Bugünlerde her şeye karşı bir istekli bir isteksiz gibiyim. 

Üç gün halsiz üç gün sağlıklı gibiyim...

Biraz neşeli biraz keyifsiz gibiyim. 

Sürekli yazı yazmak isteyip hiç yazamayacakmış gibiyim.

Hem spor yapmak isteyen hem de  yataktan çıkmak istemeyen biri gibiyim.

Her an patlayacakmış gibi kızgın ama her şeyi boşvermis birisinin sakinliğinde gibiyim.

Hem çok karışık hem aşırı net gibiyim.

Hem umutlu hem kaygılı gibiyim.

Vallahi ben de anlamadım ama ben son zamanlarda gibi gibiyim...

31 Yorumlar

  1. bir ömrü böyle geçirmiş olabilirim ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar ben de karmakarışık bir ruh hali içindeyim:) Aslında geçen haftadan beri kötüyüm biraz, ondan böyle farklı hissediyorum. Dönem dönem hepimiz yaşıyoruz bunları:))) Ne güzel anlatmışsın, kalemine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek sende de var..Evet dönem dönem hepimiz de oluyor bence de.
      Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Ruh halimiz de mevsimler gibi belirsiz oldu. :) Yazdıklarının bazılarını ben de hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ruh halimiz mevsimler gibi karışık ve bazen de belirsiz canım :)

      Sil
  4. Son bir ayda hissettiklerim...

    YanıtlaSil
  5. Şiir gibi olmuş. Çünkü neden? Duygu yoğunluğu var ve bu duyguları yaşamayan yok gibi. Ben pandemiye bağlıyorum. Geçecek....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiire benzetmenize sevindim :) Ah evet duygu yoğunluğundan yazdım biraz da ...Pandemiyle ve son zamanlar da yaşadıklarımızla ilgisi var tabii..
      Evet geçcek geçcek :))

      Sil
  6. Belki birazda havaların etkisi vardır. Bir öyle bir böyle insanın psikolojisini bozuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum beni bu havalar mahvetti :)

      Sil
  7. Bende böyle gibi gibi olmak isterdim ama iki yaşında bebem var her şeye yetişmeye çalışıp hiç bi h*lt yapapamış gibiyim daha çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük çocukla her şey daha zor tabii..Tüm ilgi ve alaka ona oluyor ister istemez..Ben de oğlum o yaşlardayken çok fazla koştururdum sizi anlıyorum...

      Sil
  8. Yoga zamanımız gelmiş demektir..🙂 Doğru bir yoga pratiği birçok zihinsel ve fiziksel fayda sağlar,kasları güçlendirir, solunum sistemini ve kalp sağlığı destekler, bağımlılık tedavisine yardımcı olur, stres, kaygı, depresyon ve kronik ağrıları azaltır, uyku düzenlerini iyileştirir, yaşam kalitesini arttırır, deniyor sosyal medyada..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet Yoga iyidir faydalıdır..Bir dönem yapmıştım sağlık açısından iyi...Saolun tavsiyeniz için :)
      Benim durum biraz yoga ötesi bir şey oldu gibi yani gibi gibi :))

      Sil
  9. Birçok kişinin şu ara duygularına tercüman oldun. 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yorumları da okuyunca biraz öyle olmuş sanki :))

      Sil

  10. Doğrusunu aramak icabederse, son dönemlerde moralim bozuktur... Net... :)
    Arafta olmayı net bir üslupla meydana koymuşsunuz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moraliniz bir nebze de olsa düzelir umarım ki...
      Ah evet birçoğumuz araftayız sanırım bu sıralar.
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  11. Gibi gibi olmayan kimse yoktur herhalde :)

    YanıtlaSil
  12. az kaldı hava açılıp güneş çıkınca geçer hepsi kendiliğinden :)

    YanıtlaSil
  13. Son zamanlarda ruh halim çok değişkenlik gösteriyor. Yaşam tarzı ile ve işlerle de ilgili. Tabii mevsimin de payı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım,işler yaşam tarzı ve havalar çok etkiliyor,geçecek inşallah :)

      Sil
  14. Bende kripto borsası gibiyim tam mutlu olup yükselecek gibi oluyorum oradan hop sert bir düşüş savaşlar ölümler, hastalıklar akıl sağlımızı korusak yeter gibi geliyor bazen teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Benzetmeniz çok iyiydi...Kripto para piyasası da dalgalı tıpkı ruh hallerimiz gibi.Evet çok fazla şey oluyor,akıl sağlığımızı korumamız lazım bence de..Allah hepimizin yardımcısı olsun.

      Sil
  15. korkarım ki pandemi ve beraberindeki durumlar, kıştan çıkan bizler için tam bir depresiflik söz konusu oldu
    çiçekler açıp bahar geldiğinde rahat bi nefes alacağız gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle oldu gerçekten de.Pandemi, kış yordu.Bahar hepimize iyi gelecek bence de:)

      Sil