Geçenlerde bir yazar arkadaşım bir site ismi tavsiye etti.

İsmi 1000Kitap.  Linki burada   https://1000kitap.com/kesfet

Cep telefonunuza uygulama olarak da indirebiliyorsunuz.


Peki nedir bu sitenin özelliği?

Üye olduktan sonra kitaplardan alıntılar okuyabiliyor ya da siz kendiniz paylaşabiliyorsunuz.

Okuduğunuz ya da okuyacağınız kitaplardan bahsedebiliyorsunuz.

Kaliteli ve seviyeli bir platform olduğunu düşünüyorum.


Ben de hem kendi kitabımı tanıtmak hem de okuduğum başka kitaplardan alıntılar yapmak istediğim için sık sık bu siteye uğramaya başladım.

Sizlerle de orada yaptığım birkaç kitap alıntısını paylaşmak istiyorum.






















Tavsiye ederim herkese...


35 Yorumlar

  1. değişik bir platform bir iki şey yazıp silmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de üyeyim Sevilciğim. Dediğin gibi düzeyli bir ortam. Bir kitap almadan önce kitabı daha önce okuyanların görüşleri ve yapılan alıntılar fikir veriyor. Güzel tavsiyeler oluyor. Emeğine sağlık. Sevgiyle 🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım seni hemen :) Dediğin gibi düzeyli bir ortam Sibelciğim :)

      Sil
  3. Ben de Sibel Hanım'ın tavsiyesiyle üye olmuştum:))) Uygulamayı çok severek kullanıyorum:)))
    Kitap incelemesi, alıntılar paylaşmak çok güzel oluyor, seviyeli bir platform:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım seni gördüm bu platformda ve hemen takibe aldım :)

      Sil
  4. Üye değilim, arada kitaplar hakkında bilgi almak için bakıyorum ama bazen sürekli aynı alıntılar olunca okuma isteği vermiyor pek. :) Bir de bazı yorumlar o kadar abartılı ki harika diye düşünüp aldığım kitabı sevmediğim oluyor. O yüzden sadece detaylı yorum yapan, neyi neden sevdiğini ya da sevmediğini anlatan yorumları dikkate alıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bazı yorumlar abartılı...Alıntıları okumak güzel oluyor :)

      Sil
  5. Okuduklarımın takibini yapmak için kullanıyorum bende, seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize sağlık:) güzel bir hafta sizinle olsun...

    YanıtlaSil
  7. Ben de yeni keşfetmiştim. Şahane alıntılarçıkıyor. Aforizma gibi:)

    YanıtlaSil
  8. Uzun zamandır, linkli bağlantısı olan arkadaşlarda görüyordum ama ne olduğunu bilmiyordum:) Çok da popüler bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sıralar epey popüler olan ve sevilen bir site :)

      Sil
  9. İyiymiş Sevilciğim. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir site ara ara ziyaretçileri arasında yer alıyorum

    YanıtlaSil
  11. arada kitap tanıtımlarına bakıyorum ama alıntıları okumuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o da iyiymiş deepcim. ben de alıntı seviyorum :)

      Sil
  12. Bu gibi sitelere denk geliyordum,burada yazmanız iyiymiş,tebrik ederim..😊

    YanıtlaSil
  13. will smith, sinemayı bırakacakmış, ringe çıkıyor artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ay evet o neydi öyle...gitsin boks yapsın biraz ona daha uygun :)

      Sil
  14. Ben de yeni yeni keşfettim bu siteyi :)

    YanıtlaSil
  15. Üye değilim ama ara ara buradaki yorumları okurum.Bitirdiğim bir kitabı da buradaki yorumlar üzerinden yordamak da güzel oluyor.Teşekkürler Sevilciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yorumları okumak açısından güzel bir site :)

      Sil
  16. Güzel bir platforma benziyor. Başkalarının kitap hakkındaki düşüncelerini merak ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım güzel bir platform gerçekten de. Evet değil mi insan başkalarının kitap hakkındaki fikirlerini merak ediyor:)

      Sil
  17. @rehitu kullanıcı adıyla ben de oradayım. :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de üye değilim, arada kitapları incelediğim oluyor tabi.

    YanıtlaSil