıyor, bilgiler veriyoruz. Birlikte gülüp birlikte hüzünleniyoruz
    Paylaşmak gibisi yok. YAŞASIN BLOG KARDEŞLİĞİ 🙏😍❤️🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım rica ederim ne demek asıl ben teşekkür ederim davetin için. Evet böylece birbirimizi daha iyi tanıyoruz, yaşasın paylaşmak 😊

      Sil
  2. Bu mim yazıları güzel oldu gerçekten. Bunu da keyifle okudum. Genelde herkes benzer şeyler düşünüyormuş, öğrenmiş olduk. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu Mim çok güzel oldu.Herkes benzer fikirdeymiş 😊

      Sil
  3. yorumlar motive edici tabii ki bence de... ben bir yazının çok uzun olduğuna karar verdiğimde yarısına gelmiş oluyorum ve yorum yapmadan çıkıyorum bazen ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorumlar motive ediyor..Ah evet bazen çok uzun yazıları okumaya zaman da yetmiyor.

      Sil
  4. yorumlar sayesinde aramızda dostluklar gelişiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım karşılıklı iletişimimiz artıyor dostluklar gelişiyor

      Sil
  5. Kaleminize sağlık harika bir paylaşım olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Kısa ve net cevaplar. Yorumlar herkes için değerli tabii:)

    YanıtlaSil
  7. İlk blog açtığımda benim de öyleydi, zamanla, yavaş yavaş oluyor bu sanırım her blogcunun yaşadığı bir şey. :)
    Sevgilerimi bıraktım canım. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar öyle oluyor gerçekten:) Teşekkürler Ablacım Sevgilerimle♥️

      Sil
  8. Ciddi bir hareket getirdi bu MİM:) Keyifli, kısa ve samimi cevaplar olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Yorumları mutlaka nazik bir şekilde yanıtlıyor, yine nazik bir şekilde iade-i ziyaret ediyorsunuz. Bu vesileyle teşekkürlerimi bırakıyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolun bu güzel yorumunuz için:) Elimden geldiğince herkese dönmeye gayret ediyorum. Sevgiler🌺

      Sil
  10. Yorumlar aradaki etkileşimi artırıyor. Güzel bir mimmiş.:)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Valla pek kısa ve net olmuş, okuyunca fark ettim 😄

      Sil
  12. Ne güzel bir mim olmuş😍

    YanıtlaSil
  13. Neredeyse 12 yıl, milyon internet sitesinden bir tanesi de sizinkisi. Çok merak ediyorum 100 yıl sonra hala yazdıklarımızı en azından 3-5 insan okuyacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey eskiyim galiba:)
      Ah evet bunu ben de merak ederim zaman zaman..Acaba 100 yıl sonra birilerine dokunabilecek mi yazdıklarımız?Keşke...

      Sil
  14. still life, o zamansaaa en popüler yazın yaniii :)

    YanıtlaSil
  15. Eski bloggerlardansınız siz :) Seneler geçmiş ne kadar da güzel. Yorumlar gerçekten de çok değerli. her biri bir insanın düşüncelerini taşıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett epey eskiyim sanırsam:)) yorumlar çok değerli ve bizleri birbirimize bağlıyor...

      Sil
  16. Bu ara yorum konusunda biraz eksik kaldık sanırım ama biz sürekli gidip geri dönüşler olmayınca bizde yavaş yavaş aksatıyoruz sanırım neyse güzel mim olmuş kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen oluyor böyle şeyler...Geri dönüş benim de çok önemsediğim bir konu.Teşekkürler :)

      Sil
  17. Nice post.
    Comments and return visits are important to me.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you.
      You are right, comments and return visits are very important..

      Have a nice day

      Sil
  18. Uzun bir aradan sonra tekrar mim yaptık ve çok güzeldi. Senin de eline sağlık canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım uzun bir aradan sonra yaptık.Özlemişiz Mim yapmayı değil mi :)

      Sil