Yoğun bayram dönemim geçti nihayet. Eş dost akraba derken bir ara kendimi aradım az kalsın bulamayacaktım :)

Ne kadar kalabalıklarda da olsam kendimle sohbet edip dertleşmez isem, şöyle bir fincan Türk kahvemi içip derin derin nefes almazsam kendime gelemiyorum ne yapayım.

Küçük notlar tutup onları öyküleştiriyorum bu sıralar. Bana iyi geliyor.

Eski bir radyom vardı, tozunu aldım mutfağıma koydum.Bütün gün müzik dinliyorum. Fransızca şarkılar çalınca daha bir duygulanıp mutlu oluyorum neden bilmem.




Organik beslenmeye taktım son zamanlarda. Çocukluğumdan beri bağırsaklarında sorun yaşayan biri olarak doğru beslenme benim için çok önemli. Yulaf unu,karabuğday unu falan karıştırıp ekmeğimi yapıyorum, badem sütü ucuz bulursam alıp içiyorum. Ete biraz ara verdim zaten pahalı hem de yediğim zaman rahatsız oluyorum. Yeni beslenme şeklim bedenimi hafifletti sanki.

Arada havuza gidiyoruz oğlumla. Bazen de elimize kahvelerimizi alıp şehirde dolaşıyoruz.

Bu arada bilgisayarım bozuk ve de tamiri bile pahalı. Zaten bana da yetmiyordu acilen yenisini almam lazım. Fiyatlar acayip yüksek ama mecburen almam lazım,bakalım.

Günler böyle geçiyor işte...Sizin yaz döneminiz nasıl geçiyor? Her şey yolunda mı?

40 Yorumlar

  1. Benim de bayram öncesi iş yoğunluğu, bayramın kendi yoğunluğu derken günlerim biraz boğucu geçti sizin gibi, bugün biraz kendime vakit ayırıp nefes alabildim. Çok da iyi geldi :)
    Kendimize vakit ayırabildiğimiz günlerin artması dileğiyle. Mutlu günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki benzer yoğunluklar yaşamışız, insanın kendine zaman ayırması çok iyi geliyor değil mi:))
      Böyle günler kesinlikle artmalı. Teşekkür ederim sizin de:)

      Sil
  2. Kalabalığı sevmediğim için akraba ziyaretleri boğuyor beni. Evde yalnız kalıp kafa dinlemek en iyisi. :) Kahve de çok güzel görünüyor afiyet olsun. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum da bu kez kilo vermeyi durduramıyorum. Biraz saldım yine. :) Eti çok severim, bana dokunmaz hiç, kan grubu 0 olanlar severmiş eti, A grubuna iyi gelmezmiş diyorlar. 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın fırsat buldukça evde kafa dinlemek en iyisi :)
      Sağlıklı beslenirken bazen az yiyoruz sanki , kilo verme ondan mı oluyor ki..
      Ne güzel et sana dokunmuyor demek...Bu dediğini ben de duymuştum kan gruplarına göre beslenme şekli diye.
      Ben A grubuyum belki de o yüzden ağır geliyordur bana.

      Sil
    2. Aynı şekilde sanırım kan grubumuzun da etkisiyle et, tavuk, balık yerken hep bir sorun yaşıyorum. Çocukken ne güzeldi gerçekten hiçbir şey dokunmazdı. Sebze en iyisi bence de :)

      Sil
  3. Ahhhh yoğun bayram dönemleri... Mütemadiyen maruz kaldığımız, münferiden maruz bıraktığımız tahakküm rejimi... :)

    Aynı dertlerdeyim; Yeni bir şey almanın veya tamir ettirmenin yarattığı hayat kırıklığı... İmkanların imkansızmış gibi davrandığı, kayıtsızlık kaldığı karamsarlık hissi...

    Fransızca şarkıları, müzik evrenseldir anlayışıyla mı yoksa fransızcanız var da o sebepten dolayı mı dinliyorsunuz diye aklıma gelen bir soru var, affınıza mağruren sormak istediğim?

