Bugün uyandığım ve yatağımda yeni bir sabaha gözlerimi açtığım için minnettarım.

Düzgün nefes aldığım ve bedenim sağlıklı olduğu için minnettarım.

Açlık hissettiğim ve karnımı doyuracak yiyeceklerim olduğu için minnettarım.

Akan suya, açan güneşe, duyduğum kuş seslerine, elimde tuttuğum sıcak çaya minnettarım.

Sevdiklerime günaydın diyebildiğim için minnettarım.

Aklım çalıştığı için, problemleri çözebildiğim için, yeni şeylere merak salabildiğim için minnetarım.

Para kazanabildiğim için minnettarım.

Arkadaşlarım olduğu için,bir ailem olduğu için minnettarım.

Kendimi hiç kimseyle hiçbir şeyle kıyaslamadığımda sadece ben olduğumda daha huzurluyum.

Ve benim kontrolümde olmayan şeyler için kaygılanmadığımda daha sakinim.

Ve bir kalbim olduğu için, sevdiğim ve sevildiğim için de minnetarım.


Bugün içimden dökülenler bunlar...Keşke hep böyle hissetsem ve bunları hep hatırlayabilsem...


 





 


28 Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsın. :) Güne sağlıklı ve keyifli başlamak büyük nimet ve sevdiklerinle olmak. Olumsuz düşünceleri uzak tutmalıyız ama herkes olumsuz konuştuğu için kurtulamıyoruz pek. Kötü şartları yaz kere söyleyince düzelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gerçekten de güne sağlıklı başlamak çok önemli,beğenmene sevindim🙏olumsuz düşünceler uzak dursun hepimizden inşallah.

      Sil
  2. Bu harika yazıyı yazdığım için ben de sana minnettarim şekerim ♥️🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım çok teşekkür ederim canım dostum🙏💜

      Sil
  3. Bu yazıyı okuduğum için minnettarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de bu güzel yorumunuz için minnettarım 🙏

      Sil
  4. Tüm bunları bizlere veren yüce Allah(cc)'a da şükürler olsun..😊

    YanıtlaSil
  5. Şükür edilecek o kadar çok şey var ki yaşamımızda. Elimizi uzatıp herhangi bir şeye dokunmak bile o kadar değerli ki. Bunların farkında olmak kıymetini bilmekte bizim elimizde. Hep hatırlayalım hep şükredelim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah 🙏Aynen dediğiniz gibi şükür edecek fark edemediğimiz çok fazla şeye sahibiz hakkını vermek lazım:)

      Sil
  6. Nefes almaya bile şükretmenin farkında olmak bence inanılmaz pozitif bir insan olmanızın göstergesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim öyle miyim bilmiyorum ama farkında olmak çok güzel🙏

      Sil
  7. Ben genelde bunları tam yatmadan önce aklımdan geçiriyorum, gece ritüeli gibi çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir ritüel 🙏ne iyi yapıyorsunuz:)

      Sil
  8. Hepimiz arada unutuyoruz böyle şeyleri. Bu yüzden bloğa yazıp ileride okuyunca hatırlamak güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız arada unutmasak iyi ama unutuluyor işte, hatırlamak için burada dursun bu yazı🙏

      Sil
  9. Ne tatlı olmuş bu yazı, kalemine sağlık:)))) Şükretmek öyle iyi geliyor ki ve hayatta şükredecek çok şey var, sadece farkında olmuyoruz bazen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) Şükretmek insana çok iyi geliyor gerçekten de :) Ama evet bazen unutuyoruz işte...

      Sil
  10. Yani bugünümüze şükür diyoruz kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzell bir olumlama olmuş. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet aslında güzel bir olumlama oldu sanırım:))

      Sil
  12. Ne güzel, içime mutluluk doldurdu. Pozitif enerji yayan bir yazı. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk vermesine sevindim Ablacım ❤️ böyle pozitif hissetmeyi seviyorum her zaman mümkün olmasa da😊insana iyi geliyor

      Sil