Yeni kitabım Hayalci Cüce  basılı olarak çıktı, bundan dolayı büyük bir mutluluk duyuyorum.




Daha önce basılı okumak isteyen çok kişi olmuştu ve çocukların bu isteğini yerine getirmek istedim ben de...

Kitabımı kitapyurdu aracılığıyla çıkardım, kendilerine çok teşekkür ediyorum bu yolculukta yanımda oldukları için.

Yine kitabımın mizanpaj ve kapağı konusunda çok güzel işler çıkaran ve her konuda yardımcı olan sevgili blogger arkadaşım adamkarga ya çok teşekkür ediyorum.

Aynı zamanda başından sonuna kadar bana destek olan ve kitabıma editörlük yapan dostum İsmail Haykır'a sonsuz teşekkürler.

Ve sevgili eşim, oğlum, ailem, dostlarım, blogger arkadaşlarım, okurlarım sizlerin sevgisi ve varlığı benim için paha biçilemez. İyi ki varsınız❤️🙏


ALINTI; "Buraya geleceğini biliyordum, çünkü burası düşler gezegeni ve sen de sürekli düş kuruyorsun. Ve düşlerin seni buraya getirdi. "


NOT; Bilenler bilir bu masalım daha önce e-kitap olarak "publitory.com" de yayınlanmış ama site kapanmıştı. Ben de basılı hale getirmek ve aynı zamanda ücretsiz bu işi halletmek istedim.

Bu nedenle Kitap Yurdu Doğrudan Yayıncılık sisteminden yararlandım, uzun ama çok şey öğrendiğim bir süreçti.

Yayınevleri ile ilgili deneyimlerimi başka bir yazı da uzun uzun anlatacağım inşallah ya da video çekeceğim çünkü çok soru geliyor bu konuda.

Hem çocuklar hem de hayal kurmayı unutan büyükler için keyifli bir masal kitabı oldu.



Kitabıma ulaşmak için kitapyurdu.com adresine tıklayabilirsiniz. İyi okumalar dilerim herkese.

40 Yorumlar

  1. Hayırlı ve bol satışlı olsun ayrıca yayıncılarla ilgili yazını da dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Evet o yazıyı da yazacağım en kısa zamanda insalah

      Sil
  2. Hayırlı olsun, sizi tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir haber, hayırlı olsun. Süreci ben de merak ediyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Süreç yorucuydu yazacağım uzun uzun:)

      Sil
  4. Tebrik ederimmmm:)))) Hayırlı olsun, okuru bol olsun inşallah:))) Çok sevindim inan, ilk kitabını da çok sevmiştim, keyifle okumuştum:))) Biraz önce de kitabı aldım, gelir gelmez okuyup paylaşacağım mutlaka:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)) İnşallah. Ya evet çok teşekkür ederim aldığın için, umarım severek okursun, tatlı okumalar:)

      Sil
  5. Hayırlı olsun. Kitap çıkaran bir blogger arkadaşımız daha olduğu için sevindim. Satışı bol olur umarım.

    Kitap çıkarma sürecini anlattığın yazıyı merakla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Amin inşallah:)
      O süreç karmaşıktı en kısa zamanda yazacağım inşallah.

      Sil
  6. Hayırlı olsun:) Sizin adınıza çok mutlu oldum, gönülden tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
  7. oooo oley oleey :) hayırlı olsun, okurum tabii bir ara, kitap almaya başlayınca netten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkürler deepcim severek okursun umarım.

      Sil
  8. Tekrar tebrik ediyorum Sevilciğim, çocuklar bayılarak okuyacaklar eminim, çocuk edebiyatı en sevdiğim türdür çünkü hayal gücü, maceralar, sihirler, cüceler, büyüler en güzel şeyler o türdedir. Çocuklara da okuma sevgisi aşılar. Ben şahsen masallara çok şey borçluyum. Eline sağlık canım. Okuru bol, yolu açık olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde Ablacım:))Çocuklar severek okurlar umarım. Ben de çok seviyorum dediğin gibi hayaller periler cüceler derken eğlenceli bir tür oluyor.
      Masallar önemli gerçekten:)Amin inşallah...

      Sil
  9. Hayırlı olsun :) bol satışı ve okuru olsun inşallah ❤️

    YanıtlaSil
  10. Bol okurlu olsun... En kısa zamanda temin edip sayfamda paylaşmak için can atıyorum! 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İremcim:)) severek okursun umarım:)

      Sil
  11. Tebrik ederim daha nice eserleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Çok çok tebrikler! Başarılarınız daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Bol okunmalı ve hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler canım bol okumalı olsun ☺️

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun. Bol satışlar. Nice yeni kitaplara :)

    YanıtlaSil
  17. Ay kitap listeme yazdım kardeşime alıcam tabiki bende okuyucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok sevindim:) şimdiden iyi okumalar dilerim :)

      Sil