    Gözlerim radyoyu aradı...

    Bağırsak rahaysızlığınız için rabbim şifalar buyursun inşallah...

    Güzel bir dönem değerlendirmesi yazısı olmuş... Öyküleştirdiğiniz notlar konusunda da ayrıca başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ki ne ahh...Yani bir taraftan yoğunluk güzel olsa da bir yandan da zorlayıcı mütamadiyen başımıza gelen bir döngü işte:)

      Haklısınız tamir mi ettirmeli yenisini mi almalı peki nasıl almalı?

      Fransızca dil olarak bana çok ahenkli ve romantik geldiği için çocukluğumdan beri dinlemeyi severim ama Fransızcam iyi değil:)

      Radyonun fotoğrafını koymayı unutmuşum ama eski dediysem 15 yıl önce almıştım hem alarm oluyor hem küçük...Ama nostaljik tip değil fakat ben çok seviyorum.

      Teşekkür ederim Amin.

      Sil
  4. Sevilciğim bayramı bitirdik. yazın ortasına geldik bile. Tempolu bir yıllık izindeyiz biz de. O yüzden biraz ben de ihmal ettim yazma okuma işlerimi. Evladın, kahven, müziğin ve yeni alacağın bilgisayarınla harika zamanlar geçirmeni diliyorum. Sevgiler, selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım zaman ne çabuk geçiyor yaz bitecek neredeyse:) Yoğunluğunda sana kolay gelsin. Bazen oluyor böyle yogunluklar.
      Çok teşekkür ederim canım.
      Sevgiler çokk:)

      Sil
  5. Bayram benim için pek bir şey ifade etmiyor. Bu aralar bloga ağırlık vermeye çalışıyorum, kitap okumalarımı hızlandırdım, odamla ilgili birkaç değişiklik yapmak istiyorum, aklımda onlar var:))) Yapmak istediğim birkaç şey daha var, yavaş yavaş yapmaya çalışıyorum:))) Günlerim güzel geçiyor, bir problem yok, geçen gün biraz üzüldüm ama şimdi daha iyiyim:))) Bu arada bilgisayarının bozulmasına üzüldüm, fiyatlar da çok yüksek, umarım gönlüne göre bulup alabilirsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitap okuyorsun maşallah canım:) Odanı dekore edeceksin sanırım kolay gelsin.
      Günlerinin güzel geçmesine sevindim üzülmene üzüldüm ama oluyor bazen...
      Ya evet bilgisayarlar çok pahalı inşallah bütceme göre gönlüme göre bulurum bir şey:))

      Sil
  6. Günler tüm hızıyla geçip gidiyor. Özellikle bu sene farkettiğim bir şey bu, Temmuzun sonuna geldik nerdeyse. Şükür bugünümüze diyoruz işte.:)
    Beslenme çok önemli, "ne yersek o'yuz" diye bir laf var, cidden öyle. Benim de haşimoto'dan dolayı böyle bir sıkıntım olmuştu, dikkat edince hemen cevabını veriyor beden.
    Bilgisayar nerden, ne alacaksın, bunları da yaz olur mu? Bilgi edinmek isterim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi çok hızlı geçiyor günler sanki zaman hızlandırılmış gibi. Evet şükür tabii.
      Ne yerseniz osunuz sözü çok gerçek bence de canım.
      Haşimito için de geçmiş olsun sana, evet doğru beslenmeyle geriliyor belirtiler.
      Bilgisayarı internetteten bakıyorum indirim yakalamaya çalışıyorum ama fiyatlar sürekli artıyor. Huawei diye bir marka var ya onun modelleri fena değil ama 8000 ile 10000 den başlıyor gözümü karartıp taksitle alsam mı diyorum:))
      Alınca buraya ne aldığımı yazarım Momentoscum:)

