Merhaba 

Bugün sizlere çok güzel bir Kore dizisi önerisiyle geldim.
Netflix 'de tesadüfen gezinirken karşıma çıktı bu dizi ve izledikçe daha çok ilgimi çekti.

It's Okay To Not Be Okay 





 Dizi de baş rolde  masal yazarı bir  kadın var  Go Moon Young isminde,çok güzel,ünlü,zengin ama yalnız ve asosyal. Davranışları çok tepkisel ve çoğu zaman da ürkütücü.Tüm bunlarda çocukluğunun etkisi büyük.

 Gelelim diğer kahramanımıza.O da bir akıl hastanesinde çalışan yakışıklı hasta bakıcı Gang tae. Annesi ve babası yok ve otizmli bir ağabeyi var.Ve çocukken yaşadıkları travma nedeniyle her sene abisi ile beraber şehir ve iş değiştirmek zorunda kalıyorlar. İşin bu kısmı biraz gizemli anlatırsam spoiler vermiş olurum,merak edenler izleyip öğrenebilirler.

 Bu iki insanın bir araya gelmesi o kadar ilginç ve bir o kadar da zor.Ama zaman içinde birbirlerine iyi gelmeye başlayacaklar ve zaten kader onları bir çok açıdan ister istemez bir arada tutacak.

 Dizi de sevdiğim çok şey  oldu;

 Mesela her bölümün ismi  bir masal adıydı ve masalın psikolojik değerlendirmesi yapılıyordu.  

 Onun dışında akıl hastanesindeki hastalara yaklaşım şekilleri ve yöntemleri güzeldi.

 Kore yemekleri ,tüm karakterlerin başarılı oyunculukları, geçmiş travmalar ve çözümler ve ilerleyen bölümlerde ortaya çıkan bir cinayet olması sebebiyle etkileyici ve sürükleyiciydi.

 Toplam  16 bölümden oluşan harika bir dizi.

Masalsı çekimler,şato,Go Moon Young' ın çok şık kıyafetleri,her bölümü bir masalı anlatarak bitirmeleri diziyi özel bir yere koymama neden oldu.

Ama özellikle  otizmli abi Sang Tae inanılmazdı.O nasıl bir rol yapmaktır bayıldım.Rol yapma yeteneğine hayran kaldım hepsi çok iyiydi ama O ayrı bir başarılıydı bence.

 Hiç bitmesin istediğim bir dizi oldu, 2.sezonu araştırdım ama çekilmemiş maalesef.

Bu tek sezonluk harika Kore dizisini mutlaka izlemelisiniz bence.

31 Yorumlar

  1. Okurken aktı izlerken de alacaktır kesin. Aklımda olsun Sevilciğim. Seyretmek isterim. Teşekkürler, Sevgiler 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir dizi bence de :)

    YanıtlaSil
  3. İsmini duymuştum ama konusunu bilmiyormuşum. İlgimi çekti bayağı, animelerim bitsin bakayım buna. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi hep gördüm ama bir türlü başlayamamıştım. Şİmdi senin yorumun can kattı. 😊 Teşekkürler 🌹👍

    YanıtlaSil
  5. Bu diziyi bende izlememiştim, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  6. Kore dizilerini sevemiyorum bir türlü. Film ve dizi izlemeyi ne kadar seviyorsam Kore yapımları hiç ilgimi çekmiyor. Birkaç arkadaşım da önerilerde bulunmuştu ama izlemedim. Anlatımından bu diziye şans versem mi diye düşünüyorum:))) İlgi çekici geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dönem ben de Kore dizilerine pek sıcak bakmıyordum. Farklı bir kaç dizi izledikten sonra bu diziyi izledim ve bayıldım:)Belki sen de seversin canım 😊

      Sil
  7. Blog yazan arkadaşlar arasında Kore dizilerine, animelere çok ciddi bir ilgi var:) Ben henüz giriş yapamadım bu sektöre ama yavaş yavaş ilgimi çekmeye başladı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aramızda Kore dizi severler çok:) Ben de yeni yeni ısınıyorum:) Belki siz de zamanla seversiniz..

      Sil
  8. Güney Kore dizisi/filmi olsun da çamurdan olsun :) Ayrı bir sempatim var bu ülkeye.

    YanıtlaSil
  9. dört beş sene önce izlemiştim , çok severim tabiii, kore dizileri minnoş, çin dizileri de hatta japon tayland tayvan filipin endonezya malezya pakistan hepsiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deepcim:) zaten ilk Kore dizimi de sen önermiştin bana Kill me heal me... o da harikaydı bu da harika bir dizi.

      Sil
  10. Kore ve hint filmlerine bir türlü ısınamadım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊Hint dizilerine ben de ısınamadım ,çok uzun bakışıyorlar :))

      Sil
  11. Kore dizilerini izlerim ama tarihi kore dizilerini..Bunun dışındaki Kore dizileri,biraz çizgi film karakterlerini andırıyor.. Go Moon Younga benzeyen biri vardı mesela onu çok izlemişimdir,tarihi kore dizilerinde..Netfilikss yok halen,aylık kaç para ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi olanları da iyidir eminim:) Bu izlediğim de psikolojik icerikliydi iyiydi.
      Valla Netflix aylık 30 civarında diye biliyorum

      Sil
  12. yorumları da okudum çoğunluk izlemiş sanırım sinema ve dizi sektöründen uzak kalmışım :) neyse zaman bulursam izleyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izleyen ve izlemek isteyen çok:)
      Umarım zaman bulursunuz begeneceginize eminim:)

      Sil
  13. Oh I hope to watch this drama

    YanıtlaSil
  14. Bu diziyi gerçekten keyifle izledim. Bölümler arası hızla geçiş yapıyordum. Masalsı anlatımları ve Sang Tae'yi ben de çokk sevmiştim :) Emeğine sağlık Sevil :)

    YanıtlaSil