Herkese Selam.

Bugün sizlere blog dünyasından kazandığım bir çekilişten bahsetmek istiyorum.

Sevgili "KitapKeşfimBlog" arkadaşımız blogunun 3.yıldönümü sebebiyle bir çekiliş düzenlemişti ve ben de katılmıştım. Ve bir süre sonra sonuçlar açıklandı ve çekilişi ben kazandım.

Kendisini hem blogundan hem de İnstagram'dan takip ediyorum.
Okuduğu kitapları paylaşan, yorumlayan, güzel yazılar yazan, kitap dostu çok tatlı bir arkadaşımız.

Blogunun linkini buraya bırakıyorum.







Bana muhteşem bir kutu hazırlamış ve aynı şehirde yakın yerlerde olduğumuzu öğrenince elden vermek istedi kutuyu ve böylece hem bir kahve içip tanışmış olduk hem de ben benim için hazırladığı güzel kutuya kavuşmuş oldum :) Açıkçası uzun zamandır bu kadar güzel bir hediye almamıştım :)








Kutunun içi de dışı da çok özenliydi.
İçinde birçok kitap, özel yapılmış bir anahtarlık ( en sevdiğim kitabın anahtarlığı), kahve fincanı, kalemler, post itler, kitap ayraçları ve atıştırmalık şeyler ayrıca güzel notlar vardı.








Kendisine her şey için, bu kadar zarif ve ince düşünüp binbir emekle hazırladığı çekiliş kutusu için ve de sohbeti için gerçekten çok teşekkür ediyorum. 





Blog dünyasını ve bu dünyadaki tanıştığım insanları seviyorum...

















35 Yorumlar

  1. Beğenmene çoook sevindim:))) Böyle tatlı kutular hazırlamayı çok seviyorum ve elimden geldiğince özen gösterip, dikkat ederim:))) Şeker Portakalı kitabını çok sevdiğini biliyordum, o ayrıntıya özellikle dikkat ettim:))) Umarım kitapları da severek okursun:)))
    Sen mail atınca yakın yerlerde olduğumuzu görünce tanışmak ve elden vermek istedim kutuyu:)))
    İyi ki öyle yapmışız, tanışmış olduk ve tanıştığıma çoook memnun oldum gerçekten:))) Sanki yıllardır tanışıyor gibi sohbet ettik, tatlı sohbetin için ayrıca teşekkür ederim:))) Çikolata için çoook teşekkür ederim, tatlı düşüncelerin için tekrar tekrar teşekkür ederim:)))
    Birini mutlu ettiğim zaman daha çok seviniyorum:))) Hepsini güle güle kullan, keyifli kitap keşifleri dilerim:)))
    Güne güzel başladım sayende, görüşmek üzere:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir buluşma oldu gerçekten:)) İyi ki de buluşmuşuz, tanışmışız. Anahtarlığımı kullanıyor, kahvemi fincanımla içiyor, kalemlerimle notlar alıyor, post itlerimi kitap aralarına koyuyorum :)) Kitap okuma ajandama bazı listeler yaptım ve kitapları da okuma sırama koydum hemen :)))
      Asıl ben teşekkür ederim canım güzel geçsin günün, tekrar görüşmek üzere :))

      Sil
  2. Tanışmanız ne iyi olmuş, hediye kutusu da sürprizlerle dolu ve harika. Çok düşünceli bir hareket. Güle güle kullan hepsini. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir buluşma oldu gerçekten :) Bence de çok düşünceli bir hareketti. Teşekkür ederim Duygucuğum :))

      Sil
  3. Anahtarlıga bayıldığımı söylemeliyim:)

    YanıtlaSil
  4. Bende kendisinden hediye alan şanslı insanlardanım ve gerçekten çok özenli, düşünceli bir Arkadaşımız:) Hediyeyi tanışarak almanız ayrı bir güzellik katmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek siz de hediye aldınız ne güzel :) Bence de çok düşünceli bir arkadaşımız :) Kesinlikle tanışarak hediyeyi almak çok daha anlamlı ve güzel oldu :)

      Sil
  5. Muhteşem bir kutu. Özenle seçilmiş. Kendisini kutluyorum. Çok güzel işler yapıyor. Ben de böyle bir hediyeleşme konseptini yapmak istiyorum. Belki aynı Kitap Keşfim gibi yıl dönemlerinde yapabilirim. Çok heyecanlı! 💜💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İremcim kutu muhteşemdi, kitapkeşfim çok güzel işler yapıyor kesinlikle :)
      Bence de sen de böyle bir konsept düşünebilirsin heyecanlı ve keyifli olur :))

      Sil
  6. Sevdiğim iki insan. Harikasınız. Dostluğunuz, sevginiz, muhabbetiniz daim olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler sevgimiz karşılıklı :) Amin inşallah :))

      Sil
  7. Ayyy kutu o kadar güzel ki, güle güle okuyun kitaplarınızı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet ben de bayıldım hem kutuya hem içindekilere :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Hediyeye bayıldım. Kutusu ayrı güzel içindekiler ayrı güzel. İyi günlerde okuyun. Kitap Keşfi'ne de böyle güzel bir çekiliş yaptığı için teşekkür ederim. Umarım bir gün ben de kazanabilirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye muhteşemdi evet :) Çok teşekkür ederim. KitapKeşfi'ne böyle bir çekiliş yapıp böylesine ince düşündüğü için ben de teşekkür ederim. Umarım bir gün size de nasip olur :)

      Sil
  9. Kutu sürpriz olmuş,harika hediyeler,şirin de gözüküyor..🎁 Tebrik ederim..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ertuğrul Bey :) Evet hediyeler harika gerçekten de :)

      Sil
  10. Bloğunuzu Ziyaretçi Defterim sayfasında Deep önerdi takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfama ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Bu arada bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A evet deepcim önermiş, sağ olsun :) Hem ona hem size çok teşekkür ederim :) Her zaman beklerim, ben de uğrayacağım ziyarete ve çaya :))

      Sil
    2. Tabi ben her zaman gelirim bundan sonra :)

      Sil
    3. Her zaman beklerim:) Bende de kahve ikramı var 😊☕️

      Sil
  11. Kıskandımmmm:))))) (şaka şaka) valla kutunun kendisi bile başlı başına hediye çok zarif, çok hoş bir kutu. Hediyelerini güle güle oku, çayını/kahveni afiyetle iç canım. Hepsi çok güzel, bloğu da takibe aldım:)
    Sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Evet valla kutunun kendisi bile çok zarifti hele içindekiler harikaydı :) Çok teşekkürler Müjde Ablacım İnşallah :)
      Evet arkadaşımızın blogu çok güzel ve kesinlikle takip edilmeli :) sağ olasın..
      Sevgiler Ablacım :)

      Sil
  12. Buralarda bi yerlerde benim yorum olacaktı uçmuş sanırım :D

    YanıtlaSil
  13. Yalnız gerçekten kutu içeriği mükemmelmiş :D Merak ettiğimiz kadar varmış :)

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim :) Evet çok keyifli oluyor, burada zaten herkes birbiriyle iletişim haline ama yüz yüze olunca konuşacak bir dolu şey oluyor :)

    YanıtlaSil
  15. Yüz yüze buluşmanız harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel haberler bunlar. Blog dünyasına dair bu buluşmalar beni de sevindiriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde buluşmalar çok daha keyifli oluyor gerçekten :)

      Sil