      Sil
    2. Sevgili Momentoscum bilgisayar alırsan bizi de bilgilendir demiştin :) Nihayet aldım ve sana da bahsetmek istedim.
      Huaweı Matebook D15 Windows 11 aldım. Firmasında kampanya vardı daha da pahalanmadan borca gireyim de alayım en iyisi diye düşündüm. Kampanyalı fiyatı 8699 liraydı. Özellikleri çok iyi olduğu için aldım ve çok memnunum şu an. İnce hafif hızlı ortasında gizlenmiş kamera tuşu 512 GB gibi beğendiğim özellikleri var. Bakalım inşallah girdiğim borca değer :))
      Sevgiler çokça :)

      Sil
  7. Bu bayram benim için daha az yogun geçti. ona ragmen 2 senenin vermiş olduğu pandemi döneminin sessizliğine o kadar alışmışım ki yine de yoruldum. Onun dışında insan kalabalığından da aşırı bunaldım.. Herşeye rağmen sağlıklı olduğumuz için sükrediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az yoğun geçmesine sevindim. Ama dediğiniz gibi pandemide o kadar yalnızdık ki şimdi az biraz kalabalığa karışsak yoruluyoruz, ben de oluyor:)
      Evet çok şükür tabii halimize...

      Sil
  8. Bu bayram benim tam tersi, tamamen kendimle baş başa kaldığım, hemen her anını kendime ayırdığım bir bayram oldu:) Beslenme şeklinizi not aldım, çünkü bende hassas bir mideye sahibim ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel en sakin bayram sizin ki olmuş :)) Her anı kendine ayırmak da ayrıca çok hoş, ben genelde anlardan çalıyorum:))
      Geçmiş olsun hassas mide olunca da yemeye içmeye dikkat etmek gerekiyor tabii.

      Sil
  9. Bende üç öğün yerine iki öğün yemeye başladım. Gereksiz şeyleri yemeyi de kesince insan gerçekten bir hafifliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki öğün yiyebilmek harika bir şey bence ben pek yapamasam da:)
      Gerçekten de insan az yiyince hafifliyor.

      Sil
  10. radyo kırkbeşlik dinlesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinleyeyim deepcim:) bugünlerde radyo dinlemeye taktım:))

      Sil
    2. Bu arada yorumlar hep spama düşmüş yaa, niye böyle oluyor ki?

      Sil
  11. Her şey aşırı pahalandı ama eylülden sonra bir zam dalgası daha gelecekmiş diye birkaç farklı kaynaktan okudum. Bu fiyatları bile arayacakmışız. Eğer bilgisayar alma planınız varsa ertelemeyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu ben de duydum . Bilgisayar fiyatları çok daha artabilir haklısınız o nedenle bir an önce alsam ıyi olur tabii:)

      Sil
  12. Değil et, zeytin, peynir fiyatları bile uçmuş. Ben neyse ki, et yemiyorum ama peynir, sıvı yağ, zeytin hatta kâğıt peçete bile uçmuş! Bol bol küfrediyorum küfürbaz oldum! Fransızca şarkıların bazıları dediğin gibi benim de çok hoşuma gidiyor. Galiba sonunda ülkeyi zorla vejetaryen yapacaklar. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off evet zeytin peynir hatta sebze fiyatları da uçmuş durumda.
      Valla haklısın Ablacım, zorunlu veganlık ve vejetaryenlık olacak gibi görünüyor:)))
      Fransızca çok ahenkli ve romantik bir dil bence, o nedenle hoşumuza gidiyor olabilir :)
      Sevgilerimle

      Sil
  13. Ben sana çok sevdiğim ve yıllar önce bloğumda her hafta müzik paylaşımı yaparken bloğuma da koyduğum sonra kafama esip "Senaryo harici şeyler koymayın yapımcılar hoşlanmaz" denince, senaryo harici her şeyi sildiğimde (tabii sonradan çoook pişman oldum harika şarkılar vardı) silinen bir şarkının linkini hediye etmek istiyorum :)))

    https://www.youtube.com/watch?v=YzjZXKzGxTU

    Sevgilerimi bıraktım. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinledim, ne kadar güzel:))
      Diana Panton söylemiş çok beğendim teşekkür ederim Müjde Ablacım günümü aydınlattın❤️ Harika bir hediyeydi🌸

