Öğleden sonraydı.

 Pencereden dışarı bakıyordum.

Aralık ayıydı ama güneş çıkmıştı belli belirsiz ,hafiften de kar serpiştiriyordu.

Güneş ışıkları kar taneciklerine ışıltılı bir hava veriyordu.



 


Masalsı bir durumdu ya da ben her şeyden masallar ve hayaller çıkarmaya bayılıyordum.

Orada öylece otururken gitmek istediğim başka bir an yoktu.

Huzurun aktığı anlardı.

Akvaryumdaki su sesi

Dışarıda kuşların cıvıltısı kedilerin mırıltısı

İçeride oğlumun kahkahası

Bedenimde karnımın gurultusu

Hepsi de yaşamın belirtisiydi...


24 Yorumlar

  1. Yansıttıklarının ödülünü almışsın Sevilciğim :))
    Daim olsun, sonsuz olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Harika.. kar ve kış olsa da sıcacık bir yazı <3 :))

    YanıtlaSil
  3. yaşama dair güzel bir yazı olmuş, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir yazı:))) Kaleminize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  5. Düşünüyorum öyleyse ben de varım şiiri..😊

    YanıtlaSil
  6. Kış mevsimi bana çok huzurlu hissettiriyor. Soğuk ama yine de sıcak gibi :) Huzur dolu bir şiirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharı çok sevsem de Kışın huzur veren bir yanı var gerçekten .
      Beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  7. You've got a way with words, so beautiful ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much, I'm happy that you like it :)

      Sil
  8. Mutluluğun sürsün canım yeni yılda her şey diledigin gibi olsun 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Deryacım sana da mutlu güzel bir yıl diliyorum :)

      Sil
  9. Küçük ama hayatımızı özel kılan anlar...Aslında düşündüğümüz kadar da küçük değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yurdagülcüm önemli değerli anlar bunlar :)

      Sil