      Sil
  14. Beğenmene sevindim canım, rica ederim :) ♥

    YanıtlaSil
  15. Küçük notlar tutup onları öyküleştirmen ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet elimden geldiğince böyle öyküler yazmaya çalışıyorum, teşekkürler :)

      Sil
  16. Ben de yeniden spora başladım bu ara ama yazamıyorum ve bir durgunluk sürecindeyim.Boş boş günler geçirmek istiyorum :)))
    Küçük notlar tuttuğun öykülerini de paylaşırsan okuyabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spora başlaman çok iyi olmuş, ben de yürüyorum sıklıkla. Yazma isteği bazen kayboluyor çoğumuzda, dönemsel galiba. Yorulmuşsun demek ki canım, boş boş durmak da iyi geliyor arada :))
      Ah evet bir kitapta toplamayı düşünüyorum onları ama bazılarını burada da paylaşabilirim :) Sevgilerimle Yurdagülcüm kendine iyi bak :)

      Sil
  17. Bağırsak sorunları herkesin derdi,ete ara vermeniz iyi olmuş,ben tamamen bıraktım pek yemiyorum,tavuk ve balık eti hariç tabii,kırmızı etten uzak duruyom belki sadece kurbanda yiyebilirim o da çok az..Uygun laptop bilgisayarları vardır herhalde,google'da arama yapın "ucuz laptop fiyatları" diye,sonra yukarıda "Alışveriş" aralığına tıklayın,buradan çok sayıda bilgi çıkıyor,buradan sol ve sağ tarafta filtreleme de yapabilirsiniz,soldakiler daha detaylı,sağdaki ise sıralama ölçüsünü ele alıyor,fiyat olarak "düşükten yükseğe,yüksekten düşüğe" diye filtreleme yapabilirsiniz,bu en kolayı..Umarım yardımcı olabilmişimdir,iyi hafta sonları dilerim..😊

    YanıtlaSil
  18. Bağırsak sorunları çok fazla insanda var gerçekten de. Et zaten çok pahalandı az yemek en iyisi :)
    Laptoplarla ilgili bu derinlemesine bilgiler için çok teşekkür ediyorum Ertuğrul Bey. Epey bir araştırmanın altından geçen gün nihayet aldım :) Daha fazla bilgisayarsız duramadım açıkçası.
    Huaweı Matebook D15 Windows 11 aldım. Firmasında kampanya vardı daha da pahalanmadan borca gireyim de alayım en iyisi diye düşündüm. Kampanyalı fiyatı 8699 liraydı. Özellikleri çok iyi olduğu için aldım ve çok memnunum şu an. İnce hafif hızlı ortasında gizlenmiş kamera tuşu 512 GB gibi beğendiğim özellikleri var.
    Ben de size iyi hafta sonları dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorsam ethernet bağlantısı yok bu bilgisayarda,olsaymış wifi yerine direkt etherneti kullanarak internete bağlanabilirdiniz..HDD kapasitesi de yokmuş..Bunlar önemli eksik yönleri ama siz beğendiyseniz ve sorun çıkarmıyorsa,o zaman sorun yok demektir..Güle güle kullanın..😊

      Sil
    2. Bu dediğiniz özellikler hakkında pek bilgim yok ve konuya da o kadar vakıf değilim :)) Ama kullandıkça iyi ki almışım diyorum, eski bilgisayarımla kıyaslarsam bu uzaydan gelmiş gibi :)) Sorun yok şimdilik bakalım...
      Bir de şimdiden fiyatı hemen artmış bile...
      Çok teşekkür ederim Ertuğrul Bey :))

      